Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zaterdag 26 juni 2010 om 10:50
zaterdag 26 juni 2010 om 10:53
zaterdag 26 juni 2010 om 11:15
zaterdag 26 juni 2010 om 11:43
zaterdag 26 juni 2010 om 12:36
Waarschijnlijk zijn ze babyerwt meteen aan het leren forummen, maar met die kleine babyerwtenhandjes duurd dat natuurlijk een tijdje voordat hij het door heeft...
En maar lachen dat wij hier met zijn alle op ónze baby zitten te wachten....
Pode Succes als je nog bezig bent, maar ik hoop echt dat jullie het forum 'even' vergeten zijn door jullie familiegeluk!
En maar lachen dat wij hier met zijn alle op ónze baby zitten te wachten....
Pode Succes als je nog bezig bent, maar ik hoop echt dat jullie het forum 'even' vergeten zijn door jullie familiegeluk!
zaterdag 26 juni 2010 om 13:59
quote:mylenevalerie schreef op 26 juni 2010 @ 10:16:
Nou Summer, er is hier ook weinig aktie, vertel over je hotte date .Nee joh, ik wacht het nog even af en als het echt dramatische vormen gaat aannemen dan open ik er wel een topic over
*wil dan natuurlijk wel allemaal goede adviezen die ik vervolgens dan weer heerlijk in de wind kan slaan*
Nou Summer, er is hier ook weinig aktie, vertel over je hotte date .Nee joh, ik wacht het nog even af en als het echt dramatische vormen gaat aannemen dan open ik er wel een topic over
*wil dan natuurlijk wel allemaal goede adviezen die ik vervolgens dan weer heerlijk in de wind kan slaan*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 juni 2010 om 14:29
quote:Summerdance schreef op 26 juni 2010 @ 13:59:
[...]
Nee joh, ik wacht het nog even af en als het echt dramatische vormen gaat aannemen dan open ik er wel een topic over
*wil dan natuurlijk wel allemaal goede adviezen die ik vervolgens dan weer heerlijk in de wind kan slaan*aaaahh...vertel vertel nou...
[...]
Nee joh, ik wacht het nog even af en als het echt dramatische vormen gaat aannemen dan open ik er wel een topic over
*wil dan natuurlijk wel allemaal goede adviezen die ik vervolgens dan weer heerlijk in de wind kan slaan*aaaahh...vertel vertel nou...
zaterdag 26 juni 2010 om 14:42
Wil ook niet als een overbezorgde forumster overkomen maar heel eerlijk gezegd maak ik me ook wel een beetje zorgen
En nee Bieb....my lips are sealed!
Het was leuk, het was lekker en het is wellicht voor herhaling vatbaar
Zitten jullie trouwens allemaal met laptop buiten?
Ik vlucht hier gewoon om het kwartier naar binnen, het is niet te harden zo warm hier....
En nee Bieb....my lips are sealed!
Het was leuk, het was lekker en het is wellicht voor herhaling vatbaar
Zitten jullie trouwens allemaal met laptop buiten?
Ik vlucht hier gewoon om het kwartier naar binnen, het is niet te harden zo warm hier....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 juni 2010 om 15:04
Nou niet allemaal ongerust worden he. Kan net zo goed iets niet zo heul ergs zijn waardoor ze even geen tijd of zin hebben om hier iets neer te zetten.
Misschien moesten ze onverwacht naar het zh en nog even blijven om het één of ander. Heb ik ook gehad bij oudste hoor: had in vruchtwater gepoept, snel naar het zh, na bevalling bleef placenta vastzitten, dus hup, onder narcose en dat ding eruit. Dan ben je wel even verder voordat je weer rustig thuis zit.
Dus..... (maar hoop wel dat alles goed is en dat we snel wat horen...)
Misschien moesten ze onverwacht naar het zh en nog even blijven om het één of ander. Heb ik ook gehad bij oudste hoor: had in vruchtwater gepoept, snel naar het zh, na bevalling bleef placenta vastzitten, dus hup, onder narcose en dat ding eruit. Dan ben je wel even verder voordat je weer rustig thuis zit.
Dus..... (maar hoop wel dat alles goed is en dat we snel wat horen...)
zaterdag 26 juni 2010 om 15:20