wat is jouw laatste tuttenmutsen aankoop

26-06-2010 15:40 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
let op, alléén tuttenmutsendingen dus. Dus dingen waarvan iedereen zegt: zodra je dát koopt ben je officieel toegetreden tot het leger der tuttenmutsen. Ik trap af met mijn mooie nieuwe fietstas:

http://www.pimpjefiets.nl ... som-pearlwhite-Basil.html

dus heb je een nieuw schoonmaakmop ding gekocht, een tafeltje om planten op te verpotten, een slasdroogschudder of iets anders tuttenmutsigs; hier is de plek om dat wereldkundig te maken. Mét foto of linkje a.u.b.
quote:nouschi schreef op 26 juni 2010 @ 16:09:

[...]

jaja, en roddelbladen lezen jullie zeker ook alleen bij de kapper
quote:Melpomene schreef op 26 juni 2010 @ 16:12:

Zo'n uitklapbaar vliegengaas-ding, dat je over je eten kunt zetten. Ik weet niet hoe het heet, kan er geen plaatje van vinden....Ja, het lijkt allemaal zo handig, in de winkel.
en die winkel is om 1 of andere reden altijd de Blokker; die is hofleverancier van tuttenmutsen
Gevonden:

Overigens wel handig.
Ik heb zojuist huidskleurige pantykousjes aangeschaft.
quote:Vl43inder schreef op 26 juni 2010 @ 16:21:

Ik heb zojuist huidskleurige pantykousjes aangeschaft.en tot mijn grote schaamte heb ik pantykousevoetjes uitgeprobeerd, wat een ondingen en wat liep ik voor dinges.
quote:Vl43inder schreef op 26 juni 2010 @ 16:21:

Ik heb zojuist huidskleurige pantykousjes aangeschaft.Check.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 26 juni 2010 @ 15:58:

Ik vind je wel streng hoor Biol.

ik doe niks... ik kom net voor t eerst kijken!!

Je bedoelt Blop!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2010 @ 16:23:

[...]

en tot mijn grote schaamte heb ik pantykousevoetjes uitgeprobeerd, wat een ondingen en wat liep ik voor dinges.Die dingen komen altijd op heel vervelende momenten boven je schoenen uit... Geen pan.
quote:biol schreef op 26 juni 2010 @ 16:46:

[...]

ik doe niks... ik kom net voor t eerst kijken!!

Je bedoelt Blop!Sorry Blop it is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vallen mijn bakspatels en keukenmes ook onder tuttenmutsen dingen? In dat geval... 'VANDAAG' !
Ik heb net een twee-potige fietsenstandaard besteld. Staat m'n fiets lekker stabiel als ik m'n zoontje z'n stoeltje hijs
quote:sproet1978 schreef op 26 juni 2010 @ 17:53:

Ik heb net een twee-potige fietsenstandaard besteld. Staat m'n fiets lekker stabiel als ik m'n zoontje z'n stoeltje hijs Goedzo... lekker veilig!
Teva slippers

Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik had ook wat modieuzere slippers geprobeerd maar daarin ga ik naast de zool lopen. En hier liggen mijn voeten als 2 brave rollades in.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind ze leuk hoor lolapaloeza! Al moet ik bekennen dat ik waarschijnlijk een tuttenmuts ben. Afgezien van het BH90210 shirt zou ik zo alles zelf kunnen hebben gekocht hier .
bij de Action;corrigerende onderbroeken MET pijpjes.

en ut ergste is....die dingen zitten nog fijn en netjes ook onder een rok de oplossing voor HET moment is ook al bedacht.ff vlug naar toilet rennen,uit dat ding en terug naar de vangst.

uit eindelijk is ie dan toch al zo verblind, dat het pas op gemerkt wordt,in volle passie en er dan niks meer op tegen zal hebben:) (eehh hoop ik)

is dit tuttenmuts genoeg????
quote:desteny schreef op 26 juni 2010 @ 18:08:

bij de Action;corrigerende onderbroeken MET pijpjes.

en ut ergste is....die dingen zitten nog fijn en netjes ook onder een rok de oplossing voor HET moment is ook al bedacht.ff vlug naar toilet rennen,uit dat ding en terug naar de vangst.

uit eindelijk is ie dan toch al zo verblind, dat het pas op gemerkt wordt,in volle passie en er dan niks meer op tegen zal hebben:) (eehh hoop ik)

is dit tuttenmuts genoeg????ooohh, wanneer heb je die gekocht?
Afgezien van het BH90210 shirt zou ik zo alles zelf kunnen hebben gekocht hier . Klap in mijn gezicht! :-)
This is not kosher!
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2010 @ 18:13:

[...]

ooohh, wanneer heb je die gekocht?nog niet zo lang geleden en nog steeds geen spijt er van (errugg he?)
Telt een ovenwant ook. Expres donkerblauw spijkerstofachtig, want dan zie je de vlekken niet zo van waar hij verbrand is. :P

En is nog goed wasbaar ook.

Waar een mens al niet op let...

Oh en puzzelboekjes. Daar ben ik gek op. Dat is het vrees ik het tuttenmutserige deel van mijn karakter.

Heb zelfs een abonnement op eentje.

En ik ben 32.
Vanmorgen nog: 2 aardewerken voorraadpotten met zo'n "Holland" print van AH.
quote:misschicken schreef op 26 juni 2010 @ 19:21:

Vanmorgen nog: 2 aardewerken voorraadpotten met zo'n "Holland" print van AH. Oh, daar heb ik 2 mokken van. Vind ze hartstikke leuk
IJsblokjeszakjes waarbij de ijsblokjes in de vorm van staafjes invriezen, dan passen ze tenminste in zo'n waterflesje...
MILF in the making ;-)
quote:DarkRosePrincess schreef op 26 juni 2010 @ 19:58:

IJsblokjeszakjes waarbij de ijsblokjes in de vorm van staafjes invriezen, dan passen ze tenminste in zo'n waterflesje...Handig zeg! Waar koop je die?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven