wat is jouw laatste tuttenmutsen aankoop

26-06-2010 15:40 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
let op, alléén tuttenmutsendingen dus. Dus dingen waarvan iedereen zegt: zodra je dát koopt ben je officieel toegetreden tot het leger der tuttenmutsen. Ik trap af met mijn mooie nieuwe fietstas:

http://www.pimpjefiets.nl ... som-pearlwhite-Basil.html

dus heb je een nieuw schoonmaakmop ding gekocht, een tafeltje om planten op te verpotten, een slasdroogschudder of iets anders tuttenmutsigs; hier is de plek om dat wereldkundig te maken. Mét foto of linkje a.u.b.
@ Helly: dat lantaarntje op zonne-energie heb ik ook! Ik vind hem superleuk maar übertuttig :D

Vandaag ook nog 2 rieten mandjes gekocht voor aan mijn balustrade met daarin (jawel!) witte en rode geraniums!
boehoe Ik hoor er niet bij, ik doe nooit tuttenmutsen aankopen. Ik ben juist blijven hangen in mijn kindertijd. heb zondag voor op het strand donald duck pocket heb gekocht

Hoewel ik wel moet bekennen dat ik een zwak heb voor theeserviezen en dan vooral theepotten en dan ook vooral vintage. Maar aan die obsessie wil ik pas toegeven als ik op mij zelf woon, want heb geen ruimte om mijn kamer daarmee vol te zetten.

Vind deze geweldig

zo'n magnetronbord zodat ik de magnetron niet meer zo vaak hoef schoon te maken (neem maar van mij aan, wortelen kunnen flink uit elkaar knappen!!)
quote:yasmijn schreef op 27 juni 2010 @ 12:14:

Volgens mij heb ik de allerergste

Ik heb zo'n boodschappenkarretje gekocht op wieltjes wat je achter je aan kunt trekken.Dan wil ik die van mijn ma in de strijd gooien. Zij heeft er één in een burberryprint. en ik gebruik hem ook
en deze vind ik ook leuk

hmmmm, heb dan nog geen tuttenmutsen aankopen, maar kennelijk ben ik er diep van binnen toch één.
quote:DarkRosePrincess schreef op 29 juni 2010 @ 17:59:

[...]

Ik kweek Sanseveria's als hobby. En ik ben er nog goed in ook. Ik krijg ze zelfs in bloei! Deze dus:

[afbeelding]oh.. ik heb vandaag mijn laatste weg gegooid. ze gaan allemaal dood bij mij
leer het me DRP, bij mij gaat zelfs een kaktus dood
Birkenstocks! Gizeh zwart lak en Madrid in zilverkleurig.

Heul tuttenmutserig, had gezworen dat ik ze nevernooitniet zou dragen, maar zijn stiekem o zo lekker voor m'n voetjes.

Stttt, niet zeggen!
Ik heb er ook 1! Jaaaaaaren geleden heb ik een Stengelbengel gekocht, dat heette echt zo. Een klein rond doosje/aparaatje met een scherp mesje er in. Bloemstengel er insteken, drukken en hop! een schuin afgesneden bloemstengel!
Hoe hoog scoort een eiersnijder...?
Mijn meest recente aankoop is een gele goudvis, omdat ik het zo zielig vond voor de enige overgebleven vis. En toen heb ik er gelijk een plantje bij gekocht...

(oooh ik leef zo mee met mijn vissen!)

(en eigenlijk post ik dit om het topic omhoog te krijgen, want ik heb mij bescheurd om de dingen die voorbij kwamen)
ik heb onderbroeken voor mijn vriend gekocht.... Dat vind ik wel heel erg, dat ik het zover heb laten komen Nu ben ik dus zo'n vrouw die het ondergoed voor haar man koopt.....
Geen snuggie, maar een oversized echt vest dat ik nooit heb durven dragen. Nu in de winter heel af en toe als een meer geklede versie van de snuggie in gebruik als het echt koud is.

De oranje-pruik-muts wordt een cadeautje voor een jarige. Gelukkig hebben ze gewonnen en kan ik het nog geven zo vlak voor de wedstrijd!
is een kersen-ontpitter al langs gekomen? ik heb er 1!!!!!! en blij dat ik er mee ben!
quote:Wintermuts schreef op 07 juli 2010 @ 11:14:

ik heb onderbroeken voor mijn vriend gekocht.... Dat vind ik wel heel erg, dat ik het zover heb laten komen Nu ben ik dus zo'n vrouw die het ondergoed voor haar man koopt.....Maak er een spelletje van. Laat hem ook eens wat voor jou meebrengen! Kan nog leuk worden.
quote:Kisaas schreef op 30 juni 2010 @ 21:41:

Birkenstocks! Gizeh zwart lak en Madrid in zilverkleurig.

Heul tuttenmutserig, had gezworen dat ik ze nevernooitniet zou dragen, maar zijn stiekem o zo lekker voor m'n voetjes.

Stttt, niet zeggen!Ik heb alleen nog de parelmoer-kleuren en ik vind deze mooi.
quote:druifje76 schreef op 29 juni 2010 @ 18:10:

Mijn echt allermutsigste aankopen is van een paar jaar geleden....

De veel te dure Tupperware wasemmer voor op de camping... Ik dacht dat het handig was . Ik ben er half Nederland voor doorgereden vlak voor onze vakantie, omdat ik nooit naar Tupperware party's ga.

Dit issem hoor.. onmisbaar in ieder huishouden

[afbeelding]

De kat zit ook vol bewondering te kijken .

Werkt het ding eigenlijk?
Heb ooit hier op het forum ook een link gezien naar een webshop met praktische/erg foute (lees:tuttemutserig!) dingen. Wie o wie weet welke website ik bedoel?
quote:Kokolientje schreef op 29 juni 2010 @ 19:21:

Een Delftsblauw schort van de Xenos..

Die heb ik ook samen met de ovenwanten en de pannenlappen
quote:Maja82 schreef op 07 juli 2010 @ 11:32:

[...]

Die heb ik ook samen met de ovenwanten en de pannenlappen

Ik heb daar pas een delftsblauw vliegengordijn gekocht en delftsblauwe stickers voor op mijn keukentegels!

O ja en ik spaar theepotten......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven