wat is jouw laatste tuttenmutsen aankoop

26-06-2010 15:40 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
let op, alléén tuttenmutsendingen dus. Dus dingen waarvan iedereen zegt: zodra je dát koopt ben je officieel toegetreden tot het leger der tuttenmutsen. Ik trap af met mijn mooie nieuwe fietstas:

http://www.pimpjefiets.nl ... som-pearlwhite-Basil.html

dus heb je een nieuw schoonmaakmop ding gekocht, een tafeltje om planten op te verpotten, een slasdroogschudder of iets anders tuttenmutsigs; hier is de plek om dat wereldkundig te maken. Mét foto of linkje a.u.b.
quote:DarkRosePrincess schreef op 26 juni 2010 @ 19:58:

IJsblokjeszakjes waarbij de ijsblokjes in de vorm van staafjes invriezen, dan passen ze tenminste in zo'n waterflesje...Dat is niet mutserig maar overbodig. Ijsblokjes in een theedoek, klap met een hamer et voila
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb al mijn strings ingeruild voor boxers en hipsters. Telt dat ook?

Ben die strings zoooo ontzettend beu en ga eindelijk voor mezelf toegeven dat

1. ze niet lekker zitten

2. ik daar niet meer de billen voor heb

3. ze echt niet lekker zitten en nee, zelfs na jaren dragen nog niet aan gewend
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 juni 2010 @ 20:10:

1. ze niet lekker zitten

3. ze echt niet lekker zitten en nee, zelfs na jaren dragen nog niet aan gewendWat moet jou nieuwe ondergoed lekker aanvoelen aan je togus, meid, je hebt het helemaal goed gedaan.
Ai...ik heb zo'n sladroogding zoals in de OP bedoeld wordt vrees ik.

En ik vind 'm nog handig ook
quote:hompeltjepompeltje schreef op 26 juni 2010 @ 19:59:

[...]

Handig zeg! Waar koop je die?Bij de Lidl 1,49
MILF in the making ;-)
quote:nouschi schreef op 26 juni 2010 @ 20:03:

[...]

Dat is niet mutserig maar overbodig. Ijsblokjes in een theedoek, klap met een hamer et voila Ja, maar dat is werk en daar is het te warm voor.
MILF in the making ;-)
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 juni 2010 @ 20:10:

1. ze niet lekker zitten

3. ze echt niet lekker zitten en nee, zelfs na jaren dragen nog niet aan gewendCheck.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:DarkRosePrincess schreef op 26 juni 2010 @ 20:16:

[...]

Ja, maar dat is werk en daar is het te warm voor. Helemaal gelijk!
quote:blop schreef op 26 juni 2010 @ 15:40:

let op, alléén tuttenmutsendingen dus. Dus dingen waarvan iedereen zegt: zodra je dát koopt ben je officieel toegetreden tot het leger der tuttenmutsen. Ik trap af met mijn mooie nieuwe fietstas:

http://www.pimpjefiets.nl ... som-pearlwhite-Basil.html

dus heb je een nieuw schoonmaakmop ding gekocht, een tafeltje om planten op te verpotten, een slasdroogschudder of iets anders tuttenmutsigs; hier is de plek om dat wereldkundig te maken. Mét foto of linkje a.u.b.Goede keus, die fietstas... (ontworpen door een vriendinnetje van mij )
quote:Cateautje schreef op 26 juni 2010 @ 20:14:

[...]

Wat moet jou nieuwe ondergoed lekker aanvoelen aan je togus, meid, je hebt het helemaal goed gedaan.Owww...je moest eens weten
Huts!
Bananendoos.

Was maar 2 euro. Omdat ik het beu was om aan te moeten horen 'Dat ik op mijn rugtas was gaan zitten en toen was de banaan helemaal vies'. Of 'Ik heb hem niet opgegeten want hij had vieze plekjes!"

Een felroze ding van glas in de vorm van een bijenkorf voor op de tuintafel. Je moet er suikerwater in doen en dan komen de wespen daar op af. Ik wilde 'm omdat we net een nieuwe tuintafel hebben en er per sé vandaag nog iets kleurigs op moest. Alleen de Praxis was nog open Achteraf gezien is ie evengoed wel handig.

Bloem voor in mijn haar voor de zomerse hippielook, bij H&M. Moest er toch zijn voor hemdjes en shirtjes en zo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
wepsenvangers, oma-onderbroeken, bananendozen; er wordt hier lustig getuttemutst, hoor :-)

Mijn tuttenmutsenaakoop van 2009 was trouwens zo'n zonnescherm die je aan de binnenkant van je autoruit met zuignapjes plakt. Met Cars erop...

Die (gratis) oranje pruik....telt die ook mee als muts?

(* Weet nog niet wie ik er blij mee ga maken *)
quote:Dating_vrouw schreef op 26 juni 2010 @ 21:07:

[afbeelding]

(* Weet nog niet wie ik er blij mee ga maken *)Ja, als theemuts.
quote:Dating_vrouw schreef op 26 juni 2010 @ 21:07:

[afbeelding]

(* Weet nog niet wie ik er blij mee ga maken *)Is dat BLIJ een vereiste? Of mag het ook doodongelukkig/teleurgesteld/ronduit beledigd/op het tere zieltje getrapt zijn? Want dan weet ik wel wat mensen om het aan te slijten
Ik was vandaag per ongeluk op een braderie beland (daarmee alleen al scoor ik punten) en heb bij de tupperwarekraam een boekje meegenomen om een magnetronschaaldekseltje te kunnen nabestellen omdat ik het eerste exemplaar gegrilld heb in de combi-magnetron...en daar kon hij niet tegen. Nou? Heb ik gewonnen?
Ik vind hier dingen van.
Tupperware...daar scoor je wel bonuspunten mee Sabel!
Huts!
Ik heb net geboden op een droogrek voor op de camping (MP). Denk dat dat heeeel hoog scoort qua tuttenmutsengehalte. Maar wel erg handig, straks op vakantie.
quote:RosaP schreef op 26 juni 2010 @ 22:57:

Ik heb net geboden op een droogrek voor op de camping (MP). Denk dat dat heeeel hoog scoort qua tuttenmutsengehalte. Maar wel erg handig, straks op vakantie.Kun je niet beter een paar tentstokken een stukje waslijn en een stukje scheerlijn scoren? Minder ruimte, en valt tenminste niet om. Hebben wij al jaaaaren zo gedaan. Werkt als een speer.
[quote]blop schreef op 26 juni 2010 @ 16:12:

ik bedenk me dat ik laatst ook nog iets sneus had gekocht voor, haha hou je vast, onze kampeervakantie:

[URL="http://www.kampeergoed.nl/vuilniszakhou ... b3814322ef"][NORML]http://www.kampeergoed.nl ...

hahaha...die wil ik nog gaan kopen!
Vorige week een nieuwe wasmand, die past bij mijn andere. Ik ben 23.....
quote:Luneth schreef op 27 juni 2010 @ 09:36:

Vorige week een nieuwe wasmand, die past bij mijn andere. Ik ben 23.....

das precíes de juiste tuttenmutseninstelling; je op je 23ste bekommeren om uberhaupt zoiets als schone was en dat ook nog eens in (matchende) wasmanden willen stoppen; wat is er mis met gewoon onder je bed laten verschimmelen, in een grote berg op de stoel hangen en datgene wat je weer aan wil trekken gewoon van onder die grote berg vandaan trekken.

Kortom, helemaal goed
Vergeet ik helemaal een foto:

Deze had ik al een tijdje, daar stond zo'n witte blokker mand naast van mijn vriend. Blokkermand met enige moeite de deur uitgewerkt (want volgens vriend een handig ding) en vervangen door een paarse. Dus mijn wasmanden zijn nu paars en zilver (en ik vraag me af of ik me niet eens met andere dingen moet gaan bezighouden in mijn leven).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven