wat is jouw laatste tuttenmutsen aankoop
zaterdag 26 juni 2010 om 15:40
let op, alléén tuttenmutsendingen dus. Dus dingen waarvan iedereen zegt: zodra je dát koopt ben je officieel toegetreden tot het leger der tuttenmutsen. Ik trap af met mijn mooie nieuwe fietstas:
http://www.pimpjefiets.nl ... som-pearlwhite-Basil.html
dus heb je een nieuw schoonmaakmop ding gekocht, een tafeltje om planten op te verpotten, een slasdroogschudder of iets anders tuttenmutsigs; hier is de plek om dat wereldkundig te maken. Mét foto of linkje a.u.b.
http://www.pimpjefiets.nl ... som-pearlwhite-Basil.html
dus heb je een nieuw schoonmaakmop ding gekocht, een tafeltje om planten op te verpotten, een slasdroogschudder of iets anders tuttenmutsigs; hier is de plek om dat wereldkundig te maken. Mét foto of linkje a.u.b.

zaterdag 26 juni 2010 om 16:50
zaterdag 26 juni 2010 om 18:08
bij de Action;corrigerende onderbroeken MET pijpjes.
en ut ergste is....die dingen zitten nog fijn en netjes ook onder een rok de oplossing voor HET moment is ook al bedacht.ff vlug naar toilet rennen,uit dat ding en terug naar de vangst.
uit eindelijk is ie dan toch al zo verblind, dat het pas op gemerkt wordt,in volle passie en er dan niks meer op tegen zal hebben:) (eehh hoop ik)
is dit tuttenmuts genoeg????
en ut ergste is....die dingen zitten nog fijn en netjes ook onder een rok de oplossing voor HET moment is ook al bedacht.ff vlug naar toilet rennen,uit dat ding en terug naar de vangst.
uit eindelijk is ie dan toch al zo verblind, dat het pas op gemerkt wordt,in volle passie en er dan niks meer op tegen zal hebben:) (eehh hoop ik)
is dit tuttenmuts genoeg????

zaterdag 26 juni 2010 om 18:13
quote:desteny schreef op 26 juni 2010 @ 18:08:
is dit tuttenmuts genoeg????ooohh, wanneer heb je die gekocht?
is dit tuttenmuts genoeg????ooohh, wanneer heb je die gekocht?
zaterdag 26 juni 2010 om 19:19
Telt een ovenwant ook. Expres donkerblauw spijkerstofachtig, want dan zie je de vlekken niet zo van waar hij verbrand is. 
En is nog goed wasbaar ook.
Waar een mens al niet op let...
Oh en puzzelboekjes. Daar ben ik gek op. Dat is het vrees ik het tuttenmutserige deel van mijn karakter.
Heb zelfs een abonnement op eentje.
En ik ben 32.

En is nog goed wasbaar ook.
Waar een mens al niet op let...
Oh en puzzelboekjes. Daar ben ik gek op. Dat is het vrees ik het tuttenmutserige deel van mijn karakter.
Heb zelfs een abonnement op eentje.
En ik ben 32.

zaterdag 26 juni 2010 om 19:34