Au!!

27-06-2010 00:47 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Moet hier even van me afschrijven. Tijd terug via datingsite man leren kennen. Meteen een geweldige klik, maar hij was nog niet zo lang weer single, niet zijn keuze.

Van in het begin stuurde hij romantische berichten ed., ging er in mee, maar wou anderzijds ook rustig aan doen, omdat ik merkte dat hij zijn vorige relatie nog geen plek gegeven had. Gewoon genieten van de zeer fijne dates en go with te flow.

Eergisteren zijn we nog dagje fijn weggeweest samen, merkte wel dat hij iets minder betrokken was (ook in zijn berichten de laatste 2 dagen merkte ik wel iets meer afstand). Heb hem daarstraks gevraagd of er iets was en toen pas kwam uit dat hij iemand anders heeft... Ook al toen wij dagje samen weg waren dus?!

Weet niet hoe ik dit moet interpreteren. Hoe kan je iemand nog romantische berichten sturen en er nog een dagje fijn mee weg gaan terwijl je iemand anders hebt en dat gewoon niet vertellen dan??

Heb nu het idee dat er bij hem meteen iets moet gebeuren, anders zoekt hij wel verder? Klopt dit? Wou hij mij aan het lijntje houden? Waarom gewoon niet meteen eerlijk zeggen dan?

Veel vragen, maar ben er ff niet goed van, dacht oprecht dat we iets aan het opbouwen waren samen. Weet ook niet of ik nu boos op hem moet zijn. Hij begon nog over vrienden blijven, wil ons contact niet kwijt...

Heb niet veel meer gezegd, wist niet goed wat te zeggen op dat moment.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Klinkt als "ezeltje rijden, paardje zoeken".

Ik zou er meteen mee stoppen.
Nee, ik zou gelijk stoppen.

Mannen wedden niet op een paard.

Het is maar net wie er toehapt.......
Hoe ik er mee om zou gaan?

De beste meneer een dikke doei wensen!

Als iemand zo makkelijk omgaat met mijn gevoel is hij mijn aanwezigheid niet eens waard.

Wat zijn motieven om zo vaag te doen ook zijn.

Want mijn vraag aan jou is dan ook:

Wil jij vrienden blijven die zo makkelijk met jouw gevoel omgaat?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou hem laten gaan, hier heb je toch niks aan?
Niet meer reageren.
Niet aan beginnen! Hij wil geen relatie, maar er gewoon een beetje op los leven voorlopig.
Omdraaien, doorlopen en nooit, maar dan ook nooit meer omkijken.

Als ik dat wel zou doen zou ik me iedere keer weer klein en vernederd voelen, en dat zou dan mijn eigen schuld zijn.

Hij is een sukkel waar je niks aan hebt. Iedere seconde die je aan hem opmaakt is er één die je ook had kunnen gebruiken voor iets leuks.
Amai, op dit late uur toch al reacties .

Heb ook het idee dat hij koste wat het kost iemand wilt hebben. Komt op mij ook wel wanhopig over nu.

Idd. Summerdance, nu overheerst bij mij vooral de gedachte: 'zo ga je toch niet met mensen om? Iemand het hoofd zot maken en dan iets met een ander beginnen...

Wat ik ook niet begrijp: kan goed zijn dat hij er niets in zag, maar dan zeg je dat toch gewoon, dan ga je toch niet leuk verder doen en ondertussen iets met een ander beginnen.

Ben boos op hem nu, ook wel wat verdrietig. Weet dat ik hem het best kan deleten uit mijn leven. Moet ik hem dat nog laten weten dat ik geen contact meer wil of gewoon niets meer doen? En wat als hij dan nog iets laat horen? In tegenstelling tot hem, wil ik het wel netjes aanpakken .
Wie is Anai? Ik zie niemand met die nick of afkorting hier reageren?

Voor de rest...niks meer doen.
Haha, Amai is een Vlaams woord ter uitroep .

Beetje in de categorie "Jeetje zeg, op dit late uur... etc."
Oh, ah zo!
Heb het even opgezocht..... mooie uitdrukking en ga die meteen toevoegen aan mijn woordenboek.

Thanks Twink!
quote:Gogoke schreef op 27 juni 2010 @ 01:14:

Ben boos op hem nu, ook wel wat verdrietig. Weet dat ik hem het best kan deleten uit mijn leven. Moet ik hem dat nog laten weten dat ik geen contact meer wil of gewoon niets meer doen? En wat als hij dan nog iets laat horen? In tegenstelling tot hem, wil ik het wel netjes aanpakken .Je moet niks. Dat je het netjes aan wil pakken siert je. Ik zou wel even kijken richting wie je het graag netjes aan wil pakken. Hij heeft al gezorgd dat het voor hem voordelig afgerond is, lijkt me dat jij de honneurs voor jou waar mag nemen.

Kijken dus naar wat bij jou past, wat jij nodig hebt om er met een goed gevoel (over je eigen handelen) op terug te kijken.
Graag gedaan Pooky .
Tsja......je hebt nou eenmaal mensen én fietsbellen......zei mijn vader altijd. Ik begreep het vroeger niet, maar nu wel! Genoeg fietsbellen meegemaakt, nu op zoek naar mensen.
voer eendjes geen oorlog!
quote:pooky schreef op 27 juni 2010 @ 01:17:

Wie is Anai? Ik zie niemand met die nick of afkorting hier reageren?

Voor de rest...niks meer doen.Idd. zoals Twinkeling zegt, ben Belgische en weet nu ook weer dat ik op een Nederlands forum terecht gekomen ben .
Wat wil je afsluiten dan?

Dat heeft hij toch al gedaan?

Maar als je nog wat wil sturen zou ik iets in deze trant doen:

"heel veel geluk met je nieuwe vriendin en verder wil ik het hierbij laten "
quote:twinkeling schreef op 27 juni 2010 @ 01:27:

[...]

Je moet niks. Dat je het netjes aan wil pakken siert je. Ik zou wel even kijken richting wie je het graag netjes aan wil pakken. Hij heeft al gezorgd dat het voor hem voordelig afgerond is, lijkt me dat jij de honneurs voor jou waar mag nemen.

Kijken dus naar wat bij jou past, wat jij nodig hebt om er met een goed gevoel (over je eigen handelen) op terug te kijken.

Heb je gelijk in, op zich is hij het niet waard om me hier nog druk over te maken. Tot nu toe altijd alles netjes afgerond, dus ga ik nu ook doen. Ga hem morgen laten weten dat ik verder geen contact meer wil. Dan heb ik het (naar mijn gevoel) voor mezelf afgesloten.

Bedankt voor je reactie, allemaal trouwens!
*voelt zich *

Maar terug naar je vraag... Ik zou geen vrienden met hem blijven en alle contacten met hem verbreken.
quote:Summerdance schreef op 27 juni 2010 @ 01:39:

Wat wil je afsluiten dan?

Dat heeft hij toch al gedaan?

Maar als je nog wat wil sturen zou ik iets in deze trant doen:

"heel veel geluk met je nieuwe vriendin en verder wil ik het hierbij laten "Ons contact. Zoiets gaat het ook worden!
Iemand nog behoefte aan onwetend konijnen mosterd?

Succes TO, rot voor je allemaal. Sterkte.
Fijn....binnen 2 pagina;s een oplossing EN een OP bie blijft staan

Kan ik rustig gaan slapen

Weltrusten Gogoke, enne...je doet er goed aan hoor!
Niets meer van je laten horen!!!!

Gogoke ben ook Belgische echt grappig soms als je hier iets post en er niet bij nadenkt dat je op Nl forum zit 1 woord kan soms voor zoveel verwarring zorgen
Vrienden blijven? Zijn jullie al vrienden dan? Wil je zo behandeld worden door je vrienden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven