Au!!

27-06-2010 00:47 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Moet hier even van me afschrijven. Tijd terug via datingsite man leren kennen. Meteen een geweldige klik, maar hij was nog niet zo lang weer single, niet zijn keuze.

Van in het begin stuurde hij romantische berichten ed., ging er in mee, maar wou anderzijds ook rustig aan doen, omdat ik merkte dat hij zijn vorige relatie nog geen plek gegeven had. Gewoon genieten van de zeer fijne dates en go with te flow.

Eergisteren zijn we nog dagje fijn weggeweest samen, merkte wel dat hij iets minder betrokken was (ook in zijn berichten de laatste 2 dagen merkte ik wel iets meer afstand). Heb hem daarstraks gevraagd of er iets was en toen pas kwam uit dat hij iemand anders heeft... Ook al toen wij dagje samen weg waren dus?!

Weet niet hoe ik dit moet interpreteren. Hoe kan je iemand nog romantische berichten sturen en er nog een dagje fijn mee weg gaan terwijl je iemand anders hebt en dat gewoon niet vertellen dan??

Heb nu het idee dat er bij hem meteen iets moet gebeuren, anders zoekt hij wel verder? Klopt dit? Wou hij mij aan het lijntje houden? Waarom gewoon niet meteen eerlijk zeggen dan?

Veel vragen, maar ben er ff niet goed van, dacht oprecht dat we iets aan het opbouwen waren samen. Weet ook niet of ik nu boos op hem moet zijn. Hij begon nog over vrienden blijven, wil ons contact niet kwijt...

Heb niet veel meer gezegd, wist niet goed wat te zeggen op dat moment.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
quote:wuiles schreef op 27 juni 2010 @ 08:19:

Vrienden blijven? Zijn jullie al vrienden dan? Wil je zo behandeld worden door je vrienden?Ach dat zogenaamde 'vrienden' blijven dat komt er in 9 van de 10 gevallen niet van.
Dit gebeurt vaak via dating sites van internet,dan ga je mailenn,krijgt binnen de kortste keren leuke kontakten,die je natuurlijk allemaal in het eggie wil gaan zien.

Maar voordat je al die dates gehad hebt,en dus een keuze gaat maken,ben je zo met 3 of 4 mensen aan het daten....

Is je keuze dan gemaakt,moet je helaas soms afscheid nemen van andere kontakten,die ook leuk waren maar nét niet dat hadden.........

Zo is mijn ervaring.....van mijn kant uit,maar ook de andere kant helaas meegemaakt...net als jij.

Mijn advies:op datingsites vind je ze niet.....
Kan me goed voorstellen dat jij je flink rot voelt. Wanneer iemand laat blijken dat hij een andere intentie heeft dan hij werkelijk laat zien, dan voelt dat meer dan rot.

Ik zou het moeilijk vinden om het contact te beeindigen. Het positieve gevoel wat je in het begin van jullie contact had dat is een soort van ' verslavend'. MAAR, ik zou ( hoe moeilijk ook) het gedrag wat hij nu laat zien absoluut niet accepteren. Helemaal met anderen eens!

Wanneer je het netjes af wil sluiten dan pleit dat voor je. Maar of je (zoals Summerdance schreef) hem geluk moet wensen met z'n vriendin...???? Dat weet ik niet. De verleiding is groot, maar als je de eer aan jezelf wil houden, zou ik niet met ' modder' gooien. Al verdiend hij het hoor!!!

Maar denk echt dat je de meeste indruk achter laat wanneer je laat weten er niet van gediend bent en daarom het contact verbreekt. Succes gogoke!!!!!
Daffyduck, ik word net wakker naast de meest fantastische datingsite-date die ik ooit gehad heb! En ik ben zooooo blij dat ik 7 jaar geleden heel nieuwsgierig was naar datingsites en wat ik kon vinden... En voilà!!! Goedemorgen ;-)!!!!!
Klinkt onbetrouwbaar... hij weet heus wel dat hij je op deze manier kwetst! Klaar ermee! Gelukkig weet je nu wel dat het niks is, en niet als jullie nóg verder waren.

En waarom hij niks gezegd heeft en toch verder date met jou, tja, mannen zulllen we nooit helemaal begrijpen....

Sterkte!
Wat een sukkel zeg.

Die wilt zich gewoon een slag in de rondte neuken daten met wat zich dan ook aanbiedt.

Jammer dat jij hierdoor gekwetst bent.

Gewoon, lekker doorgaan met je leven en helemaal niet meer naar deze sukkel omkijken. Der zwemmen meer visjes in de zee hoor! Ik zou overigens helemaal niks meer van mijzelf laten horen.
Bedankt voor de verdere reacties!

Heb die 'sukkel' laten weten dat ik geen verder contact meer wil. Reageerde toch net iets anders dan ik dacht, geen contact wil hij absoluut niet?? Heb gezegd dat iedereen keuzes maakt in zijn leven: hij heeft nu gekozen voor een ander en ik kies nu voor mezelf! Had ff een sterk moment toen .
Goed gedaan Gogeke!
You go girl!!!!!!

Goed gedaan.
You go girl!!!!!!

Goed gedaan.
Ja sluit me aan bij de rest. Weglopen!!

Je moet je hier echt te goed voor voelen...

En zeker geen vrienden blijven, maar ik ben daar sowieso geen voorstander van als je iets met iemand hebt "gehad"
quote:Gogoke schreef op 27 juni 2010 @ 11:33:

Bedankt voor de verdere reacties!

Heb die 'sukkel' laten weten dat ik geen verder contact meer wil. Reageerde toch net iets anders dan ik dacht, geen contact wil hij absoluut niet?? Heb gezegd dat iedereen keuzes maakt in zijn leven: hij heeft nu gekozen voor een ander en ik kies nu voor mezelf! Had ff een sterk moment toen .

Heeeeeel goed!! Dat moet je vasthouden...

En heerlijk dat hij zo heeft gereageerd , houd de eer maar lekker aan jezelf!
vrienden? gebasseerd op wat... leugens?

Met bedriegers en vreemdgangers kun je niets opbouwen...

Eens een nepperd altijd een nepperd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven