saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Hai saaie elfenmaisjes,

wat een saaie verhalen allemaal. vinkjes die weggevlogen zijn, poezenbeeste, die zich saai verstoppen. projecten die saai zijn. en nog veel meer saai's. ik bericht saai vanaf mobi. ben te saai om netjes hoofdletters te gebruiken. en ben benieuwd of het er verder saai uitziet of niet. want ik lees nu niets saai's. kan wel saai melden dat ik griep het en voorhoofdholte en bijholte ontsteking. kortom ziek dus volgens de huisarts. alsof ik dat als saaierd niet wist. saaie zwaai naar jullie vanuit mn saaie maar fijne bed.
beterschap saaie doesie!!!
Dushi: da's saai om met mooi weer ziek te zijn. Beterschap joh.
Dankj deztunnie en snookje.
*zwaait ff naar saai Dushi*, hopelijk ben je niet meer saai ziek.

Ik ga zometeen naar saaie Toverland met saaie collega. Saaie avond allemaal.
Ben nog steeds saai ziek Steph. Maar dat mag de pret niet drukken. Hoe was het in Toverland?
Toverland was mega saai zeg. Alles ging saai snel (niet normaal) en in de grootste achtbaan die saai niet over de kop ging had ik mijn hart in mijn keel (eng).

Dushi saai ze lekker uit.
Hmmm klinkt erg saai Steph. Heb je het er wel leuk gevonden? En saai je hart in je keel hebben van een achtbaan is supersaai.

Het gaat vandaag saai wat beter met me. Scheelt weer
Jemig, ik had vandaag een saaie meeting gehad (met postcrossers, oa ook van hier een paar) Het was wel giga heet en dat vind ik niet saai.
hoi saaierds. houden jullie ut een beetje rustig met deze saaie warmte!!!!

ik hoef pas einde vd middag paar uurtjes te werken,tot die tijd lekker saai niks doen.ondjes zijn slimmer dan wij.die slapen lekker tot ut is afgekoeld.
Jeetje Steph wat saai zeg! En heet was en is het zeker.

Ik doe het zeker rustig aan Deztunnie. Doe jij dat ook maar. En een saaie aai voor de ondjes
Dez, ik wil ook ondje zijn. Saai slim idd.

Vind ut verschrikkelijk niet saai die hitte. Gelukkig airco, wel zo saai, op de saaie slaapkamer.
Hoi saaierds, ik ben een paar daagjes saai wezen k(r)amperen. Écht mega saai. Maandag had ik zelfs de camping voor mezelf. 4 dagen saai gebbq-ed achter elkaar (en toch elke dag saai iets anders gegeten). Een paar regenbuitjes gehad maar ook heel saai in de zon gelegen, boekje gelezen enzo. Heel saai dus.
hey Snjo kramperen is idd behoorlijk saai.jij wint vast de weekprijs van deze week :)ik heb vandaag beetje gewerkt en hier gepoetst,das ook saai,maar niet zo saai als jij.

ik ga morgen saai dagje de hort op.vrijdag beetje werken en weekend duppelop dr tegen aan.nachtdiensten met ut ondje.tis hier thuis goed koel te houden,snachts de boel opzetten en overdag alles dicht!!!
Snjokorn,saai krampeervakantie zeg.Wie verzint en wie gaat zoiets saais doen?

Dez, heerlijk saai 's nachts werken. Kun je overdag wel saai voorslapen?
Ik snap ook niet hoe het in m'n saaie hoofd is opgekomen (vlaag van verstandsverbijstering denk ik).

Dezz: wel saai, 's nachts werken. Vast beter uit te houden dan overdag

Dushi: ben jij al weer helemaal saai op de been??

Steph: hoe gaat het met jou en je (schoon) familie?

Hebben jullie trouwens nog saaie vakantieplannen??
ik kan alleen voor slapen als ik echt moe ben. met dit weer is snachts werken wel saai
hoi saaie elfjes,zijn jullie het warme weer al zat? ik heb nog 1nachtje te gaan.ondje deed weer goed haar best,de bekende herrieschoppers waren mak
Snjookje wat ben jij saai zeg gewoon bbq-en en saai kamperen en dan nog saai bezig zijn met niets doen ook.

Deztunnie ben blij dat de bekende herrieschoppers rustig waren. Want anders had je maar saaie diensten te draaien

Ik ben saai weer op de been hoor. Geen last meer van saaie dingen. Even een saaie voor alle saaie elfenmaisjes.
zo ook deze nacht is goed verlopen.waren wel paar buitenlandse werknemers die moeite hadden met afscheid nemen,maar dankzij ondje en hun slechte ervaringen met dergelijke honden aan de landsgrenzen,

kon ik ze toch overtuigen dat ut bedtijd was voor hun was er toch nog iets goeds aan dat oostbloksysteem.en gelukkig hebben ze ook nog behoorlijk fatsoen en respect voor vrouwen.met zachte dwang en een glimlach en ut ondje kom je toch een heel eind met zulke gasten. nu is ut bedtijd voor mij.hebben jullie allemaal een saai weekend gehad?
Snjookie, hier gaat het goed maar met schoonma niet. Dat is logisch, komt wel ooit goed hopelijk.

Vakantie, ja maar zeg niet wanneer. Er is hier in de straat al ingebroken vannacht omdat ze op vakantie waren, en dat stond op de hyves van de kinderen....(het is hier nog lang niet schoolvakantie BTW).

Heel saai geweest hier. Zo saai dat Dushi haar saaie verjaardag is vergeten. Saaie meid dat ze is.

Dez, saai weekend pfffffff. Nederland heeft van Brazil gewonnen dus ja dat is saai.
Dez wat een saaie maar effectieve dienst heb je gedraaid. Fijn dat iedereen saai naar je luisterde. En fijn dat ondje altijd het werk makkelijk maakt voor je.

Saai he dat ik mijn verjaardag was vergeten Steph. Ik hou me gewoon aan de regels. Anders krijg ik een rode kaart van een van jullie saaierts en dat wil ik niet.

Op je hyves, facebook of welke site dan ook melden dat je op vakantie gaat is nooit een goed plan. Het is net alsof je dan de sleutel geeft van je huis aan een wildvreemde: maak maar gebruik van de faciliteiten mensen. Er staat genoeg om mee te nemen. En dat is toch zonde van al het harde werken wat je voor al je spullen hebt moeten doen. Knuffel voor jou en al je lieve saaie mensen om je heen Steph. Vervelend dat het met je schoonma niet goed gaat.

Ik heb heel saai nieuws. Buiten dat ik eergisteren (5/7) jarig was maar het niet gevierd heb. Is het toch een saaie verjaardag geworden met saaie visite, saaie kadootjes, saai eten en hele saaie smsjes, mailtjes en berichtjes. En mijn zebravinkjes hebben saai een ei in hun nestje. Nu heb ik als echte saaierd wel gelezen op internet dat ze pas bij ei 3 of ei 4 gaan broeden en er dan ook voor zorgen dat er wat uitkomt dus het is even afwachten. Over een week of 2 a 3 weet ik meer. Heb ook geen idee hoelang het ei er al ligt. Nou ja ei, het is een saai mini mini ei. Want saaie vinkjes zijn natuurlijk zelf ook niet zo groot. Maar het is wel erg schattig.

Snjookje hebben ze daar in dat saaie land nog de wedstrijd uitgezonden? Of heb je het helemaal niet kunnen zien?
Even saai voor alle overige saaie elfenmaisjes
saai terug. Was weer een saai lang weekend de hort op. Heb alle wedstrijden van NL gezien. Ben saai bij vriendin geweest die in een oude boerderij woont. Zij is een hele saaie slavendrijfster. Heb heel saai hard gewerkt (onkruid wieden, grasmaaien, nog meer onkruid wieden, saaie oranje slingers in de heg hangen, kastjes in elkaar zetten. Te saai om op te noemen.

Kreeg ook net te horen dat zus volgende week gaat verhuizen (en ik kan helaas niet komen helpen ).

Saaie voor jullie allemaal.
Saai weekend heb jij gehad zeg Snjookje. Saai druk geweest ook. Spierpijn? Of valt dat als saaiert wel mee?

Wat jammer dat jij niet kunt helpen bij de saaie verhuizing van je zus. Maar ze weet vast wel dat als je kon je haar uiteraard had geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven