Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
O wat maf Hel, dat ze er ineens zelf mee ophield!
Een goedenavond.

Mal, moeilijke keuze inderdaad. Ook ik sluit me aan bij de anderen. Sterkte hoor! Leuk op huizenjacht! Iets heel fris en vernieuwends om de tanden in te zetten. Positief!

Star, wat naar dat opa zo denkt. Misschien is hij te versuft om het in te zien? Lastig! Leuk dat je de opleiding gaat doen!

Kokos, ik wist het wel, het wordt Kokosman! Goed zeg, door naar de volgende ronde.

Juud, cool zeg, Marlies Dekkers. Doe maar duur! Wat voor soort setje is het? Helemaal leuk dus in Maastricht, gelukkig van genoten!!

Hel, houd jij je huis dan nog wel aan als je gaat samenwonen? Hoest nu op het werk dan?

Bridges, wat spannend van je vriendin. Ik duim hoor.

Mamax, fijn dat het toch zo goed gaat met Sam. Alweer vier maanden gecorrigeerd. Wat gaat dat snel! Ik ken de slingers, heb er hier één van Thomas. Leuk zijn ze he? Ik stuur ze ook weleens als cadeautje.

Cin, coole foto´s. Wat een binkie is Cas al!

Noos is in het verleden ook weleens een poos "zoek" geweest. Misschien gaat het heel goed maar is ze gewoon druk?

Oh ja, vraag: wat betalen jullie de oppas en vergoeden jullie ook reiskosten? Is er nog iemand hier die dat zo even wil vertellen? Dan weet ik dat voor morgen. Heb al op Nibud gekeken.
Hier wordt Sinterklaas gevierd voor de Nederlandse kindjes in Jinnystad (op de ambassade). Leuk he? Als we kunnen gaan we zeker!

Thomasje was echt uitgeput vandaag (is erg moe de laatste tijd). Hij heeft vier! uur middagslaap gedaan. Dat doet ie anders NOOOIT!
Smsje van Noos: Hoi! Ja hier het absolute dieptepunt bereikt. Zal gauw weer wat laten horen. Koppie zit nu vol. Zo lief dat jullie aan me denken.
3 euro per uur is het toch tegenwoordig ongeveer? Dat heb ik hier tenminste wel eens op het forum gelezen.

VIER uur? Jee dat is echt erg lang.

En leuk, Sinterklaas. Da's echt jouw feest :-)
Wij betalen 3,50 per uur en geen reiskosten. Ik persoonlijk vind dit best wel weinig, omdat ze toch een half uur moet rijden om bij ons te komen en dat brikkie van haar rijdt ook niet op water, dus ik schroef het altijd omhoog. en dan zit ik denk ik op 5 euro per uur ongeveer of meer.

Maar ik ben ook ontzettend blij met haar, dus ze is het me meer dan waard
Sluit me aan bij Bam. Als ze het goed met ventje kan vinden is ze me wel wat waard (wel binnen de perken uiteraard). Ik heb tot nu toe niet veel alternatieven en ze is twintig en heeft al twee keer eerder een oppasgezin gehad, dus ervaren. Dank voor de reacties!

Arme Noosje. Klinkt niet best.

Star, ja, ben helemaal van de Sinterklaas!!!!!!!!!!!!
Ja da's waar, twintig is wel wat ouder dan die oppasmeiskes van 15 die ik in mijn hoofd had

Zitten er veel Nederlandse gezinnen in Jinnystad?
ik ookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Vier je zelf ook sinterklaas Jinny?
Wat denk je zelf Bam?????????? TUURLIJK vieren we sinterklaas. Ben daar gek om het niet te doen. Veel cadeaus, schoen zetten en pepernoten. Jaaha, er gaat geen sintfeest voorbij zonder Jinny hoor!

Ik hoorde dat er op het feest van de ambassade zo´n 90 a 100 kindjes meestal komen. Ik denk dat er wel wat wonen hoor, verspreid over de stad, maar het is nou ook weer niet zo dat we hier de boel overheersen haha (of domineren).
En wij boffen, want hier wordt Kerstavond heel uitgebreid gevierd, dus daar doen we in het kader van de emogratie ook gewoon aan mee. Dus, ik mag looohooos! (nee hoor, gedraag me, huis is al duur genoeg met de verhuizing en zo).
Ik ga afsluiten. Ben moe. Ga of op Jinnyman wachten of lezen of slapen. Zie wel. Trusten!!
Annexeren die hap

Trust!
Goedemorgen!

Ah, wat naar nou om te horen dat Noosje zo'n sms stuurt. Als je toch meeleest een dikke van mij en hou je taai, denk aan jezelf en je 2 kleintjes.

Jinny, oud en nieuw vieren in B schijnt ook helemaal the bomb te zijn volgens mijn vriendin die er 1 schooljaar heeft gezeten.

Juud, heb even gekeken naar het huis maar zit iets boven het budget. Maandag gaat M wel kijken naar een huis in U. Ik kan niet mee maar als het mooi is kijken we de 2e keer samen wel. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Maastricht. Erg leuke winkels daar he?

Enka, wat een leuke naam hebben jullie bedacht voor puppie.

Bam, ik ben zo onbeleefd, heb je helemaal niet bedankt voor het boekje! Super dan weet ik vast een beetje hoe het gaat.

Cin, echt coole schoentjes voor Gijs.

Mamax, ik denk dat ik qua bijvoeden ook zou wachten tot de 6 maanden gecorrigeerd. Fijn dat Sam het zo goed doet!

Hel, ik geef ook nog steeds BV. Zijn jij en Star en ik dan de laatsten? Of Compu ook nog? Jonathan drinkt eigenlijk alleen 's morgens nog goed. 's Avonds voor het slapen gaan bied ik ook aan maar dan drinkt hij meestal maar een paar slokjes. Ik laat het hem zelf gewoon afbouwen op de natuurlijk weg denk ik. Hij drinkt gaandeweg steeds minder. Tenzij hij van plan is om te drinken tot hij over kan op het bier ofzo he!

Bridge, hier ook een pokergek op de PC maar geen tegenstanders om mee te spelen . Misschien een keer een pokeravond organiseren voor de januaripapa's want Juudman heeft ook niemand om mee te spelen. Wat ben je aan het maken op de naaimachine. Kleertjes voor Ties?

Hmmm hier een heel zielig mannetje. Er is nu 1 hoektand door (ein-de-lijk!) maar gisteren en vannacht had hij steeds spuitluiers en hij heeft rode wangen, onwijs luieruitslag en wil niks eten. Nu voel ik gisteren ineens nog 2 flinke bulten die er eerst niet zaten dus ik denk dat het allemaal kort na elkaar door komt. Dat hoop ik dan zijn we er weer even vanaf! En dan hopen dat de aanvallen ook weer verminderen als alles door is. (doorkomde kiesjes zijn wel een trigger volgens de neuroloog).
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal nu ben ik wel erg benieuwd naar welk huis M. gaat kijken maandag, mail je het even door? Het huis hier in de straat staat al een tijdje leeg en ze zitten nu met dubbele maandlasten, dus van die prijs moet je aardig wat af krijgen hoor.
Een zwarte bh met zo'n extra bandje over de cup heen, heel mooi! Ik had ook een mooie witte gezien maar die was niet meer in mijn maat, voor de portomonnee maar beter ook.

Mal die hoektanden zijn echt drama, net als ze kiezen. Hopen dat als ze eenmaal door zijn de aanvallen ook afnemen. Wanneer is de doop? Al kleertjes gevonden? Ik heb voor Mart leuke kleren bij de bijenkorf gekocht, daar hebben ze ook erg leuke dingen en heel veel kak voor jou! Mart heeft nu ook wat kakblousjes en zo'n geruite trui voor erover heen en om het af te maken ook nog een ruitbroekje, hihi.

Jin hoe ging het gesprek? Hier geen oppas dus geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. Leuk sint op de ambassade en natuurlijk ook kerstavond vieren! Dat is het voordeel van een ander land, dubbele feestdagen!

Vervelend voor Noos, ik heb ook al een tijd niets van Ris gehoord, zitten ze nog steeds in de wittebroodsweken, haha.
He bah, dat klinkt niet vrolijk bij Noos...

Grr, buurman heeft weer muziekuurtje. De kalk komt nog net niet van de muur. Twee keer per maand, altijd eind van de middag in het weekend. 't Is niet vaak genoeg om er wat van te zeggen (vind op zich ook dat 't moet kunnen) maar irritant is het wel als je toevallig thuis bent. Vooral omdat ie maar 3 cd's heeft (die ik na 5 jaar dus wel zo onderhand uit m'n hoofd ken): Phil Collins, de BeeGees en The Eagles (welcome to the hotel caaaaliforniaaaa...)...

Okee, na deze interessante info..

Juud, joh, een Marlies Dekkers, had ik helemaal overheen gelezen. Cool! Geen slipje erbij?

Mal, tot hij over kan op het bier, hihi! Mare dronk tot een maand terug alleen nog 's morgens, gezellig is dat he? Op het laatst nam ze nog maar een paar slokjes, toen begon ze wel eens een dagje over te slaan, en toen was het ineens zomaar voorbij.... Voelt wel goed dat het zo natuurlijk is gegaan. Ook geen last meer gehad van stuwing of zo. Dus jij, Star en Compu zijn de diehards! Ha, hoektandje door! Hopen dat de rest snel volgt idd... Spannend, al een huis kijken! Jullie zetten er vaart achter!

Jinny, heej, wat goed dat het zo klikt met de oppas. Heb er ook geen ervaring mee, maar ken mezelf goed genoeg dat ik ws ver boven de 3 euro zou uitkomen als ik tevreden was . Leuk, sinterklaas op de ambassade. Kom je daar ook eens... Denk wel dat ik m'n huisje nog een tijdje aanhoud als we gaan samenwonen. Op werk niets nieuws. Nieuw aanbod is inhoudelijk okee, maar ik ben het niet eens met de inschaling. Ondertussen doet iedereen gewoon hetzelfde werk als voorheen...

Zo, het goede nieuws is dat ik net 3 zakken troep naar beneden heb gesjouwd. Dat ruimt alvast lekker op. Het slechte nieuws is dat dat nog maar twee keukenkastjes waren...

Mmm, Mare slaapt al 2,5 uur. Ik ga nog even op de bank hangen zo lang het stil blijft...
Lekker saai zo'n buurman Hel, misschien moet je eens een cd met jouw favoriete muziek cadeau doen, dan maakt het de herrie alweer wat leuker of gewoon gaan verhuizen . Jaa, ik heb ook een mooi broekje bij de bh.

Ben je alles aan het uitzoeken voor de verhuizing?
Haha Hel, ik moet erg lachen om het repertoire van de buurman. Is wel beter dan een heleboel andere muziek trouwens. Je huis aanhouden, klinkt verstandig. Wel fijn dat op het werk de rust een beetje is wedergekeerd, maar wel suf dat de inschaling lager is! Wil je wel blijven, of kijk je voorzichtig uit naar wat anders?

Sexy Juud, dat setje! Ik ben al blij dat ik hier ind e buurt een Hunkemoller heb ontdekt. Maar dat is toch wel van een andere orde hoor.

Mal, ik hoop dat de tanden snel door zijn. Spannend van het huis! Zou leuk zijn bij Juud in de buurt!

Oppas leek oke. Ze is twee uur geweest en heeft de lunch meegegeten. Ik mail haar nu voor een vervolgafspraak. Vijf euro hebben we afgesproken. Ze heeft erg veel ervaring, vandaar.
Jinny, wij betalen 3/3.50 euro per uur ongeveer en we brengen/halen d'r als dat nodig is (ze woont in het weekend in de buurt). Ligt er ook een beetje aan of ze de kinderen op bed moet doen of niet.

Jeej, da's ook wat, zo'n SMS van Noos.

Ik zit Idols te kijken. Oja, vorige week zat ik dus ook Idols te kijken en toen zag ik ineens een jongen die wat op een leerling van me leek. Dus ik zeg: 'Heej, die jongen lijkt wel wat op Davey'. Zegt Martijn : Zo, dan is nu de beurt aan Davey. Wat een goeie, deed ie gewoon mee en hij is nog door ook! Dus nu heb ik straks een reden om het te volgen.

Gijssie is weer geknipt. Hij wilde niet in de auto blijven zitten (wel de eerste 10 minuten maar daarna niet meer) dus toen moest ik 'm vasthouden en toen zat ik dus van top tot teen onder het haar. Maar hij staat er weer leuk op, het is weer een echte kereltje. (hij ziet er dan gelijk heel boeverig uit, als ie z'n haar zo kort heeft)

Gisteren ben ik nog lekker uit eten geweest met een vriendin. Heerlijk!

Morgen gaan we nog even naar de Efteling, denk ik. Het is de laatste keer, daarna gaat ie dicht.

Hopelijk is Suus lekker aan het genieten met Julia van het mooie weer daar!

Hihi, Bam, Sam wil ook wel meekleuren hoor. Gijs is nog niet zo van het kleuren, dat kan 'm nog niet zo boeien.

Wat gaan jullie voor Snieklaas kopen? Sam krijgt Playmobil, ik heb het meeneempoppenhuis besteld voor haar en de speeltuin. Vorig jaar had ze het ziekenhuis en ze speelt er nu heel veel mee. Ik vind voor Cas die sesamstraatkegels wel leuk. Voor Gijs weet ik het eigenlijk niet zo. Playmobil is hij nog te klein voor, hij is veel te sloperig. Little People, daar komen we al in om. We hebben wel DUPLO maar ik weet ook niet of hij echt een bouwer is (Sam zeker niet). Dus ik denk nog even verder voor hem.

Wat ik trouwens supergaaf vind voor straks dat zijn die grote mammoetskelters. Echt geweldig. Maar die dingen zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur dus ik moet alvast gaan sparen. Maar de jongens mogen straks allebei wel zo'n skelter zodat ze lekker buiten kunnen spelen ermee. Gelukkig zijn ze er nog te klein voor.

Ok, even posten, ik ga eens even een paar afleveringen Grey kijken.

ZwaaiZwaai!

Heerlijk dat je iemand hebt gevonden die je bevalt, Jinny! Da's toch belangrijk. Gek eigenlijk dat we over het algemeen de schoonmaakster meer betalen dan de oppas.

Zo Sexy Juud! Mooi hoor, Marlies Dekkers! Prachtig vind ik dat. Maarja, ik loopt nog in die seksloze voedingsbh's rond. Mijn tijd komt ook wel weer (en dan eerst maar eens afvallen).
Ik kende heel Marlies dekkers niet, echt weer iets voor mij. Ben dus maar even gaan google en wow wat een mooie dingen, gaaf hoor.

Fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben.

Julian vindt kleuren wel leuk, maar het is uiteraard nog maar kraswerk, maar toch zijn ze best mooi;)

De 1ste kleurplaat is binnen, leuk joh..

Kom maar op met die kleurplaat van Sam.

Klinkt niet erg best dat van Noosje. Dikke knuffel voor jou Noosje, mocht je dit lezen.

Fijn dat het je wat lijkt Jinny, die oppas, maare ik vind je niet heel erg enthousiast klinken, of denk ik dat maar?
ow, sinterklaas. Julian krijgt zoiezo een tafel met stoeltje (maar heeft ie dan ook echt nodig) en hij krijgt denk ik de brandweerbouwauto en wat kleurgebeuren. (en van de opa en oma's nog geen idee)
Goedemorgen!!
hai!

Fijn dat het gesprek goed was, was Jinnyman er ook bij? Kwam ze zelf met ¤5,00? Hunkemoller heeft ook erg leuke bh's tot een d-cup, daarna wordt het saai en stom vind ik, dus helaas niets voor mij.

Cin staat er al een nieuwe foto van kortkoppie Gijs in je album, ben benieuwd... Hier laat ik het denk ik maar wat langer groeien. Alleen groeit het op het moment niet, het wordt alleen maar dikker. Gelukkig maar anders zou hij altijd vlashaar hebben. Je hebt toch ook winterefteling?

Twee mammoetskelters??? Nou dan mag je zeker wel beginnen met sparen!

Star nog lekker bankgehangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven