Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam, daar ging die mail over. Het is een e-card. Naar pat....com. Dat adres. Heb je 'm al?

Cin, meisjeskleren zijn ook veel leuker

Spannend Kokos
Zit je dan met je twee mannen Amalia, oh nee drie zelfs! Op voor een meisje? ;)
quote:bridges6 schreef op 25 oktober 2007 @ 15:24:

Zit je dan met je twee mannen Amalia, oh nee drie zelfs! Op voor een meisje? ;)Ja hoor , ik wil wel. Lief zegt steeds dat hij wel klaar is. Alsof hij er veel voor hoeft te doen ;) Ik kaart het over een jaartje weer eens aan. Nu even geen polonaise aan mijn lijf...
Haha er is nog hoop dus! Volgens mij gaat eind februari hier er een knoop in! Niet bij mij hoor, maar bij vent. Die kan al dat gedoe met misselijk zijn en hormonen echt niet nog eens hebben zegt hij. En het ergste is: ik snap hem ook nog! Ben echt een draak af en toe! En aartslui als zwangere! (of noem het gewoon erg moe, mag ook...) Dus hier denk ik niet dat ik het voor elkaar krijg... Ach als het een jongetje is, koop ik gewoon een leuke aankleedbabypop erbij!
Je mag toch wel in een laag bed bevallen? Het is toch voor de kraamhulp dat het hoog moet zijn?
Poeh Bridge, wel jong om er al een knoop in te laten leggen!
Hahaha die Lianne. Je mag niet eens meer achter de pc van je dochter

En inderdaad, bomen is broccoli.

Al een puppennaam Enka? Gaan jullie nog een keer kijken voor jullie hem mogen halen?
Nee bevallen mag er ook niet in. En heb een strenge vlos dus ach... Ik vind het geen ramp hoor. In woonkamer is helemaal niet verkeerd bevallen de vorige keer... (haha letterlijk en figuurlijk...)

Tsja jong voor een knoop. Maar stel dat ik dood ben en hij een ander heeft of zo, wil hij ook geen kinderen meer zegt hij. En condooms is zo'n gedoe. Spiraaltje en pil wil ik niet vanwege hormonen en spiraaltje vinnik ook eng...

En tsja als je echt niet meer wil... waarom niet...
He jij bent ook een gezelligerd. Als ik dood ben.....;-)

Spiraaltje lijkt mij inderdaad ook eng, zou ik ook niet zo snel doen.

En mocht hij toch nog willen kunnen ze 'm altijd weer proberen te lijmen, da's ook zo.
Haha als het is gebeurd leg ik gewoon tubetje secondenlijm in zijn nachtkastje... dan kunnen we ons op een heet moment nog bedenken!

En tsja als ik dood ben... vond het nog iets positiever klinken dan als we uit elkaar zijn... Maar hopelijk gaat geen van tweeën de komende 50 jaar gebeuren!
Hahaha moet wel om jullie lachen.

Heel even nog, ik sjees zo naar de kapper!!!

Star, Finley (iers en betekend fair haired soldier) is het geworden en ja we gaan in nov nog een keer kijken en dan meteen weekendje Terschelling bij onze vrienden. Handig ghoor een fokker heel ver weg zoeken.

bridges, jammer dus ook geen soep fan.Wat je ook kan proberen, Thijmen wil het persé hem "mee laten helpen" met koken en zogenaamd groente snijden en in de pan doen. Thijmen propt dan ook al allemaal spullen in zijn mond, rauwe tomaat, broccoli (vond hij niet lekker rauw), parika, mais en ga zo maar door. Thijmen wordt nu echt boos als hij niet mag helpen hih. Hij staat dan op een trapje naast me met zijn bestek mij te helpen met klaarmaken.

Nou daaahaaag
Compu, fijn dat ze soms zelf het gehoorapparaatje opzet! Ja, zaterdag komt de oppas kennismaken.

Cin, coole shoes!!!!!!!! Die zijn erg leuk voor Gijs! Hoe bevalt je vakantie? Ik heb een vraagje: vind je het oke als ik je binnenkort mail met vragen over bv? (weet wel als je ja zegt dat ik geen natuurtalent ben...).

Bridges, balen van het eten, maar komt vast vanzelf weer. Ik zou er ook geen drama van maken. Hoe gaat het eigenlijk met je vriendin? Zij gaat toch de mm in?

Kokos, spannend van de baan. Klinkt heel hoopvol. Ik duim!!! Nog even tijd om te saxen dus, leuk hoor.

Enka, is het leuk geworden bij de kapper? Ik moet ook, maar komt er maar niet van. Leuke naam voor de pup!

Noosje, hoe gaat het????

Star, hoe gaat het met opa? Nog druk op het werk?

Juud, geniet je lekker van jullie weekje verlof? Heerlijk he?

Suze, ik wens u een aangename vaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hel, kom terug, ik wil details over de op handen zijnde fusie (shit, geen smiley...).

Bam, ik ga zo eens een kijkje nemen bij kadoshopdegiraf.nl

Amalia, een beetje uit kunnen rusten? Heb je het al op school verteld?
Mamax, Mickey, Rissie en CD, hoe gaat het met jullie??? Komen jullie weer eens kletsen?

Mal, hoe gaat het met het stappen van Jonathan? Heeft hij de smaak te pakken?

Naatie, met jou ook alles goed?

Ha, goed geregeld. Jinnyman heeft van 4 tot 29 januari (onbetaald) verlof!!! Dat is echt fijn.
Super leuke site geworden Bam!!!
Lekker Jinny, je kerel een tijdje thuis straks! Goed geregeld.

Tuurlijk mag je me mailen met vragen! ENNIETAIM :-)

Haha, een natuurtalent ben ik ook bepaald niet maar inmiddels wel ervaren te noemen op veel bv-vlakken. En in januari/februari mag ik starten met de VBN-opleiding (daar heb ik veel zin in). Gezellie samen met Star :-)

Jeej, ik geef al bijna 6 maanden live borstvoeding nu. Echt een gek idee, dat had ik nou nooit gedacht dat ik dat ooit zou halen!

Wauw Bridges, een knoop erin al! Hier wil Eduard dat ook wel maar ik wil niet. Ik wil nog geen definitieve beslissing nemen. De kans is groot dat het wel bij drie blijft, daar niet van. We zien wel. Zolang er niks geknoopt wordt, blijft alles nog open natuurlijk.

Vandaag heb ik echt best een boel nagekeken. Gelukkig, loop ik niet gelijk heel veel achter als ik weer begin volgende week. En de kinders ook blij met hun cijfers terug.

Gijsje heeft vandaag tegen iedereen 'verteld' dat hij nieuwe schoenen had. Zo grappig. Blablablablablablablablablabla, DIE, moooooooooooooooooooooi. En dan wees ie naar z'n schoenen. Morgen moet ie weer eens naar de kapper. Z'n haar hangt wel heel erg in z'n ogen. Hoop dat ie een beetje stil blijft zitten.

Ok, even posten. En dan nog wat nakijken (zucht).

Cin, oh, wat lief van Gijsje!!! Gijs is Geil haha (zeggen ze hier dan, maar klinkt zo suf bij een dreumes...). Dan waren ze dus toch wel VIJFENZESTIG euro waard heweest als ie er zo blij mee is. Dank, ik ga je binnenkort mailen en je uitleggen wat er allemaal is fout gegaan en dan hoop ik dat jij met briljante tips komt.

Aha, een nieuw maffialid, welkom Star!
Het was weer beregezellig met jullie vanavond . Ik ga slapen of lezen of op Jinnyman wachten. Trusten allemaal .
Ahhh, wil een heleboel schrijven maar ben moehoe....

Jin, details van de fusie, ha ha! Nou, in feb naar H dus, in vriend z'n appartement om te beginnen. Had je de Nederlandse oppas nou al gezien of was dat van 't weekend?

Cin, coole booties! Ha ha, en dat Gijs er zo enthousiast over is. Lief! Wow, en je zou eventueel dus nog wel een vierde willen!

Suus, jaaaaaaaah, Abu Dhabi - geniet ervan meis!

Star, VBN cursus? Leuk! Geef je nog bv trouwens?

Amalia, meisjes kleren zijn heel erg leuk . Ga jij dat over een jaartje nog maar es bespreken, ha ha!

Jee, Bridge, ben je zo'n draak als je zwanger bent dat man er spontaan een knoopje voor laat leggen ? Na, als je klaar bent, ben je klaar, da's waar. Mmm, vervelend, zo'n dreumes met eetkuren. Geen aandacht aan schenken en het gaat vanzelf over, maar ja, ik weet uit ervaring dat je er soms knap wanhopig van kunt worden... Heb helaas ook geen gouden tips (ja, wat Cin al schreef, tegen elkaar zeggen dat het heeeeeeel lekker is...).

Kokos, Lianne toe aan maatje 21?! Wat een elegante voetjes vergeleken bij mijn bigfoot (maat 23)! Ze heeft nu 2 paar (waaronder dezelfde laarsjes als Ceetje volgens mij). Wil nog regenlaarsjes maar dat is het dan wel voor nu. Grote kans dat we voor het eind van de winter aan een grotere maat moeten dusss. Hi hi, nou, we gaan voorlopig echt nog niet voor een tweede hoor. Vriend zou wel willen (zegt hij nu), maar zelf weet ik het nog zo net niet...(het kan verkeren he).

Bam, ik ga snel kijken op je nieuwe site! Iedreen mailt je, ik word helemaal nieuwgierig

Eten gaat hier op 't moment erg goed, denk dat ze weer hard groeit of zo. Voor half 9 blieft ze geen ontbijt, en de papfles voor het slapen is meer speelgoed dan dat ze eruit drinkt. Maar verder gaat alles er met smaak in, vooral groente en fruit.

Oh, is het toch nog laat geworden... Trustuu...
Leuke naam Enka! Ben zo benieuwd hoe Thijmen het straks gaat vinden zo'n klein puppebeest in huis.

Jin, opa is erg moeilijk op het moment. Moest woorden uit hem trekken. Hij was al niet zo'n prater, maar nu helemaal niet meer. Hij rekent er ook echt op dat alles voor hem gedaan wordt en dat ervaart de familie wel een beetje als lastig. Hij kan toch niet de rest van zijn leven bij zijn kinderen eten of verwachten dat ze voor hem komen koken en dat doet hij nu wel een beetje.

Bam, site is erg mooi geworden. Stuk vrolijker met de kleuren!

Het is goed dat je het zegt Cin, ik moet nog steeds even lid worden van de VBN. Anders mag ik de opleiding niet doen natuurlijk

Kom je er nu pas achter dat ik van de maffia ben Jin?

Ben ik toch inmiddels alweer 21 maanden

Ben je iets leuks aan het lezen op het moment?

Hel, ik geef nog bv. Jij ook nog steeds toch? Zwakkelingen zijn we
Goedemorgen,

Even een kleurplaat uitgeprint, met dank aan Bam.

Cin, leuke reactie van Gijs op zijn nieuwe schoenen.

Al zes maanden borstvoeding aan het geven, wauw!

Bridges, extra matras bovenop de boxspring? Als Kokosman die baan krijgt, krijgt hij ook een laptop, drie keer raden wie er dan het meest achter zit

Jin, oh wat lekker dat Jinman in januari verlof heeft!

Wij gaan wat drinken, Lianne staat nu naast me: MÁMÁ, MÁMÁ :-)
Goedemorgen!!

Graag gedaan Kokos:)

Cin: Cute van Gijs, nog even en hij gaat ermee slapen?

Jinny: Hopelijk klikt het tussen jullie en de oppas, zou echt heel erg fijn zijn.

Wat fijn zeg dat Jinnyman verlof heeft, dat is een goed voorruitzicht.

Noosje: Waar ben je?

Juud: Hoe staat het met de wc?, ben je al gevorderd?

Mal: Alles goed, heb je al een paar dagen niet voorbij zien komen.
Ik ben er wel Bam. Ik lees gezellig mee.

Pieker alleen een beetje veel om een gesprek wat we hadden met de neuroloog. Hij vindt het aantal aanvallen (4-5 per week) van Jonathan acceptabel en wil niks veranderen aan de medicatie. We moeten afwegen wat we belangrijker vinden, de aanvallen stil leggen of zijn ontwikkeling (meer medicijnen maakt suffer dus zal hij weer meer achter gaan lopen). Is echt een rotkeuze want ik vind beide belangrijk. Verder vond hij het wel een heel goed teken dat hij zich zo snel ontwikkelt de laatste tijd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Als die aanvallen zijn ontwikkeling niet schaden, zou ik ze toch door laten lopen en meegaan met de neuroloog, maar da's natuurlijk heel persoonlijk.
Kan me voorstellen dat je daar over piekert, ze zijn allebei niet aantrekkelijk.

De arts stelt dus voor om het zo te laten voorlopig?, hij is natuurlijk wel de man met de kennis, en als het hem beter lijkt. Aan de andere kant zijn die aanvallen ook geen pretje. Erg lastig.

Dikke knuffel voor jullie
Ik ga ook wel mee met de beoordeling van de arts maar ik vind het wel heel verdrietig dat ze nu niet DE combinatie vinden die werkt. Je ziet toch elke keer dat arme snuitje tijdens de aanvallen. Maar ja aan de andere kant is hij nu zo druk aan het ontwikkelen en druk aan het kiesjes krijgen, misschien wordt het ook wel minder als hij deze periode door is.

O ja en we hebben gisteren besloten dat we op huizenjacht gaan. Graag willen we een huisje met een tuin voor onze kleine vent. Met ruimte voor een schommel en glijbaan erin! Dat zou ook supergoed voor hem zijn.

Misschien gaan we dan wel dichterbij Juud wonen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven