En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Niet zeuren gewoon wegpleuren!

Ben je Bo nog niet zat???? anders wil ik die scheet wel!!!!! hebbie geen nieuwe foto''s van mijn lieverd?
Hoho Festen, als iemand Bo krijgt ben ik het he

'k ben al eens heel dichtbij geweest om hem te ontvoeren

Foto's Myleen, we willen foto's
quote:mamzelle schreef op 26 oktober 2007 @ 19:11:

Heb eerste theelabeltje terug in theezakje gestoken. En vraag me nu serieus af wat een goed doel in godsnaam met theelabeltjes gaat doen.

Ik heb er ook al 1, maar heb dezelfde vraag

Met alle plezier doe ik iets voor een goed doel, maar ik begrijp echt niet wat er kan met theelabeltjes?

Yam, laat je helder licht eens schijnen
Ja ik ga nu een belofte doen, zondag komt er weer een Bo-dagboek-dagje.

Oh wat zeg ik nu weer hihihi.
Moge lieve leutertjes,

Is iedereen aan het uitslapen? Hebben jullie nog leuke weekendplannen?

Ik ga vandaag naar de markt en vanaaf komt een vriendin dus wel gezellig. Zondag veel schoonmaken en een soll maken, ik ga proberen op de afdeling tijdelijk te komen waar een vriendin van mij werkt. Zal moeilijk worden maar niet geschoten is altijd mis.
Myleen ik ben wakker hoor!!

morgen ga ik iets leuks doen met een vriendin alleen weten we nog niet wat dat leuks is, handig he.

Vandaag, ja huishouden, bieb dat soort dingetjes denk ik maar
Moge Zonnetje,

Het zou geloof ik morgen niet zo lekker weer worden dus misschien iets bedenken wat ook deels binnen is. Of een plu meenemen.
goedenmorgen ladies ... uitgeslapen !!!! ben ne teen half uurtje wakker .. van al dat liggen word je onwijze moe !!!!
*proest* nou het was zeker je schoonheidsslaapje? hahahahah. Met je rug wat beter?
Ik zag net dat ik een siliconenkwastje had gekocht maar nog niet uit mijn tas had gehaald. Bo lag zoals altijd als een baby in mijn armen. Dus ik hem teasen met het kwastje. Ogen als steeltjes, hij vond het eng, hij probeerde het wel te pakken maar als hij het aanraakte deed hij of dat ding gloeiend heet was. Snap je? Alsof hij zijn pootjes brandde hahahah. Maar nu weet ik wel weer waarom ik hem zo lief vind. Hij heeft nog van die kraaloogjes. Net als op de avatar. Die zijn nog niet veranderd. Hij is wel groter maar hij heeft nog steeds een klein koppie met kraalogen. Waarschijnlijk zal dat wel veranderen maar ik weet het nu zeker, zijn ogen zijn onweerstaanbaar.
Goeiemiddag.

Geen plannen hier, boodschappen, misschien naar het bos, maar vandaag zie ik dat niet meer zitten.

Wordt het raadsel van de theelabeltjes nog opgelost, Yam?

Siliconenkwastjes lijken me ook echt naar aanvoelen, Mleen. Niet meer lekker aaizacht zoals de ouderwetse kwastjes.
De siliconen "haartjes" bubbelen en lubberen wel heel grappig.

Tot nu toe is er weinig terecht gekomen van mijn plannen, heb wel bedacht wat ik vanavond ga eten, da's al iets he
En wat wordt het? Bespaart mij mogelijk wat verzinwerk.
draadjesvlees (of rendang of boef bourguignon, duurt allemaal net zo lang, zie ik nog wel) en stoofpeertjes, misschien nog een gepofte aardappel erbij
Klinkt wel héél lekker.
Is ook heel lekker

Mee-eten? :-)
Jaaaaah ;P
Leuk gezellig hoe laat moet het klaar zijn?
mylene hoe doe je dat plaatjes plakken ?

als ik plaatjes wil plakken sla ik eerst het plaatje op op mijn pc om het vervolgens te uploaden op photobucket om het daarna hier neer te zetten

dat moet toch makkelijker kunnen ?? sinds het nieuwe forum weet ik niet hoe ....
Ja foto straks Zonnetje.

Yam, je gaat op het plaatje staan. Rechtermuis knop indrukken. Onderaan eigenschappen aanklikken. De url code kopieren met je muis. Dan naar het forum gaan. Vierkantje met bergje aanklikken, http weghalen en jouw code plakken. Voila.
Geen stoofpeertjes bij ons Albert. Of ik herken ze niet als ik ze zie, dat kan ook. Een pasta weekendje dus, morgen tagliatelle met champignon roomsaus uit een pakje, vandaag spaghetti met mijn eigen überheerlijke danish blue kaassaus.

En oploskoffie is er ook niet meer bij. Of ik moet het in grootverpakking willen kopen, en dat wil ik dus niet. Filtertje op een kopje .... zal er wellicht minder koffie van gaan drinken.
Zon ik wil ook wel komen eten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo verstandig geweest eerst mn werk in en om huis te doen alvorens de pc te starten.

Yam , hoe is t vandaag?

Mamz, geraak je nu alweer niet in het bos??????????

Het is toch wat.

MV , wat moet je met zo'n kwastje dan , is dat gewoon om een schaal mee in te vetten of ben ik nu wel héél erg mis?

Ik ben ook benieuwd naar de laatste nieuwe foto's van dat kleine monstertje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven