Mode & Beauty alle pijlers

Kleding Bruiloft mt 54 help!!!

27-06-2010 20:06 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn beste vriendin gaat trouwen ben ik op zoek naar leuke kleren. Het mag op zich wel wat kosten (150 euro of zo) maar ik kan maar niets leuks vinden.

Ik ben 24 dus het moet wel een beetje jong en hip

En ik wil eigenlijk het liefst een jurkje.

Iemand tips??
Deze is er ook nog.

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:jasmine schreef op 27 juni 2010 @ 21:16:

[afbeelding] Ulla Popken 110 cm 49,95 euro.Deze is ook leuk!
quote:borderwalk schreef op 27 juni 2010 @ 21:13:

Misschien ook wel handig: wat voor soort bruiloft is het? Ik vind het wel een leuk tuniekje voor een casual bruiloft, die vierde van Zwieber bijv. weer veel geschikter voor een bruiloft met een dresscode feestelijk en meer.Geen dresscode. Het is in Engeland en mijn vriendin vindt dat ik aan moet trekken wat ik lekker vind zitten. Doen zij en haar aanstaande bruid ook ;)
Leuke jurkjes.

Je schrijft dat je een taille hebt. Probeer die te accentueren. Of doordat de jurk getailleerd is, of door een riem of kleur verschil.

Als je dikke bovenbenen hebt zou ik de jurk tot over je knie laten komen. Ik draag zelf altijd A-lijn rokken (nadruk op de taille en lopen dan wijd uit) omdat ik wel slanke kuiten heb en een taille, maar geen slanke bovenbenen. Zo lijkt het alsof ik prachtige benen heb.

Geen jurk uit een kleur pakken, dat geeft grote vlakken waardoor je een groot iets lijkt.

Een lange sjaal of omslag doek om je schouders is en elegant en verbergt je (boven)armen. Ook zorgt een net iets andere kleur sjaal ook weer dat je de vlakken opbreekt. Lijk je dus ook weer slanker. Wikkel hem dan niet helemaal om je heen, maar laat de uiteinde over de schouders naar voren vallen.

En een legging zou ik dus weer niet doen.
Waarom geen legging?
Wat een mooie jurkjes. Ik ben een propje, maat 44/46 bij 1.58. Woon niet in de buurt maar wellicht de volgende keer in NL op zoek naar deze winkels.

Het enige jammere vind ik dat die jurkjes op de foto's (op een na) allemaal aan een mooi lijf hangen. Dan valt het altijd zo tegen als ik het zelf aantrek

Ik heb trouwens eigenlijk een verschrikkelijke hekel aan die "dikkevrouwenklerenwinkels". Hier (Calgary) voel ik me bij sommige van die winkels, dan ook meteen 80. Gelukkig komen er als maar meer leuke kleren in mijn maat.

Jij in ieder geval heel veel plezier bij de bruiloft: wees lekker jezelf! (komt van iemand die dat zelf heeeel moeilijk vindt )
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Volgens mij zijn het allemaal webwinkels Annekeg! Misschien bezorgen ze ook wel in Calgary??
quote:annekeg schreef op 27 juni 2010 @ 21:44:

Het enige jammere vind ik dat die jurkjes op de foto's (op een na) allemaal aan een mooi lijf hangen. Dan valt het altijd zo tegen als ik het zelf aantrek Deze discussie hoort eigenlijk op een topic van gister thuis , maar ik ben het erg met je eens. BIj al die foto's die hier geplakt worden denk ik alleen maar: pas ik niet. Ik kan die vertaalslag (Mazou) niet maken.
quote:Mikk schreef op 27 juni 2010 @ 21:40:

Waarom geen legging?

Ik ben zelf juist wel een fan van leggings. Zolang het er een van een mooie kwaliteit is in ieder geval. Ik vind ze ideaal als ik iets aan heb dat ik aan de korte kant vind en mij afvraag of de lengte van de jurk niet over het randje van fatsoenelijk heen is. Als je wel zeker bent over de lengte van de jurk die je koopt vind ik dat blote benen ook prima kunnen.

Ik zou inderdaad de nadruk op je taille leggen. De mooiste lengte voor een jurk bij jou vind ik helemaal liggen aan je proporties, persoonlijke stijl en waar jij je lekker in voelt. Ik vind zelf deze erg mooi:

Asos

Simply Be

I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 28 juni 2010 @ 00:28:

[...]

Ik ben zelf juist wel een fan van leggings. Zolang het er een van een mooie kwaliteit is in ieder geval. Ik vind ze ideaal als ik iets aan heb dat ik aan de korte kant vind en mij afvraag of de lengte van de jurk niet over het randje van fatsoenelijk heen is. Als je wel zeker bent over de lengte van de jurk die je koopt vind ik dat blote benen ook prima kunnen.

Ik zou inderdaad de nadruk op je taille leggen. De mooiste lengte voor een jurk bij jou vind ik helemaal liggen aan je proporties, persoonlijke stijl en waar jij je lekker in voelt. Ik vind zelf deze erg mooi:

Asos

[afbeelding]

[afbeelding]

Simply Be

[afbeelding]

[afbeelding]Simply Be (http://www.simplybe-euro.com/shop/) is ook een goeie tip inderdaad! Die onderste jurk die EssentialBliss post is moooooi Simply Be is wel een beetje duur voor elke dag, maar voor een bruiloft (en het budget dat je noemt) kan dat juist wel weer prima. Ik vind deze van Simply Be ook erg leuk:

(EB, ik kom spoedig naar het littekentopic )

Next (http://www.next.co.uk/shopping/women-pl ... ollections) heeft ook hele leuke dingen vind ik, maar daar heb ik nog nooit wat besteld omdat de leuke dingen meestal al uitverkocht zijn voor ik ze gezien heb, zeg maar ;) Bovendien moet je voor Europa bestellen via de Europese site en daar staan dan weer niet alle specificaties bij zoals op de Engelse, enz. enz. Irritant. Maar ze hebben wel mooie dingen.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Dames pas toch alsjeblíeft op met die gevallen waarbij e.e.a. wijd uitloopt direct onder de boobs. Het lijkt een soort van nieuw modeverschijnsel, wat ik maar niet kan snappen. Verhullen ho maar, zelfs ik (met een normale maat) lijk er hoogzwanger in.

Ik vind bij volle vrouwen zoiets altijd erg mooi naar een feestje;

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC, die is ook erg mooi. Ook mooi met een shawl als het wat kouder is 's avonds.

George, zie ik je daar. Ik heb het topic even opgehaald. Ik vind Simply Be zelf erg mooi. Op de site dan, want ik heb er nog nooit besteld.
I choose happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven