Mode & Beauty alle pijlers

Kleding Bruiloft mt 54 help!!!

27-06-2010 20:06 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mijn beste vriendin gaat trouwen ben ik op zoek naar leuke kleren. Het mag op zich wel wat kosten (150 euro of zo) maar ik kan maar niets leuks vinden.

Ik ben 24 dus het moet wel een beetje jong en hip

En ik wil eigenlijk het liefst een jurkje.

Iemand tips??
Weet niet wat je smaak is maar deze vond ik via de wehkamp en vind ik wel erg leuk

Leuke jurk

Er staan op de wehkamp site trouwens erg veel leuke jurken in maat 54!!
Er was gister een hele discussie over mateloos.nl

De een vond het hip en geschikt voor vollere vrouwen, de ander een tent, maar ik heb wel gezien dat ze kleurrijke jurken hebben, misschien is het jouw smaak.
Sites met stijlvolle grote maten kleding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja bij de wehkamp heb ik ook al gekeken en er staan wel een paar leuke jurkjes.

Ik heb alleen sinds ik dit gewicht heb geen jurkjes meer gedragen dus ik weet niet wat leuk staat als je mijn maat hebt :(
Op deze topics worden meerdere adressen gegeven voor mooie kleding in grote maten. Het ene topic ging over een dame van 56, maar er worden toch veel tips gegeven ook voor jongere vrouwen.

Deze

en deze
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Mikk schreef op 27 juni 2010 @ 20:16:

Ja bij de wehkamp heb ik ook al gekeken en er staan wel een paar leuke jurkjes.

Ik heb alleen sinds ik dit gewicht heb geen jurkjes meer gedragen dus ik weet niet wat leuk staat als je mijn maat hebt :(Kwestie van passen meid. Er is online genoeg te vinden, en je kan toch alles terugsturen. Beter thuis passen dan in zo'n krappe kleedkamer (zeker met deze temperaturen....)
Ik heb geen idee wat voor model je hebt, maar zoiets bij asos curves?

quote:Mikk schreef op 27 juni 2010 @ 20:16:

Ik heb alleen sinds ik dit gewicht heb geen jurkjes meer gedragen dus ik weet niet wat leuk staat als je mijn maat hebt :(Dat is moeilijk te zeggen. De ene maat 52 is de andere niet. Het hangt niet alleen van je maat af natuurlijk, maar ook van je figuur. Kun je dat een beetje omschrijven?

Mateloos heeft trouwens ook mooie combi's van tuniek en broek.
Heel vrolijk bij een tuinbruiloft, wel een beetje lef nodig:

Figuur:

Cup E.

Taille slanker dan billen

Dikke billen

Dikke bovenbenen.

Jammer dat ik nog geen maat 42 heb is toch een stuk makkelijker
Deze vind ik heel mooi, dezelfde jurk, verschillende printjes.:

http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C01_L0B_LB1_909126/

http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C01_L0B_LB1_909128/

O en blote armen kunnen bij mij eigenlijk niet. Nu al veel huid over dus hangt allemaal een beetje.

Maar goed dat is dan weer op te lossen met een bolero.
quote:Merelin schreef op 27 juni 2010 @ 20:25:

Deze vind ik heel mooi, dezelfde jurk, verschillende printjes.:

http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C01_L0B_LB1_909128/

http://www.wehkamp.nl/dam ... -jurk/C01_L0B_LB1_909126/Wel leuk maar die zijn voor mij denk ik te.
Je hebt dus wel vrouwelijke rondingen. Dan zou ik als ik jou was best een jurk durven. Iets met een mooi decolletee, niet te hoog daar. Een bijzondere halslijn. Er kwam op het andere topic een mooi model langs in zwart:

quote:Poezewoes schreef op 27 juni 2010 @ 20:29:

Je hebt dus wel vrouwelijke rondingen. Dan zou ik als ik jou was best een jurk durven. Iets met een mooi decolletee, niet te hoog daar. Een bijzondere halslijn. Er kwam op het andere topic een mooi model langs in zwart:

[afbeelding]Zoiets is wel leuk ja!
quote:Mikk schreef op 27 juni 2010 @ 20:27:

[...]

Wel leuk maar die zijn voor mij denk ik te.

Te wat?

Met een zwarte bolero erover vind je het dan ook niet leuk?
Zwart vind ik meestal niet echt een bruiloftkleur, tenzij je het combineert met mooie kleuren. Aquablauw, fucsiaroze, kersrood. Zoiets. Met een fleurige broek eronder en ascessoires in de kleuren van de broek kan je je boel aardig opvrolijken.
Ik vind de jurken van Wehkamp hartstikke leuk. En ik zou gewoon de (boven)armen bloot houden. Ga de zon in of naar de zonnebank voor een lekker kleurtje en dan zul je zien, dat het al heel anders oogt. Je hoeft je nergens voor te schamen; je bent mooi zoals je bent.
quote:Merelin schreef op 27 juni 2010 @ 20:33:

[...]

Te wat?

Met een zwarte bolero erover vind je het dan ook niet leuk?

To much zeg maar.

Te veel print.

En zwart is inderdaad niet echt wat voor een bruiloft maar het kleedt vaak zo lekker af
quote:paloma schreef op 27 juni 2010 @ 20:37:

Ik vind de jurken van Wehkamp hartstikke leuk. En ik zou gewoon de (boven)armen bloot houden. Ga de zon in of naar de zonnebank voor een lekker kleurtje en dan zul je zien, dat het al heel anders oogt. Je hoeft je nergens voor te schamen; je bent mooi zoals je bent.

Zover ben ik helaas nog niet. En mijn armen flubberen verschrikkelijk.

Maar ik ben het niet gewend om in jurkjes te lopen. Ik loop nu het zo warm is in een rok en dat is al een hele stap.

Ik draag eigenlijk altijd een lange spijkerbroek.
Geloof me een jurk vinden in maat 44 is ook echt niet leuk!

Succes met het vinden van je perfecte outfit. Fijne tip trouwens. bij wehkamp staan echt wel leuke jurkjes!

Vind zelf deze wel leuk

Allemaal nog in jouw maat beschikbaar en rond de 40 euro
quote:Mikk schreef op 27 juni 2010 @ 20:40:

[...]

Zover ben ik helaas nog niet. En mijn armen flubberen verschrikkelijk.

Maar ik ben het niet gewend om in jurkjes te lopen. Ik loop nu het zo warm is in een rok en dat is al een hele stap.

Ik draag eigenlijk altijd een lange spijkerbroek.Ik draag altijd bolero's of neem ze mee of zo'n kort jasje ofzo. Werkt prima.
quote:Zwieber schreef op 27 juni 2010 @ 20:41:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Allemaal nog in jouw maat beschikbaar en rond de 40 euroDie bovenste is inderdaad leuk! misschien even binnenlopen bij ulla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven