Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil

maandag 28 juni 2010 om 00:15
Idd, Bieb is opvallend afwezig. Had ze niet een date of feestje?
Ik ga iig lekker naar bed, morgen therapiedag. Dan kan ik daarna fijn boodschappen doen. Kattenvoer... is helemaal op, geen zakje meer in huis. Nog een blikje voor morgenochtend. Daarna lekker een tukje doen op bed.
Welterusten lieve meiden!
Ik ga iig lekker naar bed, morgen therapiedag. Dan kan ik daarna fijn boodschappen doen. Kattenvoer... is helemaal op, geen zakje meer in huis. Nog een blikje voor morgenochtend. Daarna lekker een tukje doen op bed.
Welterusten lieve meiden!
maandag 28 juni 2010 om 00:17
Myleeentje gefeliciteeeeeeeeerd
Ojaaaa Olijf dat losse bindweefsel. Dat heb ik ook op buik na zwangerschap...ik had echt een achterlijk grote toeter... Wat goed trouwens dat gewicht afgevallen
Leo: Wat een gek mens ben je toch ook. Leuk dat je er weer bent. Hoop dat het snel weer helemaal financieel gezond gaat
Rat: Als ik ooit geld heb ga ik het ook laten doen dat laseren
Ojaaaa Olijf dat losse bindweefsel. Dat heb ik ook op buik na zwangerschap...ik had echt een achterlijk grote toeter... Wat goed trouwens dat gewicht afgevallen
Leo: Wat een gek mens ben je toch ook. Leuk dat je er weer bent. Hoop dat het snel weer helemaal financieel gezond gaat
Rat: Als ik ooit geld heb ga ik het ook laten doen dat laseren
maandag 28 juni 2010 om 00:22
maandag 28 juni 2010 om 00:25
Eigenlijk wilde ik een foto plakken van een lekkere sangria, maar ik heb daar nog niet een foto van gemaakt dus dat zal ik deze zomer eens doen als ik het een keer maak, ik maak het bijna nooit dus het is neit op korte termijn.
Truste voor wie gaan slapen
Ik ga even met laptop naar boven.
Truste voor wie gaan slapen
Ik ga even met laptop naar boven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 28 juni 2010 om 00:28
quote:eleonora schreef op 28 juni 2010 @ 00:09:
[...]
O zaaaaalig!
Er zitten toch niet zo veel calorieën in he? Nee dat meen ik echt, soort bevroren shake maar met vruchtensap. Het is echt lekker koel en gezond en weinig cal.
[...]
O zaaaaalig!
Er zitten toch niet zo veel calorieën in he? Nee dat meen ik echt, soort bevroren shake maar met vruchtensap. Het is echt lekker koel en gezond en weinig cal.
maandag 28 juni 2010 om 00:38
maandag 28 juni 2010 om 00:45
Ik was toch vuil aan het weggooien, had Bo zich in de nepboom die een paar meter hoog is in de hal verstopt. Dus ik denk, wat is het rustig in huis, bo laat bij alles wat hij doet een geluidje horen dus ik vond het wat stil, ik kijk in de hal, ja hoor. Nou gelukkig had ik het nu door dat het stil in huis was.
Nou ik ga ook proberen te slapen, ik spreek jullie morgen. xxx
Nou ik ga ook proberen te slapen, ik spreek jullie morgen. xxx
maandag 28 juni 2010 om 00:47
Hoi meiden...
jeumig zeg wat gaan we hard!
Ik heb nog niet alles bijgelezen,komt morgen.
MV,Van e Gefeliciteerd,morgen komt je glitterplaatje.
Lé fijn je weer te lezen.
verder voel ik me even kut kutter kutst.
Heb mooie ogen net sms gestuurd dat ik me kut voel en het gevoel heb dat ik het niet gauw goed bij hem doe en dat het misschien beter is om even pauze te nemen..
ik ben weer onzeker
Hij is net weggegaan,hadden vanavond een verjaardag en was superleuk.
(vriend van hem en was bij broer van MO in de tuin.)
Vreselijk gelachen en ik weet dat iedereen daar mij leuk vind (ja...onbescheiden kan ik ook zijn )
maar weer thuis kan MO zo bot zijn...ik kan het niet uitleggen maar ben wel verdrietig.
kreeg net sms terug dat ik gek ben als ik pauze wil tussen ons en dat hij me een beetje zit te klieren...
zucht...
(sorry voor de klaagzang maar moet even wegschrijven)
maandag 28 juni 2010 om 01:00
He Biebs is het gewoon verliefde puber onzeker of heb je het idee dat er echt iets aan de hand is? Ja, aan mij heb je niet zo echt iets als ervaringsdeskundige op relatiegebied maar zeg je dat van die pauze omdat je dat echt wilt of omdat je wil aangeven dat je eens serieus met hem moet praten, iets gewoon anders wil in de communicatie?
maandag 28 juni 2010 om 01:06
maandag 28 juni 2010 om 01:09
Ja wat bedoel je dan met lomp? Met weten hoe hij het wil hebben en hoe dat te verwoorden lijkt me niet zoveel mis?
Volgens mij hoort gekwetst worden ook bij de liefde toch? Hij kan je inderdaad gaan kwetsen... maar het hoeft niet. En dan is het altijd nog hoe je er zelf mee omgaat. En misschien kwets jij hém uiteindelijk wel. Je weet het niet Wat is er mis met snel? Hoe wil je het zelf dan?
Volgens mij hoort gekwetst worden ook bij de liefde toch? Hij kan je inderdaad gaan kwetsen... maar het hoeft niet. En dan is het altijd nog hoe je er zelf mee omgaat. En misschien kwets jij hém uiteindelijk wel. Je weet het niet Wat is er mis met snel? Hoe wil je het zelf dan?