Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dan weet ik gelijk welke je nick je daar hebt
HaH gelezen. Wel grappig trouwens, dat jij notabene via een ander forum bij een blog hier van mij uitkomt

(Ik dacht eigenlijk dat mijn privéblog gelinkt werd )
Oh en eeh damagwel Zelfde naam als mijn (prive)blog
Oh, heb je een priveblog?

Hoe kan ik die vinden?
Nou ja Bieb het scheelt wel dat 60% het niet gehaald heeft. Als je nou de enige was... je had een redelijk goede score dus je hoeft er in ieder geval niet heeeel veel tijd meer in te steken toch?

Myleeentje: en valt het mee jarig zijn?

Ik baaal best wel dat ik nog steeds niks gehoord heb van die meeloopdag... anders moet ik echt even heel hard door solliciteren.

Daar had ik laatst nog een soort discussietje over met een vriendin. Zij vindt dat haar kinderen voor haar werk komen. Ik vind dat een leuk idee als je die luxe hebt, maar die heb ik niet. Bij mij komt werk nu voor het kind omdat ik daar ook zo'n 40 uur per week moet zijn en omdat het er voor zorgt dat mijn kind niet in een doosje onder de brug hoeft te leven. Ik heb een rotcv nog steeds geen diploma en ook nog eens een paar jaar niet eens een bijbaantje gehad en ik ben oud.

*zeikbui *
http://sarahsgardenblog.blogspot.com/ (Alleen over de tuin ja en ben nog niet zo lang bezig)
Leuk Saar! Vanmiddag even loeren.

Ik ga nu echt douchen en boodschappen doen enzo.

Enne Klets
Nou ik kan weer doorzoeken naar werk. Gelukkig had ik vanochtend al weer een sollicitatiebrief op de bus gedaan. Dat rotgeld ook altijd

Ze vonden dat ik toch eerst meer ervaring moest opdoen ergens anders. Nou scheelt het dat ik daar eigenlijk niet op die manier in wil werken dus dat heeft niet zoveel zin voor mij. Next!
Welke sites zoek jij Klets? Ik kom niet veel verder dan de vacaturebank en monsterboard
Daar idd. Ik google soms ook op woorden die mij leuk lijken in een baan in combinatie met vacature.

Of ik loop een aantal websites af van bedrijven zelf.
Oke....

Tis warm... denk dat ik toch maar even buiten ga zitten
Goed idee.

Ik ben trouwens ook niet zo kieskeurig hoor qua werk. Als het ook maar een klein beetje aanspreekt dan reageer ik er op.

Ik kijk trouwens ook naar functies met een reistijd van 1 uur enkele reis maximaal. Anders is het helemaal zo klaar met zoeken.
Hè Klets, wat balen. Jammer hoor. Je kan evt. ook kijken op werkenbijhetrijk.nl en werkenbijdeoverheid.nl

Ploes, hoe ging je telefoontje vanochtend??

Bieb, wat balen van je toets!! En zo vroeg al!! En nu? Kan je het op korte termijn weer doen? En je hebt het ook nét niet gehaald hè, grrr. Maar goed, dat biedt wel perspectieven voor de volgende keer.

Ik heb trouwens mijn telefoon weer terug en werkt nu perfect. En helemaal gratiesj . Normaal moet je betalen voor een unlockcode voor een nieuw toestel maar omdat het aanvragen daarvan al niet lukte en ik daarover een e-mail verstuurde, kreeg ik toen in eerste instantie een antwoord met: dit is uw unlockcode. Zo, er heeft echt iemand zitten slapen daar zeg! Ik hou het er maar op dat dit mijn genoegdoening is
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo, ik kan internetten ín de tuin. Hoe fijn is dat!

Mja, ehm... ze belde af omdat ze een andere afspraak had, dus ze belt vanmiddag om het eea te bespreken. Dus er komt nog een vervolg
Mylene,nogmaals van e !!!!

MV-tje, poepescheetje, hoe is het met je?

Kom je de dag een beetje lekker door?

Ga je iets goddelijks kokkerellen voor jezelf vanavond?

Ik ruik weer fris.

Maar niet afgekoeld, krijg opeens felle buiksteken, stoot mijn knie en daarna mijn kleine teentje

Ik blijf maar gewoon op de bank zitten nu.

Ik ben niet meer gebeld door mijn werk, wat ze wel zouden doen. Ik denk dat ik deze week niet meer bereikbaar ben. Wat vinden jullie?
Pilous, dat lijkt me een heel goed plan!

En ik ga zo eens teruglezen in ons nieuwe topic, ik loop helemaal achter . Na een warme en vermoeiende dag testen lang over de terugweg gedaan, hier een beetje voetbal gekeken en opgeruimd en zo aan de kook. Moet alleen nog even zin maken . Helaas is klus net niet af dus woensdag toch weer op pad en dan door naar de kaakchirurg....joepie.
Maar natuurlijk even wat lekkere hapjes voor Myleen plaatsen: Van harte gefeliciteerd!!

Ohw, en ik zie dat ik een officiële waarschuwing heb ook
Waarvoor dan?

Vanochtend bij therapie gezegd dat ik van mijn uitstelgedrag af wil. En dat ik nog tegen 2 dingen aan zit te hikken, sporten en afvallen. Nou, ik heb een doortastende therapeut... Ik loop nu met een doorverwijzing op zak naar psycho-fitness Ik kan 10 keer heen, geheel vergoed door de verzekeraar.

Ik had het er vanochtend nog over en nu kan ik al heen...
Zo de middag weer door gekomen. Ik heb door de warmte overal vochtblaasjes en toen ik thuis kwam plopte die allemaal open en hingen de vellen eraan. En bedankt he. Zo zie ik er helemaal niet meer uit.

Nou over een half uur even wat boodschappen doen, ik ga lekker wat kaasjes kopen en heerlijk stokbrood, even mijzelf lekker verwennen. Zo lekker kaas he.

En wat vies die hitte hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goed gedaan Rat

Lekker mleen, die kaasjes dan

Ik heb iemand voor loser en eikel uitgescholden. Vrijdagochtend al. Dus wel terecht Dat schelden ook overigens
Ohw, en vriend gaat in de kroeg eten.

Dan ga ik maar pizza bestellen... ofzo

Of, sushi!
zo daar was ik week weer

Ben maar een beetje gesloopt en ga dus lekker niets meer doen vanavond

Myleentje nog een keer gefeliciteerd (nu wel met plaatje)

Plous, ik hoop dat je wel een beetje kunt genieten van je avond. Ik vind het niet echt gepast die telefoontjes

Leo, laat je het weten als we iets voor je kunnen doen. Ik kan nog wel een leuk pakketje voor Fien maken. Vind ik helemaal niet erg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven