Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 28 juni 2010 om 19:48
maandag 28 juni 2010 om 19:49
quote:Olijfje_ schreef op 28 juni 2010 @ 19:47:
Bieb: zonder dalen ook geen pieken hè. Helaas...ze horen er bij.
Ik kreeg vandaag nog een "standje" van lieve oudere collega.
Ze zei dat ik nog lang niet de oude was en dat ook niet te hard en te snel moet willen...pas op de plaats...
en dan die f*cktoets tussendoor..
Bieb: zonder dalen ook geen pieken hè. Helaas...ze horen er bij.
Ik kreeg vandaag nog een "standje" van lieve oudere collega.
Ze zei dat ik nog lang niet de oude was en dat ook niet te hard en te snel moet willen...pas op de plaats...
en dan die f*cktoets tussendoor..

maandag 28 juni 2010 om 20:15
Hallo, ik ben er ook nog. Het is echt veeeels te warm zeg... bah.
Wat een nieuws weer... vooral dat van Kat, daar schrik ik wel van. Sterkte met wachten meis!
Vreemd genoeg heb ik nu koude tenen.... Trek zo mijn sloffen maar aan denk ik. Ik zit maar raar in elkaar
Tara heeft ook best last van de hitte. Ze is sloom. Vanmiddag heb ik een hele grote ronde met haar gemaakt. Lekker door de binnenstad heen. Het plein is onlangs helemaal vernieuwd. Er zitten nu 4 kleine fonteintjes op die het nog doen ook. Zeker nu hartstikke leuk voor kleine kindjes. Maar ik dacht ook leuk voor Tara. Nou.... daar dacht Tara toch heel anders over Wat is het toch ook een grote chickenshit. Echt, ik wil NIET bij het water komen! No way dat zij lekker ging drinken hoor. Zelfs niet van de grond. En ze moet dorst hebben gehad, maar niks niet drinken. Raar beest heb ik toch. Zelfs andere mensen zaten al naar ons te kijken en een beetje om haar te lachen. Ze wil gewoon niet natgespetterd worden. Daar heeft ze een grote hekel aan. Dat is eng...
Wat een nieuws weer... vooral dat van Kat, daar schrik ik wel van. Sterkte met wachten meis!
Vreemd genoeg heb ik nu koude tenen.... Trek zo mijn sloffen maar aan denk ik. Ik zit maar raar in elkaar
Tara heeft ook best last van de hitte. Ze is sloom. Vanmiddag heb ik een hele grote ronde met haar gemaakt. Lekker door de binnenstad heen. Het plein is onlangs helemaal vernieuwd. Er zitten nu 4 kleine fonteintjes op die het nog doen ook. Zeker nu hartstikke leuk voor kleine kindjes. Maar ik dacht ook leuk voor Tara. Nou.... daar dacht Tara toch heel anders over Wat is het toch ook een grote chickenshit. Echt, ik wil NIET bij het water komen! No way dat zij lekker ging drinken hoor. Zelfs niet van de grond. En ze moet dorst hebben gehad, maar niks niet drinken. Raar beest heb ik toch. Zelfs andere mensen zaten al naar ons te kijken en een beetje om haar te lachen. Ze wil gewoon niet natgespetterd worden. Daar heeft ze een grote hekel aan. Dat is eng...
maandag 28 juni 2010 om 20:18
Dat is toch wel rot Pilous van die waarschuwing.
Ik zou je lekker uitleven op de voodoopop van Ann.
Lekker he, internet in de tuin. Ik zat vanmiddag alleen even te googelen n.a.v. een topic over seks, en toen kreeg ik een heeeel raar plaatje. Ik zit schuin onder het balkon van de buren dus die zullen wel gedacht hebben
Baaaalen he Biebs van die toets die je net gehaald hebt. Maar gelukkig had je toch nog een heel goed cijfer.Het was ernstiger geweest als je een 4 had gehaald fijn dat je het weer opgelost hebt met die zo af en toe botte boer met altijd mooie ogen.
Ik heb soms echt het idee dat ik alleen maar faal. Ik heb nog steeeeds mn studie niet afgerond, heb geen mooi cv, geen leuke werkervaring, geen geld etc. Ik weet soms echt niet hoe ik verder moet. Dan denk ik altijd maar snel weer dat ik gewoon positief moet blijven, dat het heus wel gaat lukken allemaal maar ik heb er soms zo genoeg van. Ik wil gewoon afgestudeerd zijn, een euke baan hebben, rijbewijs kunnen halen op vakantie kunnen etc. *officieel een zeikwijf *
Leo: Ik vind je foto ook heeeeeel mooi die ik gezien heb op hyves. Dacht eerst dat er een nieuw iemand bij was of zo.
Its wat leuk dat je zo van pakketjes maken houdt.
Ik zou je lekker uitleven op de voodoopop van Ann.
Lekker he, internet in de tuin. Ik zat vanmiddag alleen even te googelen n.a.v. een topic over seks, en toen kreeg ik een heeeel raar plaatje. Ik zit schuin onder het balkon van de buren dus die zullen wel gedacht hebben
Baaaalen he Biebs van die toets die je net gehaald hebt. Maar gelukkig had je toch nog een heel goed cijfer.Het was ernstiger geweest als je een 4 had gehaald fijn dat je het weer opgelost hebt met die zo af en toe botte boer met altijd mooie ogen.
Ik heb soms echt het idee dat ik alleen maar faal. Ik heb nog steeeeds mn studie niet afgerond, heb geen mooi cv, geen leuke werkervaring, geen geld etc. Ik weet soms echt niet hoe ik verder moet. Dan denk ik altijd maar snel weer dat ik gewoon positief moet blijven, dat het heus wel gaat lukken allemaal maar ik heb er soms zo genoeg van. Ik wil gewoon afgestudeerd zijn, een euke baan hebben, rijbewijs kunnen halen op vakantie kunnen etc. *officieel een zeikwijf *
Leo: Ik vind je foto ook heeeeeel mooi die ik gezien heb op hyves. Dacht eerst dat er een nieuw iemand bij was of zo.
Its wat leuk dat je zo van pakketjes maken houdt.

maandag 28 juni 2010 om 20:21
Ja Kat! Ik hoop op heeeel goed nieuws en dat je maar snel weer mee komt tetteren
Rat: wat grappig van Tara. Ik had vroeger een hond die best gek op water was. Als ze ging zwemmen dan was dat een eh ja zwembad want ze deed dat met van die klapperpoten. Sprong ook behoorlijke hoogtes om in zo'n soort waterding in het park te komen. Grappig he dat alle honden ook weer anders zijn
Rat: wat grappig van Tara. Ik had vroeger een hond die best gek op water was. Als ze ging zwemmen dan was dat een eh ja zwembad want ze deed dat met van die klapperpoten. Sprong ook behoorlijke hoogtes om in zo'n soort waterding in het park te komen. Grappig he dat alle honden ook weer anders zijn
maandag 28 juni 2010 om 20:25
Ja, ik heb zat bijbaantjes gehad. Kassawerk, thuiszorg, kledingwinkel etc. maar thuiszorg waar ik werkte bestaat niet meer en betaalt nu te weinig en te weinig uur, kassawerk is niet leuk en onhandig met werken in avonden en weekenden ivm oppas, kledingwinkel nu krijg ik ook alleen maar afwijzingen voor. Ik heb geen echte administratieve werkervaring, ik zoek gewoon een soort fulltime bijbaan
maandag 28 juni 2010 om 20:29
klets, itsman heeft nooit een diploma gehaald en heeft uiteindelijk ook een leuke en goede baan gekregen. Die is er via allemaal bijbaantjes gekomen.
ik vind het heerlijk het samenstellen van pakketjes. Voor iedereen .
Leo, ik hoef geen ereforummer te worden. Maak graag andere mensen blij
Kat hoop dat het nieuws goed mag zijn
ratteke, tara is dus een echt meisje Geen natte haren want dan ben je niet meer mooi
zo ik ruik ondertussen naar lush
ik vind het heerlijk het samenstellen van pakketjes. Voor iedereen .
Leo, ik hoef geen ereforummer te worden. Maak graag andere mensen blij
Kat hoop dat het nieuws goed mag zijn
ratteke, tara is dus een echt meisje Geen natte haren want dan ben je niet meer mooi
zo ik ruik ondertussen naar lush
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 28 juni 2010 om 20:39
Vriend heeft ook geen studie of iets dergelijks en is in ehm.. luxe bbqwinkel begonnen en doet iets belangrijks nu met IT en projecten. Werkt bij de concullega van Itsman
Ik heb een KMBO junior secretaresse en ben via receptie, data-entery, verkoop binnendienst nu bij de geweldige baan aangekomen die ik nu heb
Ik heb een KMBO junior secretaresse en ben via receptie, data-entery, verkoop binnendienst nu bij de geweldige baan aangekomen die ik nu heb
maandag 28 juni 2010 om 20:39
maandag 28 juni 2010 om 20:42
Schoonmaken heb ik al 4 jaar gedaan. Blegh, en ik vind het in thuiszorgvorm nog wel te doen maar daar kan ik dus ook niets in vinden.
Ik heb nu weer gesolliciteerd bij een zekere zeepjeswinkel een uitvaartcentrum waar ik niks meer op gehoord heb. Ze hadden zeker een begrafenis die er tussenkwam en ik weet het nu gewoon niet meer.
Ik denk dat ik de supermarkt maar ga proberen.
Ik heb nu weer gesolliciteerd bij een zekere zeepjeswinkel een uitvaartcentrum waar ik niks meer op gehoord heb. Ze hadden zeker een begrafenis die er tussenkwam en ik weet het nu gewoon niet meer.
Ik denk dat ik de supermarkt maar ga proberen.