Kippenvel. *ieuw*
dinsdag 29 juni 2010 om 11:35
Waar kan jij niet tegen ?
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 juni 2010 om 11:37
Mijn 2,5-jarige schraapt haar boven- en ondertanden langs elkaar, niet het klassieke tandenknarsen met de kiezen, maar met haar voortanden. En ze doet het expres, omdat ze weet dat ik daar helemaal gek van word, vindt ze hilarisch
En Vent flost zijn tanden als ik het kan zien en hij heeft altijd flosdraadjes uit zijn broekzak hangen. GATVER.
En Vent flost zijn tanden als ik het kan zien en hij heeft altijd flosdraadjes uit zijn broekzak hangen. GATVER.
dinsdag 29 juni 2010 om 11:37
dinsdag 29 juni 2010 om 11:42