Kippenvel. *ieuw*
dinsdag 29 juni 2010 om 11:35
Waar kan jij niet tegen ?
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 juni 2010 om 11:49
dinsdag 29 juni 2010 om 11:50
Mensen die met "consumptie praten" of te wel je bek vol spugen als ze tegen je praten. Laatst was ik het zo zat met een vriend waarmee ik op stap was en die al een paar keer, toen hij tegen mij sprak, in mijn gezicht had "gespuugd" dat ik er iets van heb gezegd, dat was niet zo aardig van mij en hij was ook gekwetst, misschien kan hij er zelfs niets aan doen, maar ik was het gewoon zat.
dinsdag 29 juni 2010 om 11:54
quote:suuz83 schreef op 29 juni 2010 @ 11:52:
Mijn eega kan trouwens niet tegen naaktslakken, ik ben er dol op na een zomerse bui 's avonds met hem buiten te wandelen
Das niet iets waar ik niet tegen kan , maar een fobie.
Echt waar. Ik raak in paniek van naaktslakken, alleen al het lezen over die klotebeesten.
De tuin na een zomerse bui is een hel. Onze tuin is een slakkenparadijs, waarom weet ik niet , maar ze komen allemaal naar ons toe. Mocht ik toch echt door de tuin Moeten, dan doe ik schoenen aan en ren\huppel\hups ik door de tuin heen.
Kut beesten zijn het.
Mijn eega kan trouwens niet tegen naaktslakken, ik ben er dol op na een zomerse bui 's avonds met hem buiten te wandelen
Das niet iets waar ik niet tegen kan , maar een fobie.
Echt waar. Ik raak in paniek van naaktslakken, alleen al het lezen over die klotebeesten.
De tuin na een zomerse bui is een hel. Onze tuin is een slakkenparadijs, waarom weet ik niet , maar ze komen allemaal naar ons toe. Mocht ik toch echt door de tuin Moeten, dan doe ik schoenen aan en ren\huppel\hups ik door de tuin heen.
Kut beesten zijn het.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 juni 2010 om 11:55
quote:Brummetje schreef op 29 juni 2010 @ 11:52:
Waarom vind je clowns eng Jaffa?
Denk door een film die ik ooit heb gezien (It?) maar ook door de combinatie van te veel schmink (zo'n enge bloedrode mond, wit gezicht) en dat blije.
Maar kan ook nog weleens schrikken van Sinterklaas, dus misschien is het wel een jeugdtraumaatje
Waarom vind je clowns eng Jaffa?
Denk door een film die ik ooit heb gezien (It?) maar ook door de combinatie van te veel schmink (zo'n enge bloedrode mond, wit gezicht) en dat blije.
Maar kan ook nog weleens schrikken van Sinterklaas, dus misschien is het wel een jeugdtraumaatje