Kippenvel. *ieuw*

29-06-2010 11:35 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan jij niet tegen ?

( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )

*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*

*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.

*Natte watjes *griezel*

*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Met een koffielepeltje maar blijven, en blijven, en blijven roeren in een tas.

Ik word helemaal akelig van dat getingel!
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:zusenzo schreef op 29 juni 2010 @ 13:10:

Mannen die ongevraagt je een aai geven over je schouder ofzo. Blegh

Ongevraagd ? Bedoel je dat je ook wel eens vraagt om zo'n aai over je schouder ofzo ?

"ach meneer, zou u misschien even over mijn schouder willen aaien ?"
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Schimmeltenenreclame, daar krijg ik meer dan de rillingen van :puke:
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 29 juni 2010 @ 12:03:

Mijn collega die chronisch verkouden is door zijn rookverslaving. Snotlap, zo'n katoenen geval, wordt uit broekzak gediept, volgesnoten en weer lekker terug geduwd in de broekzak. Half uur later weer het hele ritueel opnieuw en dat de hele dag door. Ja, ook met dit weer!

En dan vergeet ik zijn natte hoest er nog bij, zo één met rochels enzo...

Ik raak niets aan op zijn buro, haal zelf mijn koffie en panikeer al als de jaarlijkse nieuwjaarshand en verjaardagshand gegeven moet worden.

Wat is er mis met tissues en af en toe je handen wassen?

(ja, ik weet het, heb een "lichte" vorm van smetvrees)

Voor de rest is het wel een aardige man hoor, alleen wat viezig dus in mijn ogen...Dan heb ik ook smetvrees hoor...brrrr iejaiksgatsiebah :puke:
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:Donkeyshot schreef op 29 juni 2010 @ 19:49:

[...]

Ongevraagd ? Bedoel je dat je ook wel eens vraagt om zo'n aai over je schouder ofzo ?

"ach meneer, zou u misschien even over mijn schouder willen aaien ?" Eigenlijk wel.
Ik word agressief als mijn iemand aan het fluiten is met zo'n riedeltje er achteraan. Gewoon fluiten vind ik niet erg, maar dat riedeltje.....

Zo'n tjilpje, zo'n zelfverzonnen tjilpje, om het mooier te maken :puke:
geur van ijzer
quote:Katherina schreef op 29 juni 2010 @ 15:02:

Ik heb er nog 1. Heel raar, maar als ik met m'n rechterbil tegen m'n fietszadel aanleun wordt er precies een zenuwbaan geraakt die langs m'n ruggegraat omhoogloopt. Een heel naar kippevel gevoel.

Met m'n linkerbil heb ik het niet, heel gek. Zou ik scheef zijn?Zoiets heb ik ook in mijn rechterbil, maar dan richting mijn kuit. Erg irritant soms.
Mensen die appels eten. Nee niet eens eten, maar vreten. Geiten zijn het! Dat gekluif aan zo'n stuk fruit gevolgt door een soort van slurp en dan het gesmak en het geluid van de appel die fijngekauwd word in de mond... ik wil mensen slaan. Die appel op hun hoofd stukslaan het liefst!

Of nog eentje... heel erg hoor. Gefrommel in zakjes voer. Doe het verdomme in een bakje in plaats van iedere keer met je klauwen in het te kleine zakje te frommelen om het onderste chipje te pakken, en dat vervolgens overdwars in je mond te steken zodat je moet kauwen voor je mond dicht is.

AAARRRRGGGGGG wat heb ik daar een hekel aan.
eieren pellen, de fohn in mijn nek

glazen uit de vaatwasser

en een dot watten uit mekaar trekken
Vrouwen die hun voeten zo slecht verzorgen en dan wel sandalen en slippers aandoen, ieuwww, dikke schilferige eelthakken en op de rand allemaal droge schilfers. Ik probeer er niet naar te kijken, maar doe het toch. Ik vind dat zoooooo vies.
Ouwe, werkelijk onvoorstelbaar wat een vreselijke kalknagels en eeltkloven er voorbij komen in slippers. Echt te goor
Een glas met een harde tik op een glazen tafel zetten, zonder onderzettertje ertussen.

Zo'n hoofdmassage-ding met allemaal dunne sprietjes. Als ik het iemand zie doen, lopen de rillingen al over mijn rug.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Nat brood

Vroeger in de gulden tijd: stuivers en centen
Vriendin die vals met de radio mee zingt. Soms zet ze gewoon de radio midden in een gesprek harder omdat het "zo'n lekker nummer is waarbij ze niet stil kan blijven". Zit ik daar een beetje met een uitgestreken smoelwerk te wachten totdat het liedje afgelopen is....... zucht.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Stof in je mond of tegen je tanden Brrrrr Als je iemand aan het touwtje van z'n trui ziet sabbelen griezel ik dr van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven