Gezondheid alle pijlers

Bloedarmoede??

29-06-2010 11:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb "last" van het volgende. Als ik diep adem haal of gaap dan tintelen mijn vingers en soms ook voeten. Dit gevoel duurt een paar seconden en dan is het weer weg. Best een raar ietswat vervelend gevoel.

Ik heb verder nergens last van.

Ik eet gezond, veel fruit, vis en groentes. Wel heb ik overgewicht.

Herkennen jullie dat tintelende gevoel?

Als ik google op tintelende vingers kom ik o.a. op een site over bloedarmoede terecht. Maar in de overige symptomen herken ik me niet echt. Het is geen rsi. Ik heb het namelijk in beide handen even erg en ook in m´n voeten soms.

Iemand een idee wat dit kan zijn.

(Ik ben van plan om naar de huisarts te gaan, maar ik stel het steeds uit i.v.m. drukte op werk en thuis en omdat ik er niet echt last van heb)
Hallo.

Bel de dokter.

Groetjes,
Poelepoelepoelepoes!
Ik heb een chronisch bloedarmoede ook wel thalessemie genoemd....maar ik herken niks van je symptomen...
Doen: Doc bellen

Laten: googlen
Ik herken ook niets van je symptomen, en heb toch echt al jaren ernstige bloedarmoede.

Toch maar even tijd maken om naar de dokter te gaan lijkt me.
Heb zelf altijd tintelende vingers bij een aanval van hyperventilatie. Maar zou toch echt ff naar de huisarts gaan...
Kan met overgewicht te maken hebben. Dan is de doorbloeding slechter en dat uit zich soms in koude handen en voeten en tintelingen. Maar inderdaad: naar de dokter.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Dit topic wordt verplaatst naar Gezondheid.
Kan van alles zijn, van te weinig vit. b12 tot te veel vit b6 tot MS, enz. Dus morgen maar even langst de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven