Wanneer komt pakje bol.com?

29-06-2010 14:03 39 berichten
Ik heb een studieboek besteld bij Bol.com, het pakketje zou er vandaag moeten zijn. Ik zit er echt op te wachten.... Nu staat er op de site van Track&Trace: ''In distributie - 29-6-2010 - Chauffeur is onderweg''. Wat betekent dit?

Wie poetst er even zijn glazen bol op om te kijken of de pakketjesbezorger vandaag nog komt? Ik wil graag boodschappen gaan doen, maar kan nu het huis niet uit....
Ik zeg dat hij vanavond komt omdat ie geen zin heeft om door de hitte te gaan....
Ja die komt vandaag nog.
Alle reacties Link kopieren
Hoe duidelijk wil je het hebben? De bezorger is op weg, ergens in zijn route komt hij langs. Vandaag dus.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Kwart over drie
Hij komt vandaag, maar tja, hoe laat.. Er wordt tegenwoordig uit 's avonds bezorgd, bij mij zijn ze meestal er rond zes uur, maar dat zegt helemaal niks over jouw regio natuurlijk. Je kan ook aan de buren vragen of ze thuis zijn vandaag en een briefje ophangen "indien niet thuis pakket bij buren op nummer 65 aub". Dan heb je het zeker.
Als ik echt iets wil hebben en vrij zeker weet dat het vandaag komt: briefje op de deur: ben even weg, wilt u het pakketje voor mij op nr.. afgeven? vast bedankt! (of: aan de deurknop hangen/ bij de achterdeur leggen)

.En dan lekker even je boodschap gaan doen. Denk dattie vandaag wel komt, bol.com is altijd supersnel en de gegevens op track en trace kloppen vrijwel altijd.

Voor 4 uur.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
16.03.35 uur
voor 9 uur vanavond..
quote:dangeensuus schreef op 29 juni 2010 @ 14:04:

Ik zeg dat hij vanavond komt omdat ie geen zin heeft om door de hitte te gaan....

Hier regent het! Ik hou het (op basis van jullie voorspellingen) op ergens tussen kwart voor 3 en 4 uur! Dank.

El, welke regio zit jij? Ik woon in de hoofdstad. 6 uur 's avonds?! Da's wel apart.

Briefje hangt al op de voordeur, maar gezien het andere topic over slordige bezorgers... (ik had dus al heel de dag boodschappen kunnen doen.......). Geven ze het trouwens meteen bij de buren af, of bieden ze het morgen opnieuw aan?
quote:moekie76 schreef op 29 juni 2010 @ 14:09:

Denk dattie vandaag wel komt, bol.com is altijd supersnel en de gegevens op track en trace kloppen vrijwel altijd.

Optimist . Had dit vorige week zelf ook met een pakje, stond Chauffeur onderweg, en dus de hele dag thuisgebleven, maar geen pakje. ' s avonds stond er dood leuk, dat de 1e afleverpoging niet geslaagd was. Grrrrr

Maar dat is vast een uitzondering en jouw pakje komt vast gewoon vandaag, TO.
quote:LadyPhoxy schreef op 29 juni 2010 @ 14:12:

[...]

Optimist . Had dit vorige week zelf ook met een pakje, stond Chauffeur onderweg, en dus de hele dag thuisgebleven, maar geen pakje. ' s avonds stond er dood leuk, dat de 1e afleverpoging niet geslaagd was. Grrrrr

Maar dat is vast een uitzondering en jouw pakje komt vast gewoon vandaag, TO. thanks!
Volgens mij komt bol.com nooit twee keer. Ik werk trouwens zelf op zaterdag bij de TNT en daarbij heb ik ook heel vaak boeken van bol.com die dus gewoon door de brievenbus moeten..
quote:Waldorf114 schreef op 29 juni 2010 @ 14:13:

Volgens mij komt bol.com nooit twee keer. Ik werk trouwens zelf op zaterdag bij de TNT en daarbij heb ik ook heel vaak boeken van bol.com die dus gewoon door de brievenbus moeten..Het is een groot dik zwaar (duur!!) boek, dus dat gaat nie passen nie!
als je bij mij in de straat woont komt hij niet...

Dan kan de bezorger het niet vinden en neemt hij het weer mee terug!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:SeptemberGirl schreef op 29 juni 2010 @ 14:12:

[...]

Hier regent het! *knip*

El, welke regio zit jij? Ik woon in de hoofdstad. 6 uur 's avonds?! Da's wel apart.

*knip* Geven ze het trouwens meteen bij de buren af, of bieden ze het morgen opnieuw aan?Huh, hier niet!? Woon ook in de hoofdstad! En ik heb altijd dezelfde bezorger en die komt altijd rond zes uur. Zal wel te maken hebben met zijn ronde ofzo. Als je er niet bent, bieden ze het de volgende dan opnieuw aan. Als het dan wéér niet lukt, lukt het 2 dagen later op het postkantoor nep-postkantoor TNT service ding
Woon je bij mij in de straat Biol?
Hmmm... apart! Welk stadsdeel zit je? West hier! En het regent al dik een uur.
quote:SeptemberGirl schreef op 29 juni 2010 @ 14:18:

Hmmm... apart! Welk stadsdeel zit je? West hier! En het regent al dik een uur.

Oja haha het regent toch wel (ook west). Maar meer miezer. Ik hoor het niet kletteren ofzo. Lekker scherp van me! Haha!

Past het boek trouwens niet gewoon door de brievenbus? (of is track and trace per definitie een pakket dat niet door de bus past?)
quote:LadyPhoxy schreef op 29 juni 2010 @ 14:18:

Woon je bij mij in de straat Biol?

Zou zomaar kunnen!

Score tot nu toe:

2 pakjes kwijt.

1 pakje mee terug genomen want niet kunnen vinden ( moet ik nu zelf ophalen bij verzamelpunt

1 pakje hopelijk morgen of overmorgen aangeboden....

En dat in 3 wkn tijd!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Woon je in een nieuwbouwgebied Biol? Of zo'n straat die in tweeën wordt gedeeld?

dorpsstraat 1 tm 40 dorpsplein dorpsstraat 40 tm 80

---------------------------- ******************** -------------------------------
Nieuwbouw,

Maar de eerste die het niet kon vinden beweert bij hoog en laag dat het wel is afgeleverd thuis ( en dat ik haar nog uitgescholden heb ook) alleen is dat dus niet waar.

De 2e beweert 2 keer aan de deur geweest te zijn, alleen was ik thuis en is er ook geen briefje in de bus gedaan... dus al met al belazeren een paar mensen de boel...:-(
Boek past niet door brievenbus, helaas.

Biol, da's mooi waardeloos! Die pakjes die kwijt waren, krijg je dat dan vergoed ofzo?
quote:biol schreef op 29 juni 2010 @ 14:28:

Nieuwbouw,

Maar de eerste die het niet kon vinden beweert bij hoog en laag dat het wel is afgeleverd thuis ( en dat ik haar nog uitgescholden heb ook) alleen is dat dus niet waar.

Net als een paar dagen terug in een topic, dat na een niet bezorgd pakket de mevrouw van de klantenservice kon vertellen welke kleur de voordeur van de ontvanger had. Tsja, als al je buren dat hebben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven