vriendin geeft man complimenten
dinsdag 29 juni 2010 om 18:33
Complimenten maken is nog geen flirten. Een grapje maken ook niet.
Ik denk dat we er met zijn allen bij moeten zijn om een écht goed oordeel te kunnen geven.
Nodig ons allemaal zaterdag uit voor een hapje en drankje bij jou thuis, Femke.
Uurtje of zeven?
Mail je nog even je adres?
In ieder geval.......vertrouw je je vriendin niet.
Je vriend wel?
Ik denk dat we er met zijn allen bij moeten zijn om een écht goed oordeel te kunnen geven.
Nodig ons allemaal zaterdag uit voor een hapje en drankje bij jou thuis, Femke.
Uurtje of zeven?
Mail je nog even je adres?
In ieder geval.......vertrouw je je vriendin niet.
Je vriend wel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 29 juni 2010 om 18:34
dinsdag 29 juni 2010 om 18:36
dinsdag 29 juni 2010 om 18:38
dinsdag 29 juni 2010 om 18:40
quote:Soulcats schreef op 29 juni 2010 @ 18:31:
Je hebt wel veel vertrouwen in je vriendin he?......
M.i. is vriendschap gebaseerd op vertrouwen. TO en "die onbetrouwbare mannenafpakster" zijn duidelijk geen echte vriendinnen.
Verder vertrouw ik dit topic voor geen meter, maar dat mag ik niet zeggen hè?
Je hebt wel veel vertrouwen in je vriendin he?......
M.i. is vriendschap gebaseerd op vertrouwen. TO en "die onbetrouwbare mannenafpakster" zijn duidelijk geen echte vriendinnen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 29 juni 2010 om 18:46
quote:femke5000 schreef op 29 juni 2010 @ 18:35:
ja ik ben serieus . ik wil graag gewoon advies van jullie
Ik ben bang dat je dat hier niet gaat krijgen. Het is voor een aantal hier vaak veel stoerder om een TO belachelijk te maken dan serieus te reageren op een vraag.
Wat ik al zei, vertrouw op je gevoel. Wij kennen je vriendin niet en als dit iets is waar jij onzeker van wordt zou ik proberen uit te vogelen waar dat door komt. Is het iets dat ze pas sinds kort doet, is ze sinds kort single (waardoor jij haar nu wat anders ziet), komt het door de reacties van jouw man op haar complimenten...
Als het voor jou gevoel echt aan het gedrag van je vriendin ligt, zou ik daar op een gegeven moment wel een opmerking over maken "je bent wel in eens van de complimenten, leuk hoor, maar zoek even een ander project". Niks mis met grenzen stellen.
ja ik ben serieus . ik wil graag gewoon advies van jullie
Ik ben bang dat je dat hier niet gaat krijgen. Het is voor een aantal hier vaak veel stoerder om een TO belachelijk te maken dan serieus te reageren op een vraag.
Wat ik al zei, vertrouw op je gevoel. Wij kennen je vriendin niet en als dit iets is waar jij onzeker van wordt zou ik proberen uit te vogelen waar dat door komt. Is het iets dat ze pas sinds kort doet, is ze sinds kort single (waardoor jij haar nu wat anders ziet), komt het door de reacties van jouw man op haar complimenten...
Als het voor jou gevoel echt aan het gedrag van je vriendin ligt, zou ik daar op een gegeven moment wel een opmerking over maken "je bent wel in eens van de complimenten, leuk hoor, maar zoek even een ander project". Niks mis met grenzen stellen.
dinsdag 29 juni 2010 om 18:47
Ik zou me voor kunnen stellen dat als ik achter de man van mijn vriendin aan zou zitten dat ik die complimenten alleen zou maken als zij ze niet zou kunnen horen; dán kun je ze pas geven zonder dat er misverstanden bij die kerel onstaan ( flirt ze wel, flirt ze niet? Is ze gewoon aardig of geilt ze op me? ).
Dus of je vriendin is enorm schaamteloos, of erg dom, of ze bedoelt er niets/ niet zoveel mee.
Dus of je vriendin is enorm schaamteloos, of erg dom, of ze bedoelt er niets/ niet zoveel mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 29 juni 2010 om 18:47
quote:Twister2010 schreef op 29 juni 2010 @ 18:40:
[...]
Ben het alweer met je eens. Het wordt saai en voorspelbaar
Met zulke vrienden heb je in ieder geval geen vijanden nodig.
Serieus.
[...]
Ben het alweer met je eens. Het wordt saai en voorspelbaar
Met zulke vrienden heb je in ieder geval geen vijanden nodig.
Serieus.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.