vriendin geeft man complimenten

29-06-2010 18:18 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend krijgt af en toe een compliment van mijn vriendin.

moet ik nu bang zijn om hem te verliezen of maak ik me druk om niets?
Ik mag toch hopen dat dit een grapje is? En zo niet, heb je al hulp gezocht?
ik neem aan dat je dit serieus bedoeld. Ik zou me er niet druk om maken jij krijgt vast ook wel complimentjes van andere mannen?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Wat voor'n complimenten? Zolang het compliment niet is dat zijn apparaat lekker stram staat, zou ik me geen zorgen maken.
Als ze hem complimenteert over zijn mooie overhemd: nee.

Als ze hem complimenteert over zijn mooie tampeloeris: ja.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Gossie, wat vervelend dat je vriendin de leuke of mooie eigenschappen of trekjes of uiterlijkheden van je vriend ziet. Wat onfatsoenlijk dat ze er dan ook een compliment over geeft. Ik zou het niet pikken hoor!

Zat jij toevallig bij die psych een paar maanden geleden vanwege jaloezie of wantrouwen?
quote:Ayla520 schreef op 29 juni 2010 @ 18:22:

Waarom maak je je druk? Zijn er tekenen dat je vriend, je vriendin leuk vindt? Dat je vriendin je vriend leuk vindt?

Het lijkt mij dat hij bij jou is en niet bij je vriendin, kende hij al haar van tevoren of heeft hij haar door jou leren kennen?

Hoe lang hebben jullie een relatie? Hoe oud ben je? Hoe oud is je vriend?

Wat voor complimenten zijn het? en zo kan ik nog wel even doorgaan met vragen voordat ik nuttig antwoord op deze vraag kan geven...

Kortom; vertel eens wat meer!
ik heb het gevoel dat ze steeds met hem flirt dmv complimenten dus.
Iets meer info zou e.e.a. wel verhelderen....
quote:pooky schreef op 29 juni 2010 @ 18:22:

Wat voor'n complimenten? Zolang het compliment niet is dat zijn apparaat lekker stram staat, zou ik me geen zorgen maken.
Vertel dit aan haar, zou ik zeggen.
Ik zou die vriendin direct de deur wijzen. Is ze helemaal van de pot gerukt om een beetje te gaan zitten hengelen. Zogenaamd een complimentje en zodra jij naar het toilet gaat graaien in zijn kruis. Ik ken dat soort. Ik zou haar heel ver uit de buurt houden van JOUW man. De snol.
Hangt er vanaf wat voor een compliment het is.

Als ze zegt "wat heb je weer lekker gekookt" terwijl hij net 4 uur in de keuken heeft staan zwoegen, dan is er niks aan de hand. Als ze zegt "Het was weer erg lekker" en ze zijn net een nachtje samen geweest, tsja, dan ligt het even wat anders.
bv over dat hij een mooi lichaam heeft, en waarschijnlijk een goed uithoudingsvermogen heeft enzzz
tja dat ligt geheel aan de situatie, je info is nogal kort om hier iets over te kunnen zeggen.

Ik kan je vertellen dat ik de man van mijn vriendin ook complimenten geef, ik geef hem een knuffel en soms ook een kus. Als mijn vriendin niet thuis is drink ik ook wel eens koffie met hem. Of als hij de kinderen komt halen die hier met de mijne aan het spelen zijn, maken we ook even een gezellig kletspraatje. Hier zit helemaal niets achter dan genegenheid, die ik ook voor mijn vriendin voel. Haar geef ik ook complimenten, ik kroel met haar en geef haar kussen. Als wij met de vriendengroep een keer met elkaar borrelen is het een en al gekroel en gekus (ook op de mond). En werkelijk hier zitten totaal geen bijbedoelingen bij.

Ik ben zelfs gescheiden en alleen, dus zou in vele ogen natuurlijk een bedreiging kunnen zijn.

Maar ik val totaal niet op hem, is echt mijn type niet.

Nu weet ik niet of het bij jullie het zelfde is, maar ik zou het gewoon eens vragen
quote:Ayla520 schreef op 29 juni 2010 @ 18:22:

Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Hoe vaak is "af en toe"? En wat vindt je vriend ervan?
Djiezus!
Je weet toch!
quote:femke5000 schreef op 29 juni 2010 @ 18:22:

ik heb het gevoel dat ze steeds met hem flirt dmv complimenten dus.Ik snap serieus niet waar je je zo druk om maakt, maar waarom spreek je je vriendin hier niet op aan, als het je zo dwars zit?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
omdat ik dan waarschijnlijk krijg te horen dat ze hiermee niks bedoelt.

ik vraag me af of er meer meiden zijn die zoiets meemaken en waar het wel wat is geworden . ik denk dat ik geen eerlijk antwoord van haar krijg.of dat ze zegt ach jou vriend wil ik echt niet!! maar onderussen
quote:femke5000 schreef op 29 juni 2010 @ 18:22:

ik heb het gevoel dat ze steeds met hem flirt dmv complimenten dus.Vertrouw op je intuitie. Je voelt dit niet voor niets lijkt me en jij kent je vriendin. Wij niet. Zeker als ze vaker complimenten maakt tegen je man vind ik dat wat "apart".
Ik bedenk net tot mijn schrik dat ik gisteren aan de haren van de man van mijn vriendin rook (!), en vroeg wat voor shampoo hij gebruikte.

En toen zei ik ook nog "Jouw haar ruikt zo lekker" .

Ik begrijp dat ik nu geen telefoontjes smsjes of emails van haar hoef te verwachten.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ligt eraan in wat voor context de complimentjes gemaakt worden. Past het in het gesprek is het niet raar toch? Zolang het niet elke keer is..
Je hebt wel veel vertrouwen in je vriendin he?......
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven