IJsjes

28-06-2010 21:39 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verkoelend topic voor de ijsliefhebbers. Waar word jij blij van? Soft-, schep-, of waterijs?Welke merken, welke smaken?

Ik leef deze dagen op raketjes en Liuks! Zijn er nog smaken of ijsjes die ik niet mag missen?
Bedoel je cold stone? Wij hebben een ijsje gehaald bij Cold Stone in New York. Smaak: cookie dough. Ze pakken een klont ijs wat ze op een koude, stenen plaat leggen, gooien er echt van alles doorheen en als laatste een stuk deeg en dan met 2 spetels (ofzo) door elkaar mengen.

We hadden de kleinste maat besteld, maar die kregen we nog niet voor de helft op. Machtig dat het was! Maar wel lekker!

Is er iemand die de rode blok waterijsjes nog kan herinneren ?

Was met een houten stokje en daarop een erg rood rechthoekig waterijsje.

Puur jeugdsentiment en de smaak wellicht inmiddels overgewaardeerd.

Of moet ik me oud gaan voelen ?
Magnum wit met rode vulling.

Ben en Jerry's Cookie Doug en New York Super Fudge Chunk.
Twister, Raket, B&J's baked alaska en softijs met discoballetjes erop
Verkopen ze ergens in NL die bounty-magnum ijsjes?(die grote bedoel ik)
Festini peer!!! en ik heb momenteel ook erge trek in ben en jerry's....die met cookie dough
De Oranje-Mix ijsjes speciaal voor het WK bij Super De Boer jammie
peren ijsjes, framboos, softijs, yoghurtijs met bosvruchten, magnum, 3 chocolade ijs maar niet met dit weer. soledo(?) bosvruchten...........enz enz

Zoon hier ook een echt ijsjes monster.........als een bak halv leeg is roept hij al welke ik moet kopen als deze op is

Zijn favoriet is de cornetto. Gaat hij volgende week ook op trakteren.

Ik vind ze ook heerlijk maar mag ze niet meer ivm glutenintolerantie.

Blijven nog genoeg over...
Ik heb door dit topic gisteravond Qlief nog naar de ijssalon hier om de hoek gestuurd om een heerlijk italiaans ijsje te halen. ( )
Festini peer is altijd lekker, en als ik in de buurt van Australian ben (of in de sligro, dan neem ik een hele bak mee naar huis)hun kokosijs, die is superlekker!
Softijs! Lekker, met disco dip!
perenijsjes en B&J new york super chunky en choclate fudge brownie en Haagen dasz speculoossssssss!!!
maar softijs is ook heerlijk! (wel echt goede) en van de italiaan hazelnoot-yoghurt-chocolade-pistache etc...
Perenijsjes van Festini en bijna al het ijs van Ben & Jerry's...
Ik vind een sudea met nootjes en caramel van de Mac errug lekker.

Slagroomijs van Hertog. Ooit een keer popcornijs gehad bij de plaatselijke italiaan. Ook heel erg lekker. Rabarberijs is ook erg lekker. Rum rozijntjes ijs. Raketje. Eh, eigenlijjk wel heel veel, een Magnum Cone, Magnum Almond. Een gewoon softijsje met nootjes. Te veel om op te noemen!
Ik heb ook van die zelfvries ijsjes in de diepvries liggen maar heb nu door dit topic zin in Italiaans ijs en Ben&Jerry etc etc...
quote:roodbloem schreef op 29 juni 2010 @ 07:17:

Is er iemand die de rode blok waterijsjes nog kan herinneren ?

Was met een houten stokje en daarop een erg rood rechthoekig waterijsje.

Puur jeugdsentiment en de smaak wellicht inmiddels overgewaardeerd.

Of moet ik me oud gaan voelen ?

Jaaaaaaaaaaaaaaa, die kocht ik altijd voor 15 cent op strand.

En als je er hard aan zoog werd het helemaal wit
Softijs met discodip.

Flurry M&M.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 28 juni 2010 @ 21:40:

Ik vind die mini-waterijsjes van de AH geweldig. 5 smaken in een doos, 13 kcal per stuk, lekker klein ijsje voor tussendoor.Maar helaas hebben ze ze venieuwdnu hebben ze er de colasmaak uitgehaald en een viezere smaak er voor terug gedaan; nu koop ik ze niet meer...
Kenne jullie de vroegere Hulk ijsjes nog? Groen waterijs met chocorandje van boven; zalig!
quote:pearle schreef op 29 juni 2010 @ 18:42:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaaaa, die kocht ik altijd voor 15 cent op strand.

En als je er hard aan zoog werd het helemaal witSpeedy ijsjes?
quote:Sam32 schreef op 29 juni 2010 @ 07:01:

Bedoel je cold stone? Wij hebben een ijsje gehaald bij Cold Stone in New York. Smaak: cookie dough. Ze pakken een klont ijs wat ze op een koude, stenen plaat leggen, gooien er echt van alles doorheen en als laatste een stuk deeg en dan met 2 spetels (ofzo) door elkaar mengen.

We hadden de kleinste maat besteld, maar die kregen we nog niet voor de helft op. Machtig dat het was! Maar wel lekker!

[afbeelding]Ja die, alleen hier heet het Marble Slab. Lekker he?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Heerlijk! Waar woon jij dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven