Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 29 juni 2010 om 20:24
Ja HP en ik vind het verhaal van de schrijfster zo aansprekend
Ik heb ook alle boeken meerdere keren gelezen of geluisterd en alle films gezien.
Ik kreeg De gevangene van Azkaban voor mijn 18e verjaardag en sindsdien ben ik helemaal verslaafd.
Sookie Stackhouse vind ik ook leuk. Iets van 8 delen of zo en de schrijfster schrijft nog verder. Is de serie True Blood op gebaseerd...
Twilight ook leuke boeken.
Ik heb ook alle boeken meerdere keren gelezen of geluisterd en alle films gezien.
Ik kreeg De gevangene van Azkaban voor mijn 18e verjaardag en sindsdien ben ik helemaal verslaafd.
Sookie Stackhouse vind ik ook leuk. Iets van 8 delen of zo en de schrijfster schrijft nog verder. Is de serie True Blood op gebaseerd...
Twilight ook leuke boeken.
dinsdag 29 juni 2010 om 20:35
Roald Dahl is hier ook flink gelezen. Leuk hoor als je ziet dat je kids een eigen cultuurgevoel aan het opbouwen zijn.
Onze jongste leest Twilight enzo. Ik ben echt altijd erg stimulerend geweest op dat gebied. Helaas heeft onze oudste zoon echt helemaal niks met lezen. Die moeten we het concept boek nog uitleggen. Hij is meer van de avontuurlijke, veel in de natuur en veeel, heel veel, feesten.
Onze jongste leest Twilight enzo. Ik ben echt altijd erg stimulerend geweest op dat gebied. Helaas heeft onze oudste zoon echt helemaal niks met lezen. Die moeten we het concept boek nog uitleggen. Hij is meer van de avontuurlijke, veel in de natuur en veeel, heel veel, feesten.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 29 juni 2010 om 20:35
Ik wilde aankomend jaar in deeltijd gaan studeren. Maar qua studiekosten maakt het niets uit. Alles is 1600 nog wat euro.
Dat is even pech hebben.
Ik vind het ook zo ontzettend balen dat er zo ge*piept* wordt met die kosten. Dat is toch gewoon niet leuk meer?
Olijf: Ik zat nog even via die link van vanmiddag te kijken op een website maar daar werden echt de ergste dingen gezegd om de eerste jaren als alleenstaande moeder maar thuis te kunnen blijven. :s

Ik vind het ook zo ontzettend balen dat er zo ge*piept* wordt met die kosten. Dat is toch gewoon niet leuk meer?
Olijf: Ik zat nog even via die link van vanmiddag te kijken op een website maar daar werden echt de ergste dingen gezegd om de eerste jaren als alleenstaande moeder maar thuis te kunnen blijven. :s

dinsdag 29 juni 2010 om 20:41
Nee! Het gaat NIET! Ik kan les 1 niet eens uitlopen! Schande! Ik zeg het je! Ik ga onder de douche mijn conditie zoeken. Maar de warmte moet even uit mijn lijf
Twilight is cool. Ik heb de hele serie
Virginia Andrews, heb ik ook alles van gelezen.
John Saul, ook alles van gelezen
Vandaag trouwens nog 2 boeken gekocht. Eentje van Harlan Coben en eentje van Karin Rose
Twilight is cool. Ik heb de hele serie
Virginia Andrews, heb ik ook alles van gelezen.
John Saul, ook alles van gelezen
Vandaag trouwens nog 2 boeken gekocht. Eentje van Harlan Coben en eentje van Karin Rose
dinsdag 29 juni 2010 om 20:46
Pilous! Dat geeft helemaal niks dat je les 1 niet hebt uitgelopen. Heb je goed je rek en strek dingetjes gedaan voordat je ging lopen? Anders kan het net zijn alsof je houten poten hebt Het is ook warm weer én je gaat het gewoon weer opnieuw proberen, toch?
voor Pilous Je komt er écht wel. Begin is er.
voor Pilous Je komt er écht wel. Begin is er.
dinsdag 29 juni 2010 om 20:47