Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Daarom mogen de katten niet in de slaapkamer. Want als ik word gestoord in mijn slaap, dan sla ik. Mijn eigen 2 katten weten dat, die hebben vliegles gehad, dus als ze in de slaapkamer slapen, netjes op het voeteneind. De katten van vriend lopen over je heen en ik smijt ze zo naar de andere kant van de slaapkamer. En ik besef de volgende ochtend pas dat het geen droom was maar echt. En daarom mogen ze niet bij ons.... Uit veiligheid voor de katten . Ohja, en allergie van vriend speelt ook mee.
Nou ik heb nog even wat gedut. Wat een hitte alleen.

Ik mag vandaag weer fijn naar de tandarts. Ook altijd mijn favoriet .

Ik heb wel iets koels bedacht voor Bo, een winterjas met een koele stof, ja hoe heet die stof, maar goed, die voelt heel koel aan. Die in een mand vorm neergelegd en waarrempel, het is goedgekeurd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
onze katten melden zich gelukkig pas als ik we echt wakker zijn. En als je doet alsof trappen ze er nog in

Hier is het alweer aangenaam warm. Nu even kijken of ik wat koelte in mijn huis kan krijgen. Vanmiddag lekker werken, zal weer een zeer energieke vergadering worden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedenmorgen, ik meld me vanuit een best warm kantoor. Ik had gehoopt dat het hier wat koeler zou zijn, helaas....

Wat is het al warm! Ik heb over 10 minuten een overleg over bijstand die ik ga verlenen aan een andere afdeling. Die duurt tot half 12, dan ga ik lekker weer naar huis!

Mijn katten maken me ook gewoon wakker hoor. Het liefst een half uur voor de wekker afgaat... Dan vind Maculata mij toch zó lief, kusjes en kopjes krijg ik dan. Maar wel met achterliggende bedoeling dat ik vreten breng en de deur naar buiten open doe.

De deur dicht doen is geen optie, ze blijven miauwen tot je dat zó zat bent dat je de deur toch maar weer open doet.

Tot vanmiddag!
Mogge

Ik heb lekker lang geslapen tot 11 uur

lekker raam open (met hor want aan het water veel muggen) en onder een laken.

Was er toch een mug binnengeslopen,grrrrr... gelukkig heb ik zo'n gifstekker die in het stopcontact kon.

Ik werk vandaag van 14.30 - 21.00 uur

avonddienst begint normaal om 12.30 maar aangezien ik nog 6 uur per dag werk

Ik ga maar een lekkere maaltijdsalade halen voor vanavond denk ik (en dan straks even een restje lasagne)
Ga je even een midweekje weg worden er gewoon 65 pagina's vol geluld.

Absurd gewoon

En wat is het waaaahaaarmmm.

Mijn katten maken me ook wakker, maar ik heb nu iets in mn kamer staan waar ze niet voor durven te zitten. De ventilator.

Zo zielig. Dan zit ik op bed en zie ik judas aan komen lopen. Die springt op bed ,wil naar me toe lopen, maar dan voelt hij de wind en schrikt hij terug. Constant een pootje die het toch wil proberen, maar toch weer terug trekt.

Maar wel een avond doorgeslapen (normaal word ik altijd wakker gesprongen door sjors die volop mn buik springt -> moet ik gelijk plassen, of door judas die op mn kussen wil komen liggen om keihard te gaan spinnen).

Festival was geweldig. Alleen wat ik niet begrijp is dat ze Nergens iets hadden gebouwd wat schaduw gaf. Ik heb dus 4 dagen vol in de zon staan bakken. Wel met factor 20 dus niet bruin geworden (en dus ook niet verbrand )

De tenten waar de bands in speelden waren onwijs benauwd dus daar stond je ook niet voor je plezier.

En helaas hadden ze alleen maar vette hap/ doner kebab / spagetti met saus uit blik (smerig) en 1 fruitstand. Dus nu behoefte aan gezond eten, want voor mijn gevoel weeg ik 30 kg extra.

vanavond maar lekker een griekse salade maken, denk ik. tis geen weer voor warm eten.
Poelepoelepoelepoes!
heartwork!

Zo, huis is schoon en ik heb lekker veel fruit gehaald. Een meloen, blauwe bessen, aardbeitjes, framboosjes en bananen. Lekkah.
welk festival was je ook al weer Heartwork?
Wel lekker Bieb, zo een ochtendje vrij. Ik heb er nooit een hekel aan gehad
Het heeft hier net geregend! 20 druppels ofzo maar toch, regen!

HW, je hebt het wel leuk gehad? Ondanks vies eten en geen schaduw?
Ik vind het ook geen straf

lekker bijgeslapen en ben om half 10 vanavond thuis.
Olijf, ik heb gereageerd op die website. Maar het uurbedrag de eerste maanden is ook weer zo laag! Ik heb dan zelfs een hele positieve berekening gemaakt van 32 uur per week. Ik moet er ook gewoon van rondkomen en ik vind dat toch best lastig worden als ik dan maar 971 per maand heb te besteden. De kosten van kinderopvang en opleiding zijn samen al 300 per maand en dan reken ik nog niet eens al die schuldbedragen van de belastingdienst mee

Misschien kan ik ergens nog een beetje een studierichtingachtig ander bijbaantje erbij vinden.
Wat is het uurloon, 8,22 oid?

Wat jammer zeg...
ooh das dan wel heel weinig.

8,22
Hè shit zeg Klets! Ik had echt gehoopt dat het iets zou zijn. Hm, hm...ga verder denken voor je hoor!

Lekker Bieb, een late dienst!

Ik ga zo maar eens douchen en zo. Straks naar Den Haag. Ik zie alleen op de webcam dat het daar helemaal (nog) geen mooi weer is
8,85 per uur...

Misschien is het leuk voor erbij als ik een andere baan vind. Ik heb gewoon op mijn oude werk weer gesolliciteerd. Heb ik al met al zo'n 3 jaar al gewerkt dus aan mijn ervaring kan het niet liggen
Klets ik heb deze site nog gevonden. Wie weet is dat wat.
Oh wat een grappig website. Daar ga ik ook eens kijken.

Je bent wel creatief met zoeken zeg!
Bij Google zoeken op banen voor moeders/werk voor moeders enzo, je komt dan soms de meest grappige dingen tegen! En daarbij help ik graag :-)
Oh jaaaaa ik vertik het nog steeds om in de categorie huisvrouwenbaantjes/ moeder de vrouw baantjes te vallen. Maar uiteindelijk doe ik dat toch
Gheghe, begrijpelijk

Maar soms loont het wel om daarop te zoeken, wie weet joh wat er zo voorbij komt!
Ratteke,je favoriete kip Tikka Massala is weer in de bonus bij Appie
Olijf: bedankt voor het zoeken. Ik ga er vanavond eens voor zitten.

Het regent hier dikke druppels!

Ik wilde vandaag het zwembadje opzetten voor dochterlief maar dat vult zich nu vanzelf

Moet alleen even een pompje kopen. Als ik zelf ga blazen is dat een hele bevalling door te komen pufactie.
Mijn 2 schuinonderbuurjongetjes zijn kennelijk even alleen thuis (ong. 11 en 14 jaar) en zitten nu stiekem te vuvuzelaën (ik hoorde hun moeder laatst tegen ze uitvaren om dat kloteding, dus ze grijpen nu hun kans ). Grrr.

Oh ja, ik zou gaan douchen...
Oh, stouterds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven