Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
oeh Harry Potter...lekker!

Ik heb alle boeken en allemaal meerdere keren gelezen.

De films tot nu toe allemaal in de bios gezien en alle dvd's gekocht

zo jammer dat het straks over is..
Ik ben ook helemaal gek van HP. De films zijn zo mooi gemaakt. Leuke verhalen, je ziet ze groeien en ouder worden. Heel leuk, ben ook heel nieuwsgierig naar de laatste films.
Ja HP en ik vind het verhaal van de schrijfster zo aansprekend

Ik heb ook alle boeken meerdere keren gelezen of geluisterd en alle films gezien.

Ik kreeg De gevangene van Azkaban voor mijn 18e verjaardag en sindsdien ben ik helemaal verslaafd.

Sookie Stackhouse vind ik ook leuk. Iets van 8 delen of zo en de schrijfster schrijft nog verder. Is de serie True Blood op gebaseerd...

Twilight ook leuke boeken.
Ik hoop trouwens dat mijn dochter straks aan de Roald Dahl boeken gaat De heksen, Joris en de geheimzinnige toverdrank, De griezels, Matilda. De GVR
Hebben jullie het voorfilmpje al gezien?

Harry Potter and the Deathly Hallows
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Twilight ga ik reserveren bij de bieb.

Heb alle tiltels al op volgorde opgeschreven...ben alleen mn inlogcode voor de bieb kwijt
filmpje ga ik straks thuis wel even kijken,mag hier officieel ook niet internetten (alleen op nieuwssites en BKR en KvK enzo)

ben heel benieuwd.
Godsamme! *hijg*
Roald Dahl is hier ook flink gelezen. Leuk hoor als je ziet dat je kids een eigen cultuurgevoel aan het opbouwen zijn.

Onze jongste leest Twilight enzo. Ik ben echt altijd erg stimulerend geweest op dat gebied. Helaas heeft onze oudste zoon echt helemaal niks met lezen. Die moeten we het concept boek nog uitleggen. Hij is meer van de avontuurlijke, veel in de natuur en veeel, heel veel, feesten.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik wilde aankomend jaar in deeltijd gaan studeren. Maar qua studiekosten maakt het niets uit. Alles is 1600 nog wat euro. :( Dat is even pech hebben.

Ik vind het ook zo ontzettend balen dat er zo ge*piept* wordt met die kosten. Dat is toch gewoon niet leuk meer?

Olijf: Ik zat nog even via die link van vanmiddag te kijken op een website maar daar werden echt de ergste dingen gezegd om de eerste jaren als alleenstaande moeder maar thuis te kunnen blijven. :s
Ik heb wat pdfbestandjes voor je als je interesse hebt, Bieb?

Of mp3
Pilous
waarvan Klets?
Twilight!
nou graag!!
quote:Pilous schreef op 29 juni 2010 @ 20:33:

Godsamme! *hijg*

Gaat het? Was het wel lekker? Nu schoon worden onder de douche?

hardlopers zijn doodlopers.... dat weet je toch?
Nee! Het gaat NIET! Ik kan les 1 niet eens uitlopen! Schande! Ik zeg het je! Ik ga onder de douche mijn conditie zoeken. Maar de warmte moet even uit mijn lijf

Twilight is cool. Ik heb de hele serie

Virginia Andrews, heb ik ook alles van gelezen.

John Saul, ook alles van gelezen

Vandaag trouwens nog 2 boeken gekocht. Eentje van Harlan Coben en eentje van Karin Rose
Plous,een biertje nu om bij te komen ?

en een bak chips...
Ghe

Nee, ik ga braaf aan de spa en aan de meloen of aarbeien.

Keb geen bier, chocola, chips of andere lekkere dingen in huis
Oh, ik heb alleen deel 3 en 4 voor je De andere twee heb ik al als echt boek. In het Engels. Ik heb wel The Host alvast voor je? Of Sookie Stackhouse?
Pilous! Dat geeft helemaal niks dat je les 1 niet hebt uitgelopen. Heb je goed je rek en strek dingetjes gedaan voordat je ging lopen? Anders kan het net zijn alsof je houten poten hebt Het is ook warm weer én je gaat het gewoon weer opnieuw proberen, toch?

voor Pilous Je komt er écht wel. Begin is er.
Bijkomend voordeel van veel sporten is dat ik juist veel minder behoefte kreeg aan ongezond eten. Was ook zonde van de moeite vond ik. Dit heb ik bij meer mensen gehoord dus straks wil je die zak chips niet eens meer. En anders af en toe lekker aan toegeven.
Zoooo dan pak ik alvast een doekje om mijn beker weer eens af te stoffen
Lekker motiverend Klets

Ik heb geen rek en strek oefeningen gedaan. Kan bijna niet op mijn benen staan nu, want ze trillen. Heb ik altijd na inspanningen. Komt omdat mijn spierkracht ruk is.

Kan alleen maar beter worden, toch?
Pilous wel nu nog doen hé!!! het rekken en strekken dus.

En Klets ik wil ze allemaal wel

lekker om achter de hand te hebben.

mijn hete mailadres staat elder hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven