veel smsjes, buiten de bundel

30-06-2010 09:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of ik nu op de goede pijler zit hoor maar gooi maar ns een balletje op.

Sinds een paar weken verstuur ik echt heel veel smsjes, zoveel dat ik ruim buiten mn bundel ga en ik megarekeningen krijg.

niet zo tof dus .

weet iemand een goed abonnement waarbij je heel veel smsjes krijgt voor de minst mogelijke prijs??

Dank

Goof
www.bellen.com

En kun je het aantal sms'jes niet minderen? Tenzij je inmiddels aan het eind van je abonnement loopt, kun je niet zo makkelijk overstappen. Of het moet bij je eigen provider zijn.
Ik heb bij T-mobile een sms bundel waarmee ik voor 10 euro 1000 sms-jes kan versturen. Dat zijn er dan zo'n 32 per dag.... Behoorlijk overdreven, maar voor een euro minder heb ik er ongeveer 200.

Kun je bij je eigen provider niet informeren naar een beter aanbod?
Ik heb een sms bundel aangeschaft. Kost 10 euro maar dan kan je ook onbeperkt los..
quote:Polleke1978 schreef op 30 juni 2010 @ 09:21:

Ik heb bij T-mobile een sms bundel waarmee ik voor 10 euro 1000 sms-jes kan versturen. Dat zijn er dan zo'n 32 per dag.... Behoorlijk overdreven, maar voor een euro minder heb ik er ongeveer 200.

Kun je bij je eigen provider niet informeren naar een beter aanbod?Heb ik ook afgesloten, alleen dan bij vodafone
Sms verdubbelaar? Is nog geen 10 euro geloof ik, maar dan verdubbelen ze wel al je smsjes;)
Kijk ns aan, viva forum is soms zo handig. wist dus helemaal niet van zo'n sms bundel.

net kpn gebeld en idd ook voor 10 euro 1000 smsjes erbij.

had er deze maand bijna 2000 verstuurd, echt te erg ik weet t maar met de extra 1000 smsjes blijf ik, als het goed is, binnen de bundel.

Bedankt allemaal!!
Ik heb via vodafone een abonnement waar ik onbeperkt kan smsen. Jeetje, 2000 smsjes, dat lukt mij nog niet eens in 3 maanden hahaha
2000 smsjes? Ik maak zelf flink gebruik van mijn bundel (1000smsjes) maar ik heb er nog nooit boven gezeten!
Goof, heeft de KPN je ook gelijk even deze award gegeven?

2000 smsjes per maand....
Ja het is echt even te gek geweest de laatste maanden. veel contact met vriendinnetjes en vriendjes gehad. Normaal had ik er ook nooit zoveel hoor. ga nu maar meer mailen en hyven denk ik hahahaha
Ideaal he, die bundel van 10 euro voor 1000 smsen. Wel stom dat ze het "onbeperkt" sms'en noemen. Want voor die hards zoals Goof5 en ik is dat natuurlijk nóóit voldoende!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven