Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:maia schreef op 22 juni 2010 @ 12:33:

Noahtb of anderen, is de KarmaKream te gebruiken als dagcrème? Ik gebruik de DreamCream ook als nachtcrème, en ben er heel tevreden over, maar zoek ook iets voor overdag.

Ik heb em eigenlijk nog niet echt als dagcreme gebruikt. Wel dat ik m'n armen of benen ermee insmeer en dan ook m'n handen over m'n gezicht haal, maar niet heel 'bewust'.

Maar er zijn ook best veel lekkere dagcreme's, of wil je juist iets wat ook op je benen enzo kan?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:flowerpowergirl schreef op 22 juni 2010 @ 12:21:

Een scrub voor mijn voeten, zodat mijn voetjes weer zacht worden en eelt langzaam verdwijnt.... Ik heb de Vulcano meegkregen maar zag thuis in het krantje andere producten die veel geschikter waren... Dit is een voetenmasker voor zweetvoetjes die ik helemaal niet heb..... --> running-for-the-embassy

--> Stepping Stone voet scrub

Vervolgens wilde ik een billenversteviger hebben... Ik heb de lovely jellubies gekregen.. Op de website nog in het krantje staat ook maar iets genoemd over dat het ook werkzaam is voor je derriere... --> Sugar Scrub

Dat lovely jubblies (?) daar heb ik een proefmonster van, ik vind em wel fijn, maar ik heb em op m'n decolete/borsten gedaan.
quote:maia schreef op 22 juni 2010 @ 12:33:

Noahtb of anderen, is de KarmaKream te gebruiken als dagcrème? Ik gebruik de DreamCream ook als nachtcrème, en ben er heel tevreden over, maar zoek ook iets voor overdag.

!Ik vind de Karma daar iets te vettig voor. Volgens mij hebben ze creme's die bedoelt zijn als dagcreme. Even op de site kijken .
Ik heb de Imperialis (gezichtscreme) en de Paradise Regained (facial moisturiser).
Bedankt! En is de Imperialis fijn? Ik heb een vrij droge huid, maar hou er niet van als er zo'n nat, vet laagje op blijft hangen. Gezichtscrème hoeft niet voor de rest van het lichaam te zijn, de DreamCream is wel ideaal wat dat betreft, maar die is dus perfect voor het lichaam, maar te vet voor mijn gezicht voor overdag.

9-5 cleanser houd ik in de gaten, bedankt!
Ik heb dat Turkish Delight gebruikt, dat is een douche creme, die je moet inmasseren en 10 min. in moet laten trekken. Best lekker. Maar ik zag dat ie 30 euro kost, wel voor zo'n grote pot, maar toch... (Ik had een proefmonstertje ervan gekregen)
Gezichtscreme is ook vrij duur als je em ook anders wil gebruiken Dan kun je er beter een pot Karma Kream ofzo bij kopen.

Ik vind de Imperialis fijn, hij is niet vet, juist vochtinbrengend. Er staat op dat ie goed is voor de gemengde huid of een problematische T-zone. Hij ziet er een beetje licht bruin uit, een beetje zoals foundation, maar je ziet er niets van op je huid (van de kleur).
Die 9-5 cleanser ken ik trouwens ook niet. Heb die Baby face nu net, maar nog niet gebruikt...
Ik vond Imperialis wel fijn maar niet bijzonder, mijn gewone niveau dagcrème doet het beter, ook vind ik het jammer dat er geen SPF in de dagcrèmes van de Lush zit. Ik maak nu een mixje van Dream Cream en Nivea dagcrème, echt ideaal vind ik zelf. Glimt niet en is niet vet en ik krijg er een stralende huid van (zeker als ik eerst Angels on bare skin heb gebruikt).

Ik vind Karma Kream en Dream Cream trouwens helemaal niet vet, ik merk wel dat ik er snel teveel van gebruik omdat het veel beter uitsmeert dan andere bodylotions.

@ Janna80: ik ben erg benieuwd naar je ervaring met Babyface. Ik zoek namelijk nog iets ter afwisseling van Angels on Bare Skin. Die is echt heerlijk, maar iets te grof voor 2 keer per dag.
In Paradise Regained zit SPF 15.
Even gekeken maar die is toch wel ietwat boven mijn budget

Iig bedankt voor de tip
Ja, die is echt duur... In NL 40 euro, in Engeland 25,50 Pond.

Had ook proefmonsters van echt dure dingen:

Turkish Delight -> 30 euro, wel een grote pot

Creme Anglaise -> 45 euro, grote pot

Lovely Jubblies -> 28 euro, middel maat pot
Ultralight moisteriser heeft factor 10. (7,80 Pond per 100 gram, Flesje)

Skin Nanny heeft factor 30, maar is ook 25,50 Pond.
Pipo, hoe vind je de HH en de FF?!
HH: heb ik vanochtend geprobeerd. Wel lekker maar vond hem niet heel bijzonder ofzo. Kreeg wel zin om het flesje aan mijn mond te zetten. Maar vond het ook wel een beetje naar antimug ruiken.

FF: moet ik nog proberen. Ik heb een bakje gekocht waar ik het in kan bewaren maar nog geen tijd gehad om het te proberen. Hopelijk komt het er dit weekend van!

Vind AOBS nog steeds erg lekker. Wel een gedoe tov een facewash die je direct uit de fles knijpt maar het is de moeite waard. Ik kijk er iedere ochtend naar uit
HH vind ik ook lekker maar niet echt bijzonder. 't is wel handig dat het in een klein flesje zit (ik heb de kleinste) dus handig om mee te nemen.

Ik vind de massagebars trouwens echt lekker! (eh, heb er niet van gegeten hoor )
Geheel per ongeluk kwam ik gisteren met Jumps samen in een Lush winkel terecht...

Ik heb maar 2 dingen gekocht (best knap, toch?!) Zeep; Sandstone, citroenachtig met scrubzand erin en een gezichtstoner, Breath of fresh air. Kent iemand die?

Dat moet je dus na het reinigen op je gezicht sprayen.
Breath of fresh air (BOFA) is heerlijk, paar keer sprayen op een watje en dat over je gezicht wrijven. Is vooral met dit weer heerlijk verfrissend.
Ja, dat hoopte ik al. Het kan in de koelkast, maar dat hoeft niet toch? En je kunt het ook rechtstreeks op je gezicht sprayen, maar dan drupt het zeker heel erg? Ik ben benieuwd! Heb het al wel op m'n arm geprobeerd
Ik zou het niet rechtstreeks op mijn gezicht spuiten, dan gaat het idd druppen en dan verbruik je veel meer. Gewoon een wattenschijfje nat maken en over je gezicht halen. Toners zijn o.a. gemaakt om restjes make-up te verwijderen.

En hij hoeft niet in de koelkast hoor.
Ik ben nu officieel lushfan!

Ik wilde vragen of iemand ervaring heeft met Angels on Bare Skin?

Is die echt zo goed en lekker als die beschreven is op de site? Zit er een scrub effect in?

Thanks
@Vivanandia: ik heb AOBS, vind hem heel lekker. Hij ruikt lekker. Qua scrubeffect: dat is maar heel licht. Ik zou meer zeggen dat hij een beetje korrelig is. Ik kan hem iig prima iedere dag gebruiken, volgens mij is hij ook prima geschikt voor en gevoelige huid. Heb je al meer dingen van Lush?
Na het lezen van dit topic, moest ik gewoon naar Lush gaan. Heb er zelfs de trein voor genomen. Ben nu 90 euro armer. Heb 3 proefjes gekregen. (in die 90 euro zit wel een cadeau voor mijn vriend van 28 euro). Kom net onder de douche uit en zowel ik als de badkamer ruiken heerlijk.

Wel ik vrees dat ik nu naast 'the body shop', 'Rituals' en nieuwe beautyverslaving heb. Nl Lush.

Heb hier thuis al een hele kast vol verzorgingsproducten. Ik ga hier echt eens mee moeten stoppen en netjes alles opgebruiken. Denk dat ik ruim twee jaar verder kan lolz :p
Goh, ik ging hier ook eens kijken wat ik nog aan shampoo/douchegel/bodylotion van andrelon/dove enzo had staan, daar kan ik ook nog wel even mee vooruit...

Ik ken AOBS ook niet trouwens.

Witchke, als je wat dingen kent kun je dus via de Engelse site bestellen he, als je een cc hebt dan. En daar kun je ook proefmonsters vragen. Wat heb je allemaal gekocht?!
@Janna: nu ik Lush ken wil ik die andere merken niet eens meer gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven