M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankje Scooby, heb goed geslapen. ja wij hebben ook altijd die "deal" alles of niks. Dus hond en kind, of geen van beide. Hihi

Yuma vannacht ook al beduidend beter geslapen. Werd ergens rond 6u wakker met een enorme poepbroek. Had vannochtend al 3 keer een mega poepluier gehad. Ben blij dat dat er nu allemaal uit komt.

Nu 1 dag later, doet hij het dus al / nog goed op de pepti.

Nou kom maandag weer.

Fijn weekend allemaal!!!!

aaahhhh kan niet bij mijn kleurtje. Is zo irritant, dat er dan dat stukje van vivaforum ervoor zit (met nieuwe topics etc)

Je bent er al weer 'vroeg' bij Indian. Mooi dat het goed gaat met yuma.

Hier ook hele goede nacht. We werden om 8 uur wakker. Dus lekker lang geslapen. Vanavond gaat de klok ook nog uurtje terug. Kids gingen gisteren om 20.00u naar bed en vanavond nog wat later, dan worden we hopelijk niet te vroeg wakker.

Heerlijk relaxte zaterdag hier. Jasper ligt er pas net weer in. Die was erg vrolijk en gezellig. We zijn al in Utrecht geweest om een jas voor mij tekopen. Boodschappen zijn weer bezorgd en Laura is heerlijk met haar vriendinnetje aan het spelen.

Wil eigenlijk nog ff naar hema voor rompers. Jasper moet nu toch echt mt 86.92 aan. Maar die heb ik alleen van laura zonder mouw. Dat vind ik nu toch wat te fris.

Manlief zo ff lief aankijken. Dan kan hij mooi bij de kids blijven en ga ik ff naar de stad. Lekker ff alleen! Hij vind shoppen ook leuk. Als ie mee wil dan kan het niet...grrr...vervelend hoor zo'n man die shoppen ook leuk vind.

Fijn weekend allemaal!
Hai,

Haha SCoob, arme jij met man die shoppen leuk vindt. De mijne ook wel, maar heel kort. Bovendien wil hij van alles wat ik voor Leentje koop, weten of ze het echt nodig heeft. Zucht... Waarom zou hij dat nou vragen?

Pips aaaah ben je weer beetje bijgekomen van het zwemmen? Was het zwemmen zelf leuk? Ik vind het soms nu ook al erg irritant dat Milena nog neit kan staan hoor. Ze moet de hele tijd gedragen worden en dus sjouw ik nu als i ergens haan ga al anderhalf jaar een kind op mijn arm mee. Ik word er wel handig in, kan heul veul tegelijk dragen, maar ik ben het we;l zat.

Lena heeft geen obsessie met de L. Wel met puzzels (of poezels) zoals zij zelf zegt. Manman ze gilt de hele dag om de poezel. Gek word ik er van

Indian, fijn dat het met Yuma beter lijkt te gaan. LAstig hoor. Ik hoop ook dat je de pepti vergoed krijgt. Manman wat een dure zooi zeg!
Heb je nog geshopt Scooby? Alleen? Vind ik soms ook wel lekker hoor, en mijn man houdt niet van shoppen

Lekker Indian, dat jullie vannacht lekker hebben kunnen slapen. En Yuma ook natuurlijk, hoe gaat het nu met hem?

O jee (om met Lynn te spreken) Pips, das niet fijn. Was het zwemmen nog wel lekker? Gaat het nu weer een beetje beter?

Tuurlijk is dat nodig voor Milena, Frans, anders zou je het toch niet kopen?

Vanmorgen wel even geshopt met Lynn en man, Lynn had nieuwe schoenen nodig. We hebben superleuke laarsjes gekocht, Lynn is er zelf ook erg blij mee. Maat 22! Twee maten groter dan ze had, maar ze vallen wat klein, van andere schoenen had ze 21. Maar wat een drama was het passen weer zeg, man begreep helemaal dat ik hem mee wilde hebben, nadat ik de vorige keer alleen met Lynn was geweest. Vooral het opmeten van de voeten is elke keer een groot drama.

Vanmiddag wilde Lynn niet slapen, maar ze was wel doodmoe. Ik ben uiteindelijk maar met haar gaan wandelen, lekker in de grote kinderwagen, ze sliep na een kwartiertje en heeft 3 kwartier geslapen toch nog. Vanavond lekker laat naar bed, om half 9 pas, in de hoop dat ze dan morgen wat langer slaapt.

Ze had ook nog koorts eind van de middag, 39 graden, een paracetamolletje deed wonderen, misschien een klein virusje te pakken.

Beetje lang verhaal geworden...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hier nog steeds genieten, Valentijn doet siesta en ik ga zo zwemmen, vriendlief is sportief bezeg, surfen. Er zijn hoge golven vandaag dus dat is fijn. Gister hebben we onverwacht een huwelijk bijgewoond van vrienden uit NL die opeens gingen trouwen, niemand die er iets van wist. De avond van tevoren kregen we sms of we zin hadden om er bij te zijn. We waren de enige en mochten meteen getuige zijn Ben ik nog nooit geweest dus dat was een hele eer. Valentijn bleef lekker bij de oma s.

Bulten zijn er nog steeds, maar wel minder. We genieten....Volgende keer reageer ik wat uitgebreider, nu is het echt te heet.

Grtz Merel
Ik ben echt wel jaloers, Merel! Zeker nu ik op dit tijdstip met de verwarming aan, onder een deken op de bank lig, omdat Lynn niet aan wintertijd doet

Hoe doen jullie kindjes het met de wintertijd, ook al vroeg wakker vandaag? Later naar bed doen heeft dus niets geholpen helaas...

Hier sliep Jasper tot 6.30, tja gewoon uur eerder wakker dan normaal. Heb hem net weer in bed gegooid, meneer was niet te genieten. Wilde ook niet eten of drinken. Dan maar weer slapen. Beetje vroeg maar hopelijk doet ie goeie tuk. en is ie stuk vrolijker straks.

Leuk nieuwe schoenen voor Lynn, trauma aan de schoenenverkoper haha

Ik was snel weer terug gister uit de stad. Was erg druk. Dus rompers en weer terug. Zag dat het vandaag koopzondag is dus we gaan straks als Jasper wakker wordt met z'n allen nog even. Manlief wil nog andere jas.

Merel, gaaf zomaar de getuige van een exclusieve bruiloft! Geniet ze verder daar. Gezellig dat je af en toe ff komt vertellen.

Fijne dag allemaal!
Ik zat vanmorgen al om kwart over 5 met Lynn beneden... Om 9 uur werd man wakker, zijn we gaan ontbijten en daarna ben ik in Bbd gegaan en terug mijn bed in gedoken. Lynn en man hebben lekker even gewandeld en daarna gin Lynn ook naar bed, we hebben allebei 2 /12 uur geslapen. Ze is de hele dag uit haar hum geweest, van mij mogen ze de zomer/wintertijd afschaffen hoor.

Leuk, Merel, dat je zo onverwacht bij hun huwelijk getuige mocht zijn!
Poeh Juul, kwart over 5. Arme jij. Milena was op normale tijd wakker maar dan in de wintertijd, 6.30. Wij hadden geluk dus. Niet dat ik me vanochtend om 6.30 zo erg gelukkig voelde trouwens. ik vind het toch echt erg vroeg voor zondag.

Wij hebben ook nieuwe schoentjes gekocht voor Milena. Maat 19 en dan zelfs nog iets te groot. Kleine pootjes! Bij het passen duwt Milena altijd haar voetjes in het verlengde van haar beente zeg maar, erg handig, maar niet heus.

Merel, wat leuk dat je zomaar getuige mocht zijn!!
Lekker Frans, dat Milena tot half 7 sliep! Wat voor schoentjes heb je gekocht?

Lynn doet dat ook, ze strekt haar voetje uit en dan wordt het passen best lastig.

Gisteravond om 11 uur werd Lynn wakker, enorm krijsen. Het was geen honger, geen dorst en ze was ontroostbaar. Man is op de bank gaan slapen (hij moet werken vandaag, ik niet) en ik heb geprobeerd Lynn te kalmeren. Ik denk dat ze een doorkomende kies heeft, ze gooide ook haar speen weg en probeerde dan haar vuist in haar mond te proppen. Paracetamol gegeven, lukte maar net en na een half uur krijsen werd ze rustiger. Toen toch maar in haar eigen bedje gelegd, waar ze weer opnieuw begon, maar nu was het echt boosheid. Na 6 minuten sliep ze. Nog wel een paar keer gehuild vannacht, maar dat heb ik laten gaan en vanmorgen om half 6 vond ze het tijd om op te staan, maar ik niet. Lekker laten huilen dus, met tussenpozes heeft ze tot 7 uur geslapen

Nu lijkt het wel weer goed te gaan. We gaan zo lekker zwemmen.
He, die Lynn.... Was het zwemmen wel goed bevallen? Nu je het zo zegt; Sophie heeft ook sinds eenpaar weken weer allemaal pukkeltjes rondom haar kin, veel speeksel, huilt af en toe snachts, dunne poep en gewoon niet heeeel erg supervrolijk af en toe. Konden best wel eens weer kiesjes aankomen. De tandarts zei dus vorige week dat er vier door waren, dus wie weet nu de vijfde dan???

Vrijdagnacht heeft ze bij haar opa en oma geslapen. Hihihi, toen ik haar op kwam halen, heb ik onder het genot van een bakje koffie eerst een uurtje enthousiaste verhalen aangehoord over hoe super als Sophie wel niet is.... Hihihihigrinnik, dat wist ik nog niet, hoor . Het moge duidelijk zijn; de logeerpartij was een succes! (En wat ons betreft ook; doen we gewoon een keertje weer!!!! Lekker, hoor, 's nachts niet van bed af hoeven.....)

Hoe is het met Yuma? Fijn dat de Pepti aanslaat. Arm kereltje..... Dat moet toch ook zo'n pijn doen in zijn buikje..... Goed dat je echt duidelijk hebt gemaakt dat je niet langer gaat aanrommelen met hypo-allergeen! Man, laat ze het zelf opdrinken!

Frans....waaaaaat???? Zat Milena tot 10 te tellen???? Wauw! Ik ga hard aan de slag om met Sophie te oefenen

Andjo, hoe is het?? en Tiramam???

Scoob nog geslaagd met jas voor zichzelf en voor man??? Sophietje looppt ook in rompers maat 86/92. Die andere kreeg ik echt amper meer dicht, aan de onderkant.....
Hoi hoi,

we zijn weer thuis hoor, kan eindelijk weer goed inloggen hierzo. Badkamer is nog lang niet klaar (zou eigenlijk afgelopen dinsdag klaar zijn, maar goed, welkom in de huurhuishel), ik kan hier wel naar de wc nu en de douche is aangesloten. Kheb alleen nog geen deuren en geen douchegordijn opgehangen dus met een beetje pech loopt het water de slaapkamer in.

Er is veel geschreven hier! Ga straks wel even helemaal teruglezen.

Wintertijd ging redelijk bij jullie zo te lezen, gelukkig! Hier geen problemen mee gehad, gewone tijd in bed gemikt, ze was wel vroeg wakker maar heb geprobeerd vanaf toen de gewone tijden een beetje aan te houden (middagtuk half uur vroeger en savonds gewone tijd naar bed). Ze sliep vanmorgen tot 9u!!!! iemand jaloers??(duikt snel weg)

Merel ik ben jaloeeeeeeeeeers!!!!

Frans, probeert Milena alleen te poezelen? Wat voor poezels heeft zij? Marit heeft van die houten met grote figuren die je dan weer op de juiste plek moet terugleggen (juist ja, je kent ze wel). Lukt niet altijd (eerder altijd niet) en dan wordt ze woest. En dat tellen wauw!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Pips, moet nog een beetje wennen aan haar nieuwe dagindeling..... Hihi, herkenbaar, je hebt straks geen idee meer hoe je ooit kan gaan werken, waar je die tijd nou weer vandaan moet halen! Ben je nog een beetje opgeknapt na je waarschuwing???

Indian, hoe gaat het nu met Yuma? heb je al bericht gehad over de voeding, of die vergoed wordt? Wat is dat duur zeg!!! En ik mopper al dat de gewone melk ineens 2x zo duur is geworden terwijl dat eigenlijk een schijntje is van wat de Pepti kost.

Hier kreeg ik net weer een stoot adrenaline, werd gebeld of ik vantevoren een x op mn stage langs kan komen en ik kreeg meteen een datum. Shipserdeships, wat doe ik met Marit dan. Heeeeeel hard hopen dat ze die dag een ochtendje kan wennen bij de gastouder. Voel me nu al superschuldig, we verhuizen dat weekend ervoor en dan dump ik Marit meteen de 1e maandag al, pffffff.

Ik ga mezelf nog even nuttig maken, hoofd loopt over van alles. Heb 3 weken zo'n beetje niks constructiefs gedaan, aaaaaaaah.
Hee Xop! te zien aan jouw postingtijd stond mijn scherm echt al lang open zeg.

Fijn dat de logeerpartij zo goed ging! Was manlief ook enthousiast? Hij heeft toch altijd heimwee naar zijn kleine meisjes?
het is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fase

Yoga helpt niet, mijn andere meditatietruucjes niet, HELLUP!!!!!!

Pips (met dochter die opeens nog maar een uur per dag slaapt, niet verschoont wil worden en vandaag pas voor de zesde keer mijn heilige boekenkast leeggehaald heeft (en ik ben zelf erg moe).

het is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fasehet is een fase het is een fase het is een fase het is een fase

Nog erger..

vandaag op "muziekles" vonden alle moeders unaniem dat Pipsie zo'n ontzettend lief en schattig meisje was. Ook zo gemakkelijk in de omgang.... Ik kon al die moeders wel achter het behang plakken! Menomen, wat kijk ik uit naar morgenmiddag (KDV)

FF gauw voor Juultje. Wij gebruiken spul van VSM voor doorkomende kiezen. Helpt hier erg goed.

Nu weer snel naar beneden de woonkamer in. Ik hoor weer boeken door de kamer vliegen. Grrrrrr... ik HAD een heel mooi gebonden filosofieboek, tot heden ochtend... .En mijn goede Plato vertaling heb ik ook al geplakt.... Grrrrrrr... Fijn dat het kind met zulke beschouwende onderwerpen bezig is maar op dezelfde plank , een meter verder staan ook de boeken van manlief. Waarom pakt ze die niet?

Pips

Hee, Tiramam! Fijn dat je weer thuis bent, al is het dan zonder deuren en douchegordijn

Inderdaad vond manlief het dan ook het minst leuk. Hij heeft wel twintig keer gezegd dat ie het wel raar vond dat ie zaterdagochtend om 8:30 u in de krant kon lezen en dat het zo stil was..... En ook een aantal malen herhaald dat Lieke, Sophie en ik best om 12:00 u op de zaak, samen met hem, een broodje konden eten!

Toch wel lief dat ie zo blij is met zijn kids, toch?

Poe, zou te hopen zijn dat Marit net DAN even bij de gastouder kan wennen, toch?? Meteen maar proberen te regelen??
Hihihihi, Pips.... ARME JIJ!

Maarreh... Sophie wil al heel lang slecht verschoond worden; luierbroekjes doen wonderen, hier!
Hai!

Haha Pips, tis dat ik jullie gezien heb, anders zou ik echt denken dat wij het over hetzelfde kindje hebben . Pipsie is echt net zoals Lena. Leen is ook ineens gestopt met haar middagslaapje (grom). Ze leest heel graag volwassen lectuur (wederom grom) en krijgt in het bijzijn van anderen ook spontaan een aureooltje boven haar hoofd. Manmanmanmanmanmanman wat is ze braaf bij anderen. oooooooooooooooooooooooh zo'n zoetje. Hoe vaak ik al niet heb gehoord dat mensen er wel 10 willen zoals Milena. Nou, zucht, ja ze is lief, maar die mensen hebben haar niet net zien gooien met haar eten en van nijd haar hele yoghurtsnoet (haar hele xl danoontje zat op haar gezicht) aan de stoel, papa's broek en mama's trui af zien smeren. En brullen en vuil doen erbij. Ik denk echt dat ik een keer een excorcist moet bellen ofzo.

En ze kan zoooooo zoet zijn.

Tira, aaaah de badkaner nog niet af. Ik weet er alles van . Ook voor verbouwing geldt: hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase . Milena heeft heel veel poezels. Van makkelijk tot moeilijk. Bij mijn schoonouders heeft ze een puzzel die ze zelf kan, dat is een puzzel waarbij ze houten staafjes in de gaatkes moet zetten. Die kan op veel niveaus gedaan worden en de makkelijkste manier kan Milena. Thuis heeft ze houten plaatjes puzzels en die zijn te moeilijk. Ze probeert het wel, maar het ;ukt niet. Het leukset vindt ze dat zij de puzzel leeggooit, dan de stukjes door het huis mikt, mij erbij gaat halen, de stukjes weer opzoekt en dat ik de puzzel dan maak. Of terwijl ik de puzzel maak, wil zij al weer een nieuwe. Maar daar trap ik tuuk niet in, 1 puzzel per keer.

Poeh en meteen na je verhuizing op je stage langs en opvantg voor Marit regelen.

Juul, Milena heeft bruine laarsjes met bloemtjes aan de bovenkant. Ben zelf niet zo van e bloemetjes op schoentjes, maar men als ze deze schoentjes aanheeft... zo lief Wat voor schoentjes heeft Lynn?

Aaah en dat ze zo moest huilen. Zieltje. En jij ook! Vast doorkomende kiesjes, Milena heeft ook weer dunne poep, schrale pukkelhuid rondom de kind, liters kwijl en af en toe een megaslecht humeur. Vast ook kiezen!

Xop, haha en hoe gata het oefenen met het tot 10 tellen bij Sophie? Volgens mij was het bij Lena ene ongelukje . Ze zei steeds de 6 niet, dus die heb ik haar geleerd en nu zegt ze steeds de zes. Ergens heb ik iets fout gedaan, vrees ik . Grappig dat je man er zo'n moeite mee had om jullie meiden een tijdje niet te zien. En heeeeeeeeeeeeeerlijk natuurlijk dat jullie konden uitslapen!

Vandaag had Lena maar liefst een kwartier geslapen op het kdv. Was dus helemaal uitgeput met bijbehorend humeur toenw e thuis kwamen. Wilde niets eten en lag om 18 uur al in bed. Ik vrees voor de nacht en morgenochtend .

Vandaag leuke techniekles gegeven. Wat zijn kinderen toch vindingrijk en meeeeeeeeeen wat kunnen ze een herrie maken. Ik zat nog te denken, je zou het eens op moeten nemen hoe ze doen en dan zo'n filmpej eens aan de ouders laten zien. Of bewaren en dan in plaats van de babyfoto's aan de eerste belangrijke liede showen .

Milena heeft trouwens een vriendinnejte op het kdv. Indy. Ze is er helemaal weg van en kletst dande hele tijd over haar.
Hoi Allemaal,

Bleh ben neit lekker, dus ben er maar even. Heb mij afgemeld voor de cursus met Kay vanavond, en ook morgen op het werk.

Met mijn darmen gaat het steeds slechter, heb nu enorme steken en krampen, loop helemaal leeg. niet lollig. (sorrie voor de vieze praat)

Tijdsverschil gaat redelijk goed met Yuma. HIj is om 5:45u wakker. Meent dat het dan 6:45u is. Maar blijft lekker in bed, na 30keer mama uit te roepen. En mama roept terug dat hij nog even moet slapen. hihi.

Hij heeft er vandaag wel meer last van als gister. Gister zaten we redelijk op zijn normale tijd, vandaag beduidend een uur vroeger.

Van de voeding nog niks gehoord, dat hoor ik hopelijk donderdag.

Pips, komt goed meid!!! Hihi, leuk zoals je schrijft.

Frans ook voor jou, het komt goed met onze kleine draakjes. (kan ik hier nog een dram draak eraan toe voegen )

Tiramam, veel succes!! Erg vervelend met je badkamer enzo. En ook dat je meteeen na het eerste weekend marit al weg zou moeten brengen indien dit lukt.

Mmmmm moet ook nog even de gastouder bellen, waar Yuma na 10dec naar toe gaat ipv KDV. Gast ouder zit in onze nieuwe woonplaats, dus da's errug makkelijk.

Xop, sterkte met Sophie!!

Liefffff, de reactie van je man.

Scooby, hoe doet jasper het nu? Nog iets gemerkt van allergische reacties en of eczeem? (had hij aantal maanden geleden toch)

Juutlje, sterkte met Lynn en haar draakuurtjes / tijden.

Andjo nog op vakantie?
Ach jee, Indian.... dat het zo beroerd gaat met je darmen. Je praat er altijd snel overheen, maar dankzij een vriendin met Crohn weet ik wel een beetje hoe het is. Brrrrr.... pas goed op jezelf, meid! Wanneer moet je weer voor controle naar de MDL-arts? Ondertussen; sterkte!
Xop, Ja je meot positief blijven...toch!!. Had gister een telefonische afspraak, en over 2 weken weer.

Kan 11 dec terecht bij de maag-lever-darm poli. Maarja dan weer eerst intake.

Voel me nog steeds niet lekker.

Kom straks nog even.

Fijne dag allemaal!
oww Frans, vermoeiend zo'n meisje die niet wil slapen.

Trouwens erg herkenbaar die meisjes die thuis draakjes zijn en naar de buitenwereld zich voorbeeldig gedragen. Ik heb er hier ook zo 1. Laura past ook precies in dat plaatje. In tegenstelling tot Jasper. Die doet overal hetzelfde. Mijn theorie is dat de meisjes wat meer zijn van bij een ander moet je lief doen en doe je niet alsof je thuis bent. Jongens doen gewoon overal zoals ze zijn interesseert ze niet waar ze zijn. Meisjes zijn ook vaak wat geniepiger.

Tira fijn dat je weer in je eigen bed kunt slapen. Stage komt nu wel erg dichtbij idd. Heb je al een onderhuurder kunnen vinden?

Indian, balen van je darmen. Niet fijn dat het zo opspeelt. Sterkte!

Hier een vrije dag vandaag. Heb woensdag en donderdag cursus en werk vrijdag. Daarom heb ik vandaag vrij. Kindjes zitten lekker op kdv. Zonet al 1,5 uur gepoetst. Nu ff computeren en bakkie koffie erbij. Manlief heeft ook vanmiddag vrij, gaan we gezellig ff samen naar de stad. Daar lekker lunchen en lekker wat shoppen. Zondag was niet zo'n succes, was erg druk en kids hadden er niet zoveel zin in.

Tot later
Ah, ja, herkenbaar; als de kids geen zin hebben in shoppen, dan komt er echtniet veel van terecht, he?!

Leuk, zo doordeweeks een vrije middag samen met je man! Geniet er maar van.....
Kind ligt te gillen en te zingen in bed, was wel moe, ojeeeeee gaat ze Pipsie en Milena achterna???

Hier nog zo'n draakje, zodra er iemand anders bij is speelt ze het engeltje, zodra diegene weg is verstopt ze direct haar aureooltje (en dan ook nog ergens waar ik m niet kan vinden) en gaat ze die tijd inhalen ofzo. Jaja, zo eentje wil iedereen wel ****zucht*****, tijdje lenen? Alleen bij mijn ouders laat ze zich tegenwoordig wat meer gaan nu, denk omdat we daar net een week zaten, zolang werkt het aureooltje niet denk ik. Ze schrokken er gewoon van, hihi, ze geloofden nooit de dingen die ik vertelde over Marit.

Indian, waarom moet je eerst weer een intake? Ben je nog niet eerder daar geweest?

Scooby, geniet ze vanmiddag!

Frans, ik maak even een diepe buiging voor jou..... Zo..... Kan je accepteren dat je hele huis continu in een grijzige stoffige toestand verkeerd? Ik ben het nu al spuugzat, overal stof, overal dingetjes, schroefje hier, stuk stikgevaarlijk plastic daar, tegels in de gang die over zijn wat Marit leuk speelgoed vindt, mannen over de vloer wat marit ook weer leuk speelgoed vindt, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

Passen de rompers nog goed trouwens? Zat er laatst aan te denken, kheb er nog meer hier liggen....... Dat poezel verhaal is wel heel herkenbaar!!

Pips, is het al gelukt om Pipsie uit te leggen dat ze de boeken van papsie moet hebben, dat die veel leuker zijn? Ben je er nog blij mee dat ze zichzelf nu zo goed kan verplaatsen?

Hier stonden vanmorgen ineens 2 mannen naast mn bed, genaaaaaaaant. Wel fijn dat mn plafonnetje in de badkamer gewit is en dat mn deuren er weer in hangen. Nu nog iemand die de electriciteit komt fixen en een verwarming op komt hangen en dan is het klaar. De uitvoerder beloofde dat het morgen af zou zijn dus wie weet!!!

tot straks mss, dit scherm staat al ruim een uur open volgens mij, kind slaapt ondertussen, fijne dag alvast iedereen!
Wow, morgen af! Dat klinkt goed, Tira!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven