origineel...
donderdag 1 juli 2010 om 11:48
Hallo,
Mijn schoonzusje (20) is net geslaagd voor haar verpleegkundige opleiding.
Nu geeft ze volgende week een feestje (al deed ze dat niet) en wil ik toch met een kadootje aankomen...
Maar wél wat origineels. (budget +/-50-60euro)
Ik zat al te denken aan health spa of hotelbon...
wie heeft nog veel originelere ideeen?
Mijn schoonzusje (20) is net geslaagd voor haar verpleegkundige opleiding.
Nu geeft ze volgende week een feestje (al deed ze dat niet) en wil ik toch met een kadootje aankomen...
Maar wél wat origineels. (budget +/-50-60euro)
Ik zat al te denken aan health spa of hotelbon...
wie heeft nog veel originelere ideeen?
donderdag 1 juli 2010 om 12:14
donderdag 1 juli 2010 om 13:05
Ik was even mee aant denken....heel orgineel is een hotelbon of saunadagje natuurlijk niet, maar dat wist je zelf al Maar wel erg leuk! Ze heeft een erg drukke periode achter de rug, dus dat is vast meer dan welkom. Ik zou het op zo'n moment in ieder geval wel erg leuk vinden!
Ik snap best dat je met iets orgineels wilt aankomen, maar ik zou gewoon dicht bij haar blijven; bij wat zij leuk vindt.
Dus bij die bon, nog iets persoonlijks erbij --> een leuk mandje met wat lekkere producten (kan van alles zijn eten tot verzorgingsproducten) ga eens bij de wereldwinkel kijken! Of bijv. iets symbolisch, gelukpoppetje of iets dergelijks. Een leuke kaart erbij waar je iets persoonlijks opschrijft: 'na deze drukke periode is het tijd om lekker te relaxen...en dit poppetje (of iets anders) brengt je veel geluk bij je verdere toekomst''...zoiets
Ik snap best dat je met iets orgineels wilt aankomen, maar ik zou gewoon dicht bij haar blijven; bij wat zij leuk vindt.
Dus bij die bon, nog iets persoonlijks erbij --> een leuk mandje met wat lekkere producten (kan van alles zijn eten tot verzorgingsproducten) ga eens bij de wereldwinkel kijken! Of bijv. iets symbolisch, gelukpoppetje of iets dergelijks. Een leuke kaart erbij waar je iets persoonlijks opschrijft: 'na deze drukke periode is het tijd om lekker te relaxen...en dit poppetje (of iets anders) brengt je veel geluk bij je verdere toekomst''...zoiets
donderdag 1 juli 2010 om 13:32
Ben zelf verpleegkundige: wij gebruiken op de afdeling bijna geen stethoscoop als verpleegkundige, en er zijn stethoscopen op de afdeling aanwezig. Zou ik dus niet doen. Polsteller wordt bij ons ook bijna niet gebruikt, en scharen raak je standaard kwijt...(zou het jammer vinden als dat dan een cadeautje was).
Je zou mij juist wél blij maken met een dagje sauna bijvoorbeeld. Juist lekker, ze is nu druk geweest met afstuderen, straks gaat ze beginnen met een drukke baan. Super lekker om dan een keertje lekker te kunnen gaan ontspannen!
Je zou mij juist wél blij maken met een dagje sauna bijvoorbeeld. Juist lekker, ze is nu druk geweest met afstuderen, straks gaat ze beginnen met een drukke baan. Super lekker om dan een keertje lekker te kunnen gaan ontspannen!
donderdag 1 juli 2010 om 13:33
http://kleding.marktplaza ... GSTER-ARMBAND-6202774.htm
Ik vind dit wel origineel.
Of ze het leuk vindt is iets anders.
Probeer niet te origineel te willen zijn, belangrijker is dat het een cadeau is waar ze blij is, wat aan heeft etc.
Maar ik begrijp dat je de link naar de verpleging wilt maken?
Ik vind dit wel origineel.
Of ze het leuk vindt is iets anders.
Probeer niet te origineel te willen zijn, belangrijker is dat het een cadeau is waar ze blij is, wat aan heeft etc.
Maar ik begrijp dat je de link naar de verpleging wilt maken?
donderdag 1 juli 2010 om 14:07
donderdag 1 juli 2010 om 14:37