Good Luck!!!
donderdag 1 juli 2010 om 11:19
donderdag 1 juli 2010 om 11:19
donderdag 1 juli 2010 om 11:22
quote:mamax schreef op 01 juli 2010 @ 11:19:
Spannend Mal! Mag je er bij blijven? Wat voor kleur hebben je andere planten nou? En hoe was je BBQ, was het nog gelukt met de vis?
Ja, ik mag erbij blijven. Ik haal heel veel planten die blauw/paars zijn van kleur (met uitzondering van de witte lavendel ) omdat ik het mooi vind, en omdat vlinders graag naar blauw/paarse bloemen gaan.
Ik had het recept van Suus gedaan en de vis ingesmeerd met knoflook en tomaatjes erbij. Wat peper en olijfolie en was erg lekker. En nog een paar ingesmeerd met pesto en basilicum.
Spannend Mal! Mag je er bij blijven? Wat voor kleur hebben je andere planten nou? En hoe was je BBQ, was het nog gelukt met de vis?
Ja, ik mag erbij blijven. Ik haal heel veel planten die blauw/paars zijn van kleur (met uitzondering van de witte lavendel ) omdat ik het mooi vind, en omdat vlinders graag naar blauw/paarse bloemen gaan.
Ik had het recept van Suus gedaan en de vis ingesmeerd met knoflook en tomaatjes erbij. Wat peper en olijfolie en was erg lekker. En nog een paar ingesmeerd met pesto en basilicum.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 1 juli 2010 om 11:28
donderdag 1 juli 2010 om 12:20
Whahaha, die T met z'n melkende baby, geweldig!
Jee, sinds het slee-incident al Bam. Goed dat dermatoloog er nu naar kijkt idd. Een neus met een pukkel is ook niks...
Suus, en off you go! Goede reis en heeeeeeel veel plezier aan de plas! Als je terug bent gaan we gauw naar het strand in onze paarse bikini's met hartje (dezelfde dus, whahaha!). U heeft een goede smaak.
Die is ook leuk Mamax! Erg mooi, bandeau (maar met mijn boobs een kansloze missie helaas).
Kokos, wat naar, zo'n jeuk. En Tim ook al aan het spoken... Dat wordt heel relaxt dagje in de schaduw voor jou!
Jee, sinds het slee-incident al Bam. Goed dat dermatoloog er nu naar kijkt idd. Een neus met een pukkel is ook niks...
Suus, en off you go! Goede reis en heeeeeeel veel plezier aan de plas! Als je terug bent gaan we gauw naar het strand in onze paarse bikini's met hartje (dezelfde dus, whahaha!). U heeft een goede smaak.
Die is ook leuk Mamax! Erg mooi, bandeau (maar met mijn boobs een kansloze missie helaas).
Kokos, wat naar, zo'n jeuk. En Tim ook al aan het spoken... Dat wordt heel relaxt dagje in de schaduw voor jou!
donderdag 1 juli 2010 om 12:40
Iemand nog geld teveel waar ze vanaf wil?
http://www.chaos-and-order.com/shop/
Ik zal hem eens Googlen, Hel, ben nu wel benieuwd!
Ik zal hem eens Googlen, Hel, ben nu wel benieuwd!
donderdag 1 juli 2010 om 12:52
Ow, leuk spul Mamax (ikdoehetnietikdoehetnietikdoehetniet)! Had al even gespiekt voor plaatje van bikini maar kon alleen een heel klein plaatje van de rode variant vinden (op freylingerie punt com, badmode model eclipse, en dan niet het bovenstukje dat als eerste in beeld komt maar als je op de pijl naast de kleine plaatjes aan de linkerkant klikt - ik heb er het kleine broekje bij maar er was ook nog een hipster - en dan dus in het donkerpaars).
donderdag 1 juli 2010 om 13:06
quote:mamax schreef op 01 juli 2010 @ 12:40:
Ik zal hem eens Googlen, Hel, ben nu wel benieuwd!gelukkig niet zo mijn ding
Ik zal hem eens Googlen, Hel, ben nu wel benieuwd!gelukkig niet zo mijn ding
donderdag 1 juli 2010 om 13:08
donderdag 1 juli 2010 om 13:37
Wow, wat een bikkel die Juul! hopelijk geneest het goed en raakt hij er eindelijk vanaf!
Hel (en Suus) mooie bikini! Mooie kleur ook dat paars! Ik heb die kleur van mijn plaatje, de buuf heeft hem later in paars gekocht, ook mooi.
Vanmorgen trouwens een superkoop gedaan bij Blokker. Ze hebben daar nu deurstoppers. Het zijn een soort grindzakken om tegen de buitendeur te zetten zodat ze niet dichtwaaien, ik ben er helemaal blij mee.
Ha, plaatje gevonden, alleen ik heb ze in het grijs:
Hel (en Suus) mooie bikini! Mooie kleur ook dat paars! Ik heb die kleur van mijn plaatje, de buuf heeft hem later in paars gekocht, ook mooi.
Vanmorgen trouwens een superkoop gedaan bij Blokker. Ze hebben daar nu deurstoppers. Het zijn een soort grindzakken om tegen de buitendeur te zetten zodat ze niet dichtwaaien, ik ben er helemaal blij mee.
Ha, plaatje gevonden, alleen ik heb ze in het grijs:
donderdag 1 juli 2010 om 13:58
Volgens mij idd met een klein mesje, heb het niet gezien, want was druk met Juul. Hij had handschoenen gekregen en deed een poging om ze aan te doen, dus niet goed opgelet.
Hoop ik ook ja dat het wegblijft.
Ohh die zien er nog wel stoer uit ook. Misschien ook maar 1 scoren voor de poort. Hier staat de poort altijd open.
Hoop ik ook ja dat het wegblijft.
Ohh die zien er nog wel stoer uit ook. Misschien ook maar 1 scoren voor de poort. Hier staat de poort altijd open.
donderdag 1 juli 2010 om 14:04
Ik vond ze ook erg leuk, en hier waait het nu een beetje, maar de deuren blijven open staan. Ik sleepte anders altijd een plantenbak ervoor, want vind die haakjes lelijk, maar dit werkt perfect.
Heb je aan Julian verteld wat er ging gebeuren? Maxi had dat laatst met die blaar die hij open ging prikken. Ik heb het wel verteld, maar ik zat wel in dubio. Voor je klaar bent met vertellen is het al bijna gebeurt.
Heb je aan Julian verteld wat er ging gebeuren? Maxi had dat laatst met die blaar die hij open ging prikken. Ik heb het wel verteld, maar ik zat wel in dubio. Voor je klaar bent met vertellen is het al bijna gebeurt.
donderdag 1 juli 2010 om 17:34
Mamax, we mogen hier tot de 26e blijven, in geval van nood langer. Maar als CV eenmaal de drive heeft...
Ik had bij de gemeente een aanvraag gedaan voor een groter fietszitje, nu stellen zij een duofiets voor (http://www.doove.nl/duofiets/)
Hoe lijkt jou dat, Mal? Zou het wat voor J. zijn?
Ik had bij de gemeente een aanvraag gedaan voor een groter fietszitje, nu stellen zij een duofiets voor (http://www.doove.nl/duofiets/)
Hoe lijkt jou dat, Mal? Zou het wat voor J. zijn?
donderdag 1 juli 2010 om 18:01