Good Luck!!!
woensdag 30 juni 2010 om 22:19
Ik wil overigens mijn tuin meer vlindervriendelijk maken, dus ik heb allemaal leuke vaste planten gekocht en geplaatst. jaja, je moet wat te doen hebben als het warm is he Maar ik heb witte lavendel (zo mooi) en kruiptijm en Zonnehoed en Ereprijs gepland en ik denk dat ik morgen nog eea bij haal, en wat lilluke ouwe planten eruit trek.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 1 juli 2010 om 09:46
quote:compu schreef op 30 juni 2010 @ 15:33:
Kokos, het is nog lang niet klaar. Hij heeft gewoon gepland en dan is het stressen X100..
Zal adres erop zetten.
Is Tim ook te water geweest? Daar kunnen die luiers ook van zijn toch?
Oké, dan had ik niet goed gelezen
Wij zijn allemaal in het water geweest. M. heeft wat rode vlekjes, Tim en ik niks en Lianne zit behoorlijk onder. Het heet zwemmersjeuk Zie hier
Kokos, het is nog lang niet klaar. Hij heeft gewoon gepland en dan is het stressen X100..
Zal adres erop zetten.
Is Tim ook te water geweest? Daar kunnen die luiers ook van zijn toch?
Oké, dan had ik niet goed gelezen
Wij zijn allemaal in het water geweest. M. heeft wat rode vlekjes, Tim en ik niks en Lianne zit behoorlijk onder. Het heet zwemmersjeuk Zie hier
donderdag 1 juli 2010 om 09:56
Ik heb me voorgenomen niks te doen vandaag. Tim heeft tot 02.30u wakker gelegen. En om 06.30u werd ik wakker, er wordt een dakkapel bij de overburen geplaatst....
Compu, ben je druk met de verhuizing aankomende week? En die vloer... dat is balen ja. Hoe lang duurt het voor de andere vloer er is?
Hel, fijn te lezen dat het beter gaat met vent.
En een bovenstukje kopen die ook nog goed zit, is wel handig ja
Star, hoe lang moet je lopen?
Ik ga mijn relaxte dag beginnen, ciao
Compu, ben je druk met de verhuizing aankomende week? En die vloer... dat is balen ja. Hoe lang duurt het voor de andere vloer er is?
Hel, fijn te lezen dat het beter gaat met vent.
En een bovenstukje kopen die ook nog goed zit, is wel handig ja
Star, hoe lang moet je lopen?
Ik ga mijn relaxte dag beginnen, ciao
donderdag 1 juli 2010 om 10:25
Dat is minder Bam, voor Juul. Hoe laat kun je terecht? Hopelijk heeft hij in 1 keer het goede zalfje te pakken!
Baan was open, kun je op www.luchterkeersleiding.nl checken. De mannen vonden het geweldig. We hadden de auto op de parkeerplaats gezet en zijn toen een stuk langs het fietspad gelopen. Daar lekker gepicknickt. Herrie valt reuze mee Star, alleen een enkel vrachtvliegtuig hoor je wat meer met remmen, maar die passagiersvliegtuigen hoor je niks van.
Kokos, dat klinkt als een lekkere nacht Kun je vanmiddag nog even gaan liggen met Tim als Lianne naar school is?
Compu, ik ga zo je vloer bekijken, volgende week over, dat klinkt ambitieus! Wanneer moeten jullie uit je oude huis zijn?
Baan was open, kun je op www.luchterkeersleiding.nl checken. De mannen vonden het geweldig. We hadden de auto op de parkeerplaats gezet en zijn toen een stuk langs het fietspad gelopen. Daar lekker gepicknickt. Herrie valt reuze mee Star, alleen een enkel vrachtvliegtuig hoor je wat meer met remmen, maar die passagiersvliegtuigen hoor je niks van.
Kokos, dat klinkt als een lekkere nacht Kun je vanmiddag nog even gaan liggen met Tim als Lianne naar school is?
Compu, ik ga zo je vloer bekijken, volgende week over, dat klinkt ambitieus! Wanneer moeten jullie uit je oude huis zijn?
donderdag 1 juli 2010 om 10:29
Ik heb laatst deze bikini gekocht, wilde graag een bandeau, maar normaal gesproken hou je dan geen boezem meer over. Hierbij wel.
*Die buik wil ik ook wel...*
Mal, klinkt goed je vlindervriendelijke tuin. Wij gaan binnenkort een plantenbak maken (hout ligt er al) en dan wil ik ook vlindertrekkers. Witte lavendel klinkt heel mooi, nog nooit gezien. Ik heb al een vlinderstruik, die gaat er ook in. Wat hebben die andere planten voor kleur(stylish moet het ook nog een beetje verantwoord zijn natuurlijk )?
*Die buik wil ik ook wel...*
Mal, klinkt goed je vlindervriendelijke tuin. Wij gaan binnenkort een plantenbak maken (hout ligt er al) en dan wil ik ook vlindertrekkers. Witte lavendel klinkt heel mooi, nog nooit gezien. Ik heb al een vlinderstruik, die gaat er ook in. Wat hebben die andere planten voor kleur(stylish moet het ook nog een beetje verantwoord zijn natuurlijk )?
donderdag 1 juli 2010 om 10:39
Wow die is leuk Mamax! (en die buik... tsja... www.Dr. Schumacher.nl ) Goeie tip, gaan wij in vakantie ook eens doen.
Bam: hmmm hopelijk makkelijk op te lossen.
Suus: veel plezier! Lekker vooruitzicht hoor!
Compu: fijn dat goeie vloer nu besteld is en dat je overgaat. Kunnen jullie lekker nestelen daar en beetje bij beetje steeds meer doen.
Kokos: kijk dat doe je goed zulke dagen! Neem het ervan!
Mal: leuk, vlindertuin. laatst was hier bij speeltuintje een makke vlinder. Ging hele tijd op F. zitten en liet zich uitgebreid bekijken, zo leuk!
Ha zoon en ik hadden gisterochtend vroeg goed gesprek in zijn bed. Over van alles. Zegt hij opeens: mama, ik wil dat jij nog een baby in je buik hebt. Dan kan ik zien hoe de baby jouw borsten gaat melken.
Bam: hmmm hopelijk makkelijk op te lossen.
Suus: veel plezier! Lekker vooruitzicht hoor!
Compu: fijn dat goeie vloer nu besteld is en dat je overgaat. Kunnen jullie lekker nestelen daar en beetje bij beetje steeds meer doen.
Kokos: kijk dat doe je goed zulke dagen! Neem het ervan!
Mal: leuk, vlindertuin. laatst was hier bij speeltuintje een makke vlinder. Ging hele tijd op F. zitten en liet zich uitgebreid bekijken, zo leuk!
Ha zoon en ik hadden gisterochtend vroeg goed gesprek in zijn bed. Over van alles. Zegt hij opeens: mama, ik wil dat jij nog een baby in je buik hebt. Dan kan ik zien hoe de baby jouw borsten gaat melken.
donderdag 1 juli 2010 om 11:01
voor T. en Ceetje
Maxi zei gisteren dat hij later wel graag piloot wil worden. 'En dan mag jij sturen, mama! (geen idee wat hij als piloot zijnde dan doet ) En Mini gaat achterin zitten'
Ik;'En papa dan?'
Maxi: 'Die mag het eten en drinken rondbrengen bij alle mensen.'
Al vond ik het geloof ik leuker dan Pamax
Maxi zei gisteren dat hij later wel graag piloot wil worden. 'En dan mag jij sturen, mama! (geen idee wat hij als piloot zijnde dan doet ) En Mini gaat achterin zitten'
Ik;'En papa dan?'
Maxi: 'Die mag het eten en drinken rondbrengen bij alle mensen.'
Al vond ik het geloof ik leuker dan Pamax