eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slaap ik weer een keer beter, gaat Lumiere het nacht forum bemannen.

Als ik dat had geweten, had ik mijn wekker gezet (nou ja... bij wijze van spreken).

Erg fijn om in plaats van steeds lang elke keer maar kort wakker te zijn. Dus ik ben wel vaak wakker, maar niet lang en dan rust je toch echt beter uit.

Gisteren veel afleiding gehad, 's ochtends rommelden de darmen nog wat maar later op de dag werd het steeds rustiger. En vannacht aan het begin van de nacht nog een paar rommeltjes maar later in de nacht een heerlijk rustige buik. Goed voor mijn nachtrust, maar bevallen doe ik daar niet van.

Ik had me stiekem een beetje ingesteld op een zwangerschapsduur van 38 weken en dat is precies vandaag. Mijn tip aan de anderen zou dus zijn om je echt in te stellen op 42 weken, dat is echt veel fijner.

Blond, erg leuk om te lezen over de eerste avonturen met Kalissa. En het feit dat iedereen er op het "moment supreme" schijt aan heeft hoe die er bij ligt tijdens de bevalling heb ik eerder gehoord (ook van dames van wie ik dat niet zo zou verwachten).

Ik ga nu even niet op iedereen reageren, maar ik kom vandaag of morgen wel weer uitgebreider schrijven.

Prettige zondag allemaal!
Jules, wat een super verassing, zo'n babyshower!

En alles dus weer rustig (net als hier)...
En nog weer een stiekeme spieker... Nog geen nieuwe Big Belly Babys! Jessel en KQ hebben zich dit weekend echter nog niet gemeld, zou het dan toch...?? Spannend, spannend... Sterkte in elk geval, denk aan jullie!

Even kort ego: klussen gaat top, gisteren zijn alle kamers geschilderd (kinderkamer wit met Kermit de Kikker groen, zoals mijn broertje dat zo mooi omschreef!!) en het is leuk! Als we alle babyspullen in huis hebben, maak ik ff een foto en zet die op de gmail.

Twee dagen in huis rondlopen (en niks doen) vond ik echt wel heftig, vandaag dus maar een rustig dagje thuis in het oude huis (en nog wat inpakken). Dinsdag verhuizen, ben benieuwd wanneer ik weer online ben! Hoop dat ik geen babys ga missen!

Sterkte allemaal en geniet er nog even lekker van!

Liefs

Herah

PS: Lum, ga zo even op de gmail spieken hoor!
Ow Soep, jij bent morgen natuurlijk uitgerekend! Spannend meid! Gisteren niks bijzonders meer gebeurd, of piep jij toch stiekem voor??

Herah
Tsjonge jonge ons topic staat helemaal bovenaan, zoveel wordt hier telkens geschreven. Gezellig!

Bri: Vertel hier maar lekker wat je op je hart hebt hoor. Balen dat je je niet zo happy voelt op het moment. Als we iets voor je konden doen... Denk aan je!

Wolfje: Wat een mooie voetbal zag ik op gmail staan.... Leuk dat je weer helemaal back op het forum bent! Van de O'sullivan test heb ik trouwens ook nog nooit gehoord. Klinkt erg goor; dat drankje.

Plieno: Wat vervelend dat je je de hele tijd zo rot voelt (of het nu van de ananas komt of van wat anders). Pas goed op jezelf en spaar nog wat energie voor de bevalling!

Jules: Leuk zeg zo'n babyshower. Ken dat zelf eigenlijk helemaal niet in mijn omgeving, alleen uit de films (of ben nog nooit uitgenodig hahaha).

Parel: Mooi is de kleur lei hè. Zet je ook even een fotootje op gmail, wanneer het kamertje 'toonbaar' is??? Ik ben al druk met de vt-wonen roomplanner (op de pc) aan de slag geweest en weet nu hoe ik de meubeltjes in het kamertje wil plaatsen. Het kamertje is nu nog erg wit, dus daar moet echt nog wat kleur in. In de ikea-gids (pag 178) hebben ze allemaal gekleurde stippen op de muur. Vind ik ook erg vrolijk én aangezien wij ook niet willen weten wat het wordt....

Blond: Leuk om te horen dat de papa het ook helemaal geweldig doet! Wat is de nationaliteit van je vriend én de 2e van Kalissa?

Es: Dus een eind fietsen is niet zo'n succes. Ik fiets altijd naar mijn werk én dat was ik van plan om tot het eind vol te houden óf kan ik die hoop beter laten varen???

Luum: Jij bent er dus ook helemaal klaar voor. Zag de pyama ook al hangen bij de hema én dacht 'heee de forum pyama'. Ik ben niet zo'n pyama-slaapster (heb altijd zo'n hemdjurkje cq slipdress aan én aangezien ik in de zomer ga bevallen....).

Herah: kom maar op met die foto van de kermitgroene kamer!!! Succes met alle verhuisdrukte enz.

KQ en Jessel: ik verwacht na dit rustige weekend toch echt wel babynieuws van jullie front!

Soep: de spanning stijgt.....

Jusa: hope it so hope it so hope it so hope it so hope it so

Lily: hoe is het met jouw geduld?

Even over mij:

Ik slaap onrustig op het moment. Droom vanalles aan én door elkaar. Ik word er helemaal onrustig van. Weet normaliter nooit wat ik gedroomd heb de volgende ochtend. Ik droomde al dat vrienden van ons gingen trouwen op onze uitgerekende datum en dat ze ons vroegen als ceremoniemeester. Verder heb ik telkens geen trek in eten, vooral boodschappen doen (voor een week) is een crime (en dat is dus mijn taak hier in huis).

Ik moet trouwens 19 november weer voor de echo (ongeveer 12 wk). Wanneer dit allemaal ok is, gaan we het ook meteen wereldkundig maken. Vind het erg moeilijk om het (nog) niet te willen/kunnen delen. Gelukkig kan ik hier openhartig zijn...zucht...

Hee lieverds....fijn weekend verder!

Klaver
....NOG geen baby's geboren??! Nou het kan toch bijna niet anders dat in elk geval 1 van de dames KQ, Jessel en Soep hun lieve kindje dit weekend in hun armen kunnen sluiten...? Ik hoop het voor jullie!

Klaver, herkenbaar van je dromen. Ik had dat ook, en ook dat ik normaal gesproken nooit meer weet wat ik gedroomd heb 's nachts. Lastig, die boodschappen. Kun je niet ruilen met je vriend voor een andere taak?

Spannend hoor, 19 november de volgende echo! Heb je het echt nog met niemand anders gedeeld dan met ons? Succes... nog maar een paar weekjes wachten (maar wat gaan die langzaam in het begin he, vond ik wel tenminste.. nu gaat het een stuk sneller voor mijn gevoel).

Dames die het vroegen, de uitslag van mijn o'sullivan test krijg ik thuisgestuurd. Die hadden ze niet meteen. Dus nog even afwachten.

Herah, succes met verhuizen! Leuk dat de kinderkamer geschilderd is. Lijkt me heerlijk, zo in een nieuw huis. Hoop dat je niet te lang offline bent in elk geval.

Plieno, fijn dat je lekker geslapen hebt. Ja, kan me wel voorstellen dat het verschil tussen 38 en 42 weken eeeeeeeeeerg lang aanvoelt op dat moment. Ik stel me ook niet in op 42 weken eigenlijk, maar ook weer niet op 38. Vooral omdat ik hoop dat het een februari-kindje wordt en ik ben 4 februari uitgerekend dus ik hoop niet dat het te vroeg komt. Ik vind februari nou eenmaal leuker dan januari en bovendien ken ik heeel veel mensen die in februari jarig zijn (tante, zus, vriendinnen, schoonmoeder, vriend... eigenijk IEDEREEN ) . 11 februari wordt mn schoonmoeder 75 dus dat lijkt me ook wel een mooie gelegenheid om te bevallen. Of 08-02-2008. Staat ook mooi.

Nou ja, helaas heb je het niet voor het uitkiezen he.

Jules, wat gaaf die babyshower! Echt een heel leuke verrassing. Wat voor kadootjes heb je allemaal gekregen?

Nou meiden een fijne zondag allemaal en hopelijk later weer online met wat nieuw geboren baby's!

liefs Wolfje
Hier even kort, heb niet zo lekker geslapen. Alsof buik weer druk in de weer was. Ik had wat steken gisteren, kwamen iedere keer terug, maar er heeft niets doorgezet. Na een halve nacht was het over en heb ik wat rustiger geslapen. Ik was om 3 uur wakker en dacht: zal ik alle klokken terugzetten, haha.

Ga er bij dus maar niet vanuit dat ik dit weekend de baby kan zien, we doen het nog rustig aan.

Voordeel van later bevallen: je gaat later weer aan het werk (hoewel ik natuurlijk gewoon die 11 weken na de bevalling hou, alleen voor de bevalling heb je dan langer verlof).

Tot later meiden, vanmiddag krijg ik theevisite, als ik me goed genoeg voel meld ik me daarna eventjes om op iedereen te reageren!
Jules: Wauw een babyshower! Wat een leuke verassing, echt superlief!!

Klaver: Lekker volhouden hoor dat fietsen! Fietsen gaat mij makkelijker af dan lopen en autorijden is al helemaal geen succes meer. Vind het eigenlijk wel lekker om af en toe een stuk te fietsen, alhoewel gisteren een beetje te ver was eigenlijk. Ik heb trouwens niet heel veel gedroomd tijdens mijn zwangerschap. Merk alleen dat ik de laatste tijd meer droom over mijn schoonmoeder. Echt vreemd. Zij is in maart overleden door euthanasie na een lange strijd tegen kanker en ik merk dat ik nu blijkbaar bezig ben met verwerken ofzo. Heb echt nachten dat ik de hele dag opnieuw beleef. Merk ook dat nu alles dichterbij komt ik het heel jammer vind dat ons kleintje maar één oma zal hebben. Spannend hoor 19 november! Komt vast helemaal goed!

Herah: Drukte joh met verhuizen en klussen! Klinkt leuk dat wit met kermit de kikkergroen. Ben benieuwd naar de foto's!

Plieno: Lekker dat je goed geslapen hebt. Scheelt een hoop als je een beetje uitgerust aan de dag kunt beginnen! Fijn dat je darmen zich weer een beetje gedragen, misschien toch iets verkeerds gegeten? Een kind krijg je er misschien niet van, maar van alleen darmkrampen is ook nog nooit een kind geboren! Komt helemaal goed meid, als de weeën straks in alle hevigheid losbarsten dan komt die kleine "vanzelf".

Luum: Men als het de één niet is op het nachtelijke forum dan is het de ander wel. Balen dat je zo slecht geslapen hebt. Kan me indenken dat het gourmetten een beetje te zwaar gevallen is. Vind het altijd heel erg lekker maar moet er nu nog ff niet aan denken. Mischien als de kleine er straks is weer.

Hier hoofdstuk twee van het rommel gebeuren; bloedverlies.... Verlies al sinds gisteravond bloed en het is nog niet gestopt. Het is ook niet heel veel maar heb gisteren toch maar ff de VK gebeld. Volgens haar niets aan de hand en gewoon lekker geslapen dus. Alleen vanmorgen was het nog steeds niet over. Verlies ook een beetje vocht maar kan niet zien of het nou gewoon afscheiding is of vruchtwater. (Sorry voor de details... ) Nou ja, kijk het nog wel ff aan en anders bel ik straks nog wel ff met de VK. Merk dat ik het toch lastig vind om in het weekend te bellen, bedoel zij heeft ook haar weekend toch? Helaas is lief werken tot een uur of elf dus daar heb ik nu ook ff niets aan. Iemand suggesties?

Tot later!

Kus Es
Hallo allemaal

Hier even een snel berichtje...

IK BEN BEVALLEN!!!

Gisteren om 15.03 uur is onze zoon Luuk geboren. We zijn lekker thuis en het gaat allemaal goed.

Verdere bevallingsinfo volgt asap

xxxxx Jessel
Es: Als je je ongerust voelt moet je gewoon de vk bellen. Die hebben ook gewoon weekenddienst, dus je stoort ze heus niet in hun vrije weekend. Op mijn lijstje van wanneer de de vk mag bellen stond o.a ook 'bij ongerustheid' dus dat zou ik dan maar gewoon doen! Zeker als je twijfeld of je nou vruchtwater verliest of niet.

Jules: Wat ontzettend leuk, die babyshower!! Echt een gave verrassing.

Soep: Jij hebt dus een nachtelijke ronde door het huis gemaakt en alle klokken op tijd gezet! Gelukkig heb ik geen last meer van die slapeloze nachten. Slaap natuurlijk minder door de gebroken nachten, maar de tijd van 's nachts uren wakker liggen is dus gelukkig voorbij. Vreselijk was dat!

Klaver: Mijn vriend heeft naast de Nederlandse nationalitieit ook nog de Macedonische. Hij is wel in Nederland geboren, maar kreeg toen de Macedonische nationaliteit omdat zijn ouders die toen hadden. Op zijn 18e kreeg hij de Nederlandse erbij.

Spannend, de echo is in zicht! Nog 3 weekjes...

Geen trek in eten dus, en dan ook nog de boodschappen... Ik had het juist andersom! De eerste 3 maanden at ik zo ongeveer alles wat ik tegenkwam, vond ook alles lekker, en ook dat is niet echt handig met boodschappen halen. Onze kasten puilden uit van de chips en chocola!

Herah: Veel succes met de verhuizing

Plieno: Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen met die 38 weken. Misschien klopt je gevoel wel. Ik zat er in elk geval wel dik naast met mijn verwachting dat ik pas in week 42 zou gaan bevallen.

Vannacht wel een goede nacht gehad. Kalissa laat nu een steeds langere tijd tussen de nachtvoedingen zitten. Vannacht dus 5.5 uur! Dus na de laatste voeding om 23.00 uur hebben we lekker tot half 5 kunnen slapen, en toen weer tot kwart over 9. Zo gaat het goed!!
Jessel!!! GEFELICITEERD!!!

Ik wens jou en je man een hele fijne tijd toe met jullie zoontje Luuk! Geniet ervan!

Jullie zijn lekker thuis, dus ik neem aan dat alles goed is gegaan.

Ben natuurlijk heel benieuwd naar je verslag, maar neem lekker de tijd, zien je wel weer online verschijnen!

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Dikke Kus!
Ik kwam even spieken en hoera, een knul erbij!

Jessel en Jesselman: van harte gefeliciteerd met jullie jongen, en wederom een mooie naam op ons forum!

Ik ga meteen de tabel aanpassen, ik krijg helemaal energie van dit goede bericht!!!

Woehoeeee Jessel gefeliciteerd! Lekker dat je alweer thuis bent en dat je van je kleine man kunt gaan genieten. Leuke naam trouwens!!! Ben net als Blond benieuwd naar je verhaal, maar we zien je wel weer online verschijnen als je je daar goed genoeg voor voelt!

Blond: Heb nog niet gebeld. Lijkt erop dat het iets minder aan het worden is. Kijk het nog wel ff aan. Stom dat ik me altijd zo'n zeikerd voel als ik die mensen moet gaan bellen in het weekend. Lekker dat Kalissa wat langere nachten maakt, kunnen jullie ook een beetje bijslapen.
En blond: je bent lief! Fijn dat je hier komt schrijven en me een kaartje wilt opsturen, dikke knuffel. Ik ben trouwens niet echt uit bed gegaan, hoor!

Es: het klinkt alsof het bij jou niet lang meer gaat duren, gewoon de vk bellen, hoor!
Jippie! Weer een baby erbij! Jessel en man van harte gefeliciteerd! En inderdaad, mooie naam! Ook hier heel veel nieuwsgierigheid, maar ik zou zeggen doe rustig aan, kom lekker bij en vergeet vooral niet te genieten!!! We horen het wel weer!

Groetjes

Herah
Hoera een zoon voor Jessel & man! Heel hartelijk gefeliciteerd met kleine Luuk!

Wat leuk toch dat er nu een heel stel achter elkaar komt!

Vol verwachting kom ik steeds even kijken.
En waarom krijg ik nou weer geen kleurtje??
Hoera voor Jessel & man!!!! Gefeliciteerd met jullie zoontje Luuk!!! Kalissa en Luuk, het staat prachtig onderin!

Kingsqueen, ik begin nu wel bijna zeker te weten dat jullie prinsesje er ook moet zijn hoor.......

Es: dat gerommel bij jou klinkt niet alsof jullie ventje zich nog tot 12/11 schuilhoudt! En gewoon de VK bellen, dat drukken ze toch ook op je hart om dat te doen!
Hoeraaaaaaaaa! Jessel is bevallen!! (voorspelde ik niet pas dat je een jongen zou krijgen?)

Fijn dat je thuis bent en wat een leuke naam inderdaad! Ben benieuwd naar jullie verhalen. Geniet van jullie kleine mannetje!

Heeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd hoor, ook aan je man!

Liefs, Wolfje

p.s. Hee Dok, leuk je weer even te zien hier!
Gefeliciteerd Jessel! Geniet er lekker van!!!!

Wie zou nu de volgende zijn.........
Wow, een heel weekend weg geweest en nu baby nieuws!!! super.

Jessel, van harte gefeliciteerd!! ook voor jessel man natuurlijk de felicitaties!! Wat fijn dat jullie al thuis zijn en wat een leuke naam voor jullie zoontje! top! wel heel bijzonder denk om als verloskundige nu zelf te zijn bevallen!! lees binnenkort vast je verhalen wel, nu moet je eerst lekker genieten en bijkomen met je man en je zoon!!

Dag andere meiden, wat schrijven jullie toch veel zeg..pfff.. heb echt een pagina terug moeten klikken om het nieuws allemaal bij te kunne houden na 2 dagen niet lezen op de site!

bri:Ben je lekker aan het genieten van je weekend? Geeft toch niets dat je hum af en toe wat minder is.. is hee logisch en dan hoef je ok echt geen mooi weer te spele. Groot gelijk dat je dan even niet schrijft. hoop dat je leuke dingen aan het doen bent nu. x

lily: Hoe is het met jou? spannend alle ontwikkelingen die je van de week weer hebt gehoord van de Gyn. Hoe ben je er onder? en je vriend? Hoop echt op een 2e klaver-story bij jullie!!

jusa: oh, wat zal jij benieuwd en zenuwachtig zijn.. of valt dat mee? spannend hoor, niet weten wat er gebeurd nav van vorige week zaterdag.. ik duim echt heel veel voor jullie!! moet goed komen hoor, dat verdienen jullie!

soep: morgen DE Dag he.. spannend hoor.. al die voorspellingen over vroeger bevallen gaan het niet meer halen denk ik he.. of je moet stiekum nu begonnen zijn.. haha..

Je man er helemaal klaar voor ook? Leuk he dat meeleven enzo. Vind het echt wel leuk zo hoe dichter het bij komt hoe meer ik bij mijn vriend ook merk dat het echt gaat leven qua spanning enzo..

ben gister nog in jou stadje geweest; naar de schouwburg, vliegende panters.. leuk!! gezellige stad woon je toch ook echt hoor! super!

KQ: Jou DO_DAY is gewoon al voorbij.. wat denk je? hoe lang gaat het nog duren? hoe is het bij jou thuis? de onrust al op zijn hevigst nu het echte wachten is begonnen?

Jules: wat gaaf zeg, die babyshower. Lief. Wie hadden het georganiseerd? familie of wat vriendinnen? Leuk he ook al die kadoos? Vond dat toen ik me verlof ging ook helemaal super; kreeg toen een mand met 20 kadootjes van al mijn collega's voor mijn vriend en de baby en ,mezelf.. super.

ji al voortekenen dat er iets gaat aankomen?

Plien: wat rot dat je zo beroerd bent geworden van de hele ananas.. misschien dan toch maar gewoon afwachten of er wat gebeurd voordat het 11 nov is. wel een slim advies om je toch maar voor te bereiden op een zwangerschap van 42 ipv 38 weken,, dan valt het wachten niet zo zwaar misschien. fijn dat je vannacht ook in bed kon blijven en wat beter hebt geslapen. Hopen dat dat zich de komende nachten even voortzet!!

Luum: slecht hoor dat je me zomaar op een flinke afstand gaat houden na het sjoemelen met je Do-date.. haha.. kijken wie er uiteindelijk wint van ons beiden.. haha.. Hoe voel jij je? Heb jij je zeiltje al in bed liggen? Ik nog niet maar begin nu toch wel te denken dat het wel handig kan gaan zijn..

Hoe gaat het met je opa trouwens?

Es; lekker he nog even naar de kapper voor dat het begint, dat heb ik gisteren ook gedaan, na die tijd zal het er denk ook niet binnen 2 weken weer van komen dus we zitten nu dan in ieder geval weer netjes in een leuk winterkleurtje klaar voor kraambezoek.. haha.

Jou katten al voorbereid op wat gaat komen? de box al tot het kattendomein gebombardeerd? of kun je dat nog aardig voorkomen?

Dokkie:Hoe gaat het met jou en je drukke leven? eigen praktijk, dochter, vriend, 4 forum-topics om bij te houden.. bussy bussy.. Is lisa al ongeduldig voor het zusje wat gaat komen? kan me voorstellen dat het lang wachten is voor haar.

Heb jij als dierenarts trouwens nog gouden tips om de " relatie" hond/baby straks soepel te laten verlopen?

Herah: Ji schiet ook al lekker op he, leuk hoor! en dan nu verhuizen enzo. druk en zwaar denk ik, Groot gelijk dat je vandaag even een dagje " oude huis" doet en niet te veel van plan bent. Je baby moet ook nog wat energie hebben he.:) klinkt leuk trouwens het verfje op de baby kamer!!

parel: Hoe gaat het met jou? Misselijkheid helemaal over eigenlijk? daar had je in het begin nogal last van toch? Nog leuke dingen gedaan dit weekend?

wolfje: Dingen gaan in het buitenland toch wel echt heel anders he, nu met die test die je moest doen.. Ben je dan toch mooi weer een ochtendje mee bezig geweest.. en nu de post afwachten.. spannend maar t zal vast goed zijn!

Leuk trouwens dat je in delft zo'n echo gaat doen. gaat je zus ook een 3d echo doen? Gaat met haar zwangerschap ook alles goed?

Blond: wat fantastisch dat kalissa zo goed drinkt en je vannacht al 5,5 uur heeft laten slapen, voorbeeldige dochter hoor! en wat mooi, dat " even naar de stad" verhaal van je.. crime kan dat zijn he, dat in en uitvouwen van de wagen,. Ik krijg de wagen van mijn zus maar wil ook echt een duidelijke oefensessie bij de overdracht denk ik na jou verhaal Geniet maar lekker!!

Klaver: hoe voel jij je? wat fijn dat je echo goed was. nu gaat je boontje groeien en groeien en als je weer mag gluren daar binnen dan is het al een echt minimensje!

je husband al wat beter of ben je nog verpleegster aan het zijn voor hem? Hoop dat jullie samen een beetje hebben kunnen genieten van het weekend.

Nog even ego: wij hebben een druk maar wel weer leuk weekend gehad. Met nog 3 weken te gaan zijn we nu in principe voor het laatst een weekend naar het oosten en noorden geweest; vrijdagavond naar vrienden in zwolle en daarna slapen en zaterdagochtend en middag gezellig bij mijn ouders in drente geweest. Daar even de kapper bezocht nu het nog even kon, kleurtje er in, stukje er af dus klaar voor de komende tijd. Gisteravodn weer terug naar huis en toen direct richting de schouwburg voor een avondje Vliegende Panters, erg leuk!! had ze nog nooit een hele shoh gezien maar het was zeker de moeite.

Vandaag dus wel even op.. slechte nacht door het te drukke weekend denk.. lekker niets gedaan vanmiddag en vanavond als afsluiter nog even lekker samen uit eten, nu dat nog kan.

Dindag naar de Vk; hopen dat het kindje ingedaald is, mag nu wel en dan is het' mochten de vliezen toch te vroeg breken, alllemaal oke.

dikke knuffel voor jullie allemaal en een hele fijne avond nog!! liefs!! mim
Wow Jessel, Gefeliciteerd! Eindelijk een maatje voor Kalissa onder de streep.

KQ, ben jij de volgende of gaat Soep je inhalen?

Dames, wat schrijven jullie veel! Ik lees het allemaal maar op alles reageren is een beetje te veel.

Met mij alles goed. Status quo zoals dat in medische termen heet. Geen noemenswaardige zwangerschapsverschijnselen. Vannacht wel gedroomd van een enorme positieve zwangerschapstest. Durf hem alleen nog niet te doen.

Groetjes
JESSEL en JESSELMAN.......GEFELICITEERD met jullie zoon LUUK !!!!

Echt geweldig nieuws; neem tenminste aan dat het allemaal prima verlopen is (je kunt tenslotte alweer het forum bezoeken).

Enne Wolfje....ik had me ook al aan een zoon-voorspelling gewaagd voor Jessel... Hadden we mooi gelijk (deze keer).

BLIJ BLIJ BLIJ
Jessel, gefeliciteerd!!!

Wat een geweldig nieuws! En een mooie naam!

Ik wordt er helemaal blij van.

KQ, wanneer kom jij met mooi nieuws???

Es, klinkt wel serieus bij jou. Ik denk dat je me voor gaat zijn.

En dames met voorspellende gaven (Wolfje, Klaver), krijg ik een jongen of meisje??? En weten jullie ook wanneer???
Jessel!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Ook voor Jessel-man! En inderdaad een super leuke naam! Zou bij ons ook favoriet zijn geweest als er niet al wat luuk’s in de omgeving zouden rondlopen.

Fijn ook dat jullie lekker thuis zijn! Tot snel met alle verhalen, maar haast je niet, hè! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Plieno, als je je eenmaal hebt ingesteld op een bepaalde duur, dan is dat zó moeilijk om los te laten. Mijn gevoel is ook altijd geweest dat ie in oktober zou komen. Kan natuurlijk nog steeds, maar ik denk het niet meer. Ben natuurlijk wel teleurgesteld dan. Hoe raar, want ik ben pas over twee weken uitgeteld.

Klaver, dat van die boodschappen had ik ook! Ik maakte daarom maar gewoon samen met vriendlief een lijst van eetplannen voor heel de week. Ik kreeg niets verzonnen en had eigenlijk altijd alleen maar zin in brood.

Soep, je houdt de spanning er in! Vandaag b-day!

Es, herkenbaar van het gemis van een oma! Bij mij is het de opa die bijna 3 jaar geleden is overleden. Hij speelt nu ook heel erg in mijn gedachten. Het is de vader van mijn vriend en nu gaat hij straks zelf meemaken wat het is om een zoon te hebben en gaat hij zich realiseren wat hij voor zijn vader betekende als zoon. Volgens mij gaat dat ook weer wat verdriet geven. Hij is in ieder geval ook veel in mijn gedachten en dat is al weer wat langer geleden dan bij jullie. Kan me dus heel goed voorstellen dat de dag en je schoonmoeder ronddwaalt in je gedachten.

En Es, dat bloedverlies is toch gewoon één van de tekenen datje gaat bevallen??? Wow, spannend zeg!

Wolf en klaver zijn onze Nostradamus!!!!!!! Willen jullie voor de rest voorspellen wanneer de baby’s gaan komen???? Ik wil zooooo graag gewoon een datum horen en dat ik daar naar toe kan leven…

Mimmie, klinkt echt als een super druk weekend. Ja, daar kunnen onze zwangere lichamen niet meer zo goed tegen! Wel fijn dat je je nog even zo lekker hebt verwend.

Jusa, wanneer mag/ga je testen? En mag je dat gewoon thuis doen of moet je dat in het ZH doen? (of heb ik dit al allemaal gevraagd…).

(hihi plieno, zie dat jij ook al gevraagd heb naar onze nostradamus’… wij zijn echt te nieuwsgierig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven