eFFFe forumvriendinnen

maandag 29 oktober 2007 om 20:23
Wat is normaal voor jou? Heb je het erg rustig aan gedaan vandaag? Bij mij is de baby dan ook rustiger. Als ik drukker was, dan merk dat vlak daarna, kan er bijna de klok op gelijk zetten. Als je gaat liggen en een beetje poeren? Onze baby reageert heel erg snel op aanrakingen.
En als je twijfelt: gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor!!
En als je twijfelt: gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor!!
maandag 29 oktober 2007 om 21:04
maandag 29 oktober 2007 om 21:51
Whoe, spannend! Jules gaat live bevallen op het forum!!
Komt allen op de tribune zitten!
Je kruipt wel een beetje voor, ja. Foei toch, vindt Soep vast niet eerlijk
En KQ heeft maar liefst een ruime 9-ponder op de wereld geknald! En dat voor een meisje! Gefeliciteerd Queen en King en kom maar gauw met je eigen verhaal (als je weer rechtop kunt zitten binnenkort, geen idee hoelang dat duurt na een KS)
Nog even over hond & baby: Veel duidelijke info staan op internet, bv. op de volgende link:
http://www.dogweb.nl/gedrag/babykomt.html
Goed stapsgewijs uitgelegd hoe je de hond kunt voorbereiden op de komst van de kleine.
Komt allen op de tribune zitten!
Je kruipt wel een beetje voor, ja. Foei toch, vindt Soep vast niet eerlijk
En KQ heeft maar liefst een ruime 9-ponder op de wereld geknald! En dat voor een meisje! Gefeliciteerd Queen en King en kom maar gauw met je eigen verhaal (als je weer rechtop kunt zitten binnenkort, geen idee hoelang dat duurt na een KS)
Nog even over hond & baby: Veel duidelijke info staan op internet, bv. op de volgende link:
http://www.dogweb.nl/gedrag/babykomt.html
Goed stapsgewijs uitgelegd hoe je de hond kunt voorbereiden op de komst van de kleine.
maandag 29 oktober 2007 om 23:06
Woehoeeeeee, moet nu toch echt ff schrijven hoor en niet alleen maar lezen.
Wat is dit ineens voor babyboom!!!!
Jessel en Jesselman gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje
KQ en KQman gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje
Bijzondere namen voor jullie kleine wolkjes. Geniet er maar lekker van met zijn 3-tjes en binnenkort zien we wel een fotootje verschijnen op de gmail neem ik aan?
liefs bri
Wat is dit ineens voor babyboom!!!!
Jessel en Jesselman gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje

KQ en KQman gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje

Bijzondere namen voor jullie kleine wolkjes. Geniet er maar lekker van met zijn 3-tjes en binnenkort zien we wel een fotootje verschijnen op de gmail neem ik aan?
liefs bri
dinsdag 30 oktober 2007 om 03:36
Update (voor zo lang het nog kan)
Ben eigenlijk al sinds twee uur wakker. Heb ff twee uurtjes geslapen, maar de kleine weetjes van ongeveer een halve minuut houden me wakker. Het is nu dus denk ik gewoon begonnen. Morgen ochtend belt de VK om de stand van zaken door te spreken, mits ik natuurlijk niet al zwaar in de bevalling zit.
Maar goed, vooralsnog kan ik gewoon nog op het forum schrijven.
Ben eigenlijk al sinds twee uur wakker. Heb ff twee uurtjes geslapen, maar de kleine weetjes van ongeveer een halve minuut houden me wakker. Het is nu dus denk ik gewoon begonnen. Morgen ochtend belt de VK om de stand van zaken door te spreken, mits ik natuurlijk niet al zwaar in de bevalling zit.
Maar goed, vooralsnog kan ik gewoon nog op het forum schrijven.

dinsdag 30 oktober 2007 om 08:14
Valt wel mee met eerlijk of niet eerlijk, ik heb het idee dat hier ook de vliezen zijn gebroken. Ik ga straks even broekloeren (maandverbandje in) en temperaturen. In de loop van de ochtend bel ik misschien de vk nog. Pff, ik ben zo bang dat het vals alarm is.....
Maar het lijkt er op dat Jules me voor gaat zijn, ik heb geen weeen.
Wel gedroomd dat Plieno was bevallen, maar ik had het dus mooi mis.
Maar het lijkt er op dat Jules me voor gaat zijn, ik heb geen weeen.
Wel gedroomd dat Plieno was bevallen, maar ik had het dus mooi mis.
dinsdag 30 oktober 2007 om 09:22

dinsdag 30 oktober 2007 om 10:46
O, wat een malle toestand.
Ik dacht: als ik nu ga kijken, dan is Jules vast al hard bezig.
Vannacht slecht geslapen. Ik kwam niet in slaap (lang leve middagdutje) en halverwege de nacht vond ik mijn onderbroek toch wat natter dan eerst overdag. Heb een maandverbandje in gedaan en kon toen meteen niet meer slapen van de spanning. Ik heb het uitgezongen tot de wekker ging en toen tegen mijn lief gezegd dat ik dacht dat de vliezen waren gebroken. Hij bleef erg rustig, gelukkig, maar zag wel dat ik er erg mee zat.
Nu heb ik net lekker geslapen, verlies nog steeds vocht, dus ik ga zo de vk bellen.
Meisjes, wat een spannend forum nu!
Ik dacht: als ik nu ga kijken, dan is Jules vast al hard bezig.
Vannacht slecht geslapen. Ik kwam niet in slaap (lang leve middagdutje) en halverwege de nacht vond ik mijn onderbroek toch wat natter dan eerst overdag. Heb een maandverbandje in gedaan en kon toen meteen niet meer slapen van de spanning. Ik heb het uitgezongen tot de wekker ging en toen tegen mijn lief gezegd dat ik dacht dat de vliezen waren gebroken. Hij bleef erg rustig, gelukkig, maar zag wel dat ik er erg mee zat.
Nu heb ik net lekker geslapen, verlies nog steeds vocht, dus ik ga zo de vk bellen.
Meisjes, wat een spannend forum nu!
dinsdag 30 oktober 2007 om 10:53
WAT SPANNEND!!!!!!!!!!
2 live bevallingen????? wow!!
Meiden, wat moeten dit spannende uren voor jullie zijn! jules; goed voorgekropen hoor!!! al nieuws van de VK's jullie allebei??
ben zo benieuwd naar alles.. en waar is plieno? die is meestal 's morgens voor 11 uur toch ook al 2 keer wezen posten.. misschien is je droom wat dat betreft ook wel uitgekomen soep!
ik woon trouwens in het dorp naast je dat begint met de W. dan weet je het vast wel.
Oh meiden, ik ga de hele dag de site bijhouden. duim duim duim duim duim voor 2 soepele goede bevallingen!!!
heel veel liefs!!!
2 live bevallingen????? wow!!
Meiden, wat moeten dit spannende uren voor jullie zijn! jules; goed voorgekropen hoor!!! al nieuws van de VK's jullie allebei??
ben zo benieuwd naar alles.. en waar is plieno? die is meestal 's morgens voor 11 uur toch ook al 2 keer wezen posten.. misschien is je droom wat dat betreft ook wel uitgekomen soep!
ik woon trouwens in het dorp naast je dat begint met de W. dan weet je het vast wel.
Oh meiden, ik ga de hele dag de site bijhouden. duim duim duim duim duim voor 2 soepele goede bevallingen!!!
heel veel liefs!!!

dinsdag 30 oktober 2007 om 11:16
Oh mijn god! Deze dagen kún je niet even niet forummen! Bij mij is het weer eens drama's, ik zal een update geven op gmail.
Allereerst:
Jes: YAY! Wat een prachtige man hebben jullie gemaakt. Super naam ook. Dikke gefeliciteerd! Leuk om je bevallingsverhaal te lezen. Jasmijnparel thee, ik zal het onthouden
KQ: Wederom YAY! En wat een prachtige, naam! Allemaal tot nu toe, no kidding! Wat super dat je man ons een update wilde geven. ik hoop dat je je snel weer hier kan melden en alles ok is. Dikke zoen!
En dan:
Soep, Jules: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHG
Hoe spannend, en wat leuk deze babyboom. Ik blijf het forum volgen.
Jullie zijn lief allemaal. En Soep: je kunt het geloof er maar in want het kind moet er toch écht uit!
Ik ben een beetje hyper merk ik....
Allereerst:
Jes: YAY! Wat een prachtige man hebben jullie gemaakt. Super naam ook. Dikke gefeliciteerd! Leuk om je bevallingsverhaal te lezen. Jasmijnparel thee, ik zal het onthouden
KQ: Wederom YAY! En wat een prachtige, naam! Allemaal tot nu toe, no kidding! Wat super dat je man ons een update wilde geven. ik hoop dat je je snel weer hier kan melden en alles ok is. Dikke zoen!
En dan:
Soep, Jules: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHG
Hoe spannend, en wat leuk deze babyboom. Ik blijf het forum volgen.
Jullie zijn lief allemaal. En Soep: je kunt het geloof er maar in want het kind moet er toch écht uit!
Ik ben een beetje hyper merk ik....

dinsdag 30 oktober 2007 om 13:28
Wow dit is spannend zeg!!! Jules die zomaar 10 dagen ervoor piept. En nu vind ik het ook heeeeeeeeeeeeeeel spannend worden.
Dan zou ze de eerste zijn die eerder bevalt, want tot nu toe zijn alle kleintjes ietsje later dan de uitgerekende datum geboren.
Ik blijf ik de buurt van de computer vandaag..............
Dan zou ze de eerste zijn die eerder bevalt, want tot nu toe zijn alle kleintjes ietsje later dan de uitgerekende datum geboren.
Ik blijf ik de buurt van de computer vandaag..............
dinsdag 30 oktober 2007 om 13:58
Weer even een update vanuit hier.
Hier is het weer helemaal rustig geworden. De VK is geweest en ik moet haar om 6 uur vanavond bellen of er iets gaande is of niet. Daarna word ik overgeheveld naar het ZH. Ik ga er vanuit dat er vandaag niets meer gaat gebeuren. Het voelt nu allemaal zo rustig. Maar goed, na de uitleg bleek wel dat ik op z'n laatst donderdag ochtend zal worden ingeleid. Dus over twee dagen zien wij ons kindje, hoe bijzonder!
En hoe is het met de rest? Soep, hoe staat het bij jou? En Plieno en Es? Echt zo spannend allemaal.
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Echt tof dit forum.
Liefs Jules
Hier is het weer helemaal rustig geworden. De VK is geweest en ik moet haar om 6 uur vanavond bellen of er iets gaande is of niet. Daarna word ik overgeheveld naar het ZH. Ik ga er vanuit dat er vandaag niets meer gaat gebeuren. Het voelt nu allemaal zo rustig. Maar goed, na de uitleg bleek wel dat ik op z'n laatst donderdag ochtend zal worden ingeleid. Dus over twee dagen zien wij ons kindje, hoe bijzonder!
En hoe is het met de rest? Soep, hoe staat het bij jou? En Plieno en Es? Echt zo spannend allemaal.
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Echt tof dit forum.
Liefs Jules
dinsdag 30 oktober 2007 om 14:00
t zal wat zijn luum, als al onze voorgangers op dit moment gewoon bezig zijn... wat beloofd dat dan voor ons? juist weer heel lang wachten of zullen wij er dan ook (te) snel achter aan komen?
Klaver wat denk jij als onze voorspellende gave van het forum??
t is echt te opvallend dat plien nog niet is geweest vandaag; weet bijna zeker dat ze bezig is of misschien al wel bevallen zelfs...
en jules.. waar ben jij ? ook actie bij jou? en inderdaad... Es waar ben jij?
jeetje; van het wachten bij de eerste 3 gaat het nu opeens wel snel hoor....
kijken of er een paar verjaardagen dubbel gaan vallen van de kids to be...
ik blijf loeren.
Straks zelf even naar de vk maar denk dat mijn beeb nog niet eens is ingedaald, buik zit soms laag maar dan opeens komt alles weer omhoog.. echt nog een grote speeltuin daarbinnen voor m'n kleintje geloof ik..
Dokkie; bedankt voor je link. Leuk om even te lezen; denk dat het hier dan helemaal goed moet komen met de hond en de baby!
tot later weer..
Lily, jij het zo druk? balen. Hoop niet dat het erg slecht met je gaat.. liefs.
Klaver wat denk jij als onze voorspellende gave van het forum??
t is echt te opvallend dat plien nog niet is geweest vandaag; weet bijna zeker dat ze bezig is of misschien al wel bevallen zelfs...
en jules.. waar ben jij ? ook actie bij jou? en inderdaad... Es waar ben jij?
jeetje; van het wachten bij de eerste 3 gaat het nu opeens wel snel hoor....
kijken of er een paar verjaardagen dubbel gaan vallen van de kids to be...
ik blijf loeren.
Straks zelf even naar de vk maar denk dat mijn beeb nog niet eens is ingedaald, buik zit soms laag maar dan opeens komt alles weer omhoog.. echt nog een grote speeltuin daarbinnen voor m'n kleintje geloof ik..
Dokkie; bedankt voor je link. Leuk om even te lezen; denk dat het hier dan helemaal goed moet komen met de hond en de baby!
tot later weer..
Lily, jij het zo druk? balen. Hoop niet dat het erg slecht met je gaat.. liefs.