Mode & Beauty alle pijlers

Mooie mannentas?

01-07-2010 22:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een mooie tas voor mijn man. Hij draagt altijd een tas (voor zakdoeken tijdens hooikoortsaanvallen en papieren enzo, zelfde naar werk en anders) bij zich en is daar sowieso niet vanaf te brengen. Nu wil ik hem voor zijn verjaardag een mooie nieuwe geven. Hij draagt het liefst messengerbags. Ik vind zelf bruin leer wel mooi, maar dat wordt best wel snel té netjes en stylish. Hij is best wel casual (beetje alternatief, grote nerdbril enzo), maar Freitag vind ik weer te sportief.

Ik kan nog niet iets vinden wat ik nou echt mooi vindt. Wat vinden jullie een mooie tas voor een man?

Deze past wel bij 'm, maar kost 314 pond....

Van die ouderwetse schoudertassen die vroeger op school werden gebruikt, van die leren studiecontainers, vind ik ook wel grappig. Maar dan niet te groot. Hm. Iemand een idee?
Moest meteen hier aan denken...

http://www.youtube.com/watch?v=tUs1U8iwiBM
Haha, nice.... De tas moet dus wel zo'n schouderband hebben inderdaad, zo'n joey-bag vinnik maar niks...

Is er een rel ergens? 't Is zo rustig..?
Ik heb bij de tassenwinkel genoeg van dat soort schoudertassen gezien die een stylish variant zijn van die leren studiecontainers. Ik heb mijn man en mijzelf ook eentje cadeau gedaan - even merk checken - Leonhard Heyden.

Er is zijn er nog een meer van dat merk en kan voor m/v.
Upje

Zelfde probleem maar dan bruin leer en wel netjes, stylish en een beetje apart/artistiek maar niet te stijf. Moet bij nette kleding en spijkerbroek met colbertje passen. Iemand?
Zie QR

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven