Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 2 juli 2010 om 08:11
Mogu
Ik kreeg net nog de opdracht om zilverkleurige nagellak te kopen
Oudste is een beetje zenuwachtig voor vanavond en middelste stuitert om de wedstrijd!
Zoeb,wat zal het stil zijn zonder de pups!Gelukkig weet je dat ze een goed thuis krijgen.Anders lijkt het me toch lastig om afstand te doen.Heel veel plezier met zijn allen,rij voorzichtig en zing niet te hard Kanjer!!
Lieverds een hele fijne dag vandaag!
Ik kreeg net nog de opdracht om zilverkleurige nagellak te kopen
Oudste is een beetje zenuwachtig voor vanavond en middelste stuitert om de wedstrijd!
Zoeb,wat zal het stil zijn zonder de pups!Gelukkig weet je dat ze een goed thuis krijgen.Anders lijkt het me toch lastig om afstand te doen.Heel veel plezier met zijn allen,rij voorzichtig en zing niet te hard Kanjer!!
Lieverds een hele fijne dag vandaag!
vrijdag 2 juli 2010 om 09:04
Goeiemorgen
Schattig, die nagellak Veel plezier Gold!
mamz, wat fijn dat Oudste het zo goed gedaan heeft met de konijnen. En heerlijk dat ze al wakker zijn
Hier is het al warm. kan ook zijn omdat ik mijn badjas aan heb, die is wat dik.
Gisteren de zwachtels van mijn pootjes afgehaald. Ze waren nog niets dunner, wel een soort blauwe plekken erop? Heb nu mijn trombosekousen aan want de zwachtels zitten in de was. VAnmiddag zwachtelt de fysio me opnieuw. Maar wil wel eerst even weten hoe het zit met die blauwige plekken.
Zoeb, wat gezellig dat Leo en Norre komen logeren Al had je beter naar Leo gekund, die heeft airco in huis En dan op naar Robo! Wanneer vertrekken jullie?
Lijstje:
- was ophangen
- was vouwen
- vaatwasser uitruimen
- tafel opruimen (daar istie weer....)
- even een lappie over het een en ander halen
-borduren en knutselen
- water drinken......
Fijne dag allemaal!
Schattig, die nagellak Veel plezier Gold!
mamz, wat fijn dat Oudste het zo goed gedaan heeft met de konijnen. En heerlijk dat ze al wakker zijn
Hier is het al warm. kan ook zijn omdat ik mijn badjas aan heb, die is wat dik.
Gisteren de zwachtels van mijn pootjes afgehaald. Ze waren nog niets dunner, wel een soort blauwe plekken erop? Heb nu mijn trombosekousen aan want de zwachtels zitten in de was. VAnmiddag zwachtelt de fysio me opnieuw. Maar wil wel eerst even weten hoe het zit met die blauwige plekken.
Zoeb, wat gezellig dat Leo en Norre komen logeren Al had je beter naar Leo gekund, die heeft airco in huis En dan op naar Robo! Wanneer vertrekken jullie?
Lijstje:
- was ophangen
- was vouwen
- vaatwasser uitruimen
- tafel opruimen (daar istie weer....)
- even een lappie over het een en ander halen
-borduren en knutselen
- water drinken......
Fijne dag allemaal!
vrijdag 2 juli 2010 om 10:02
goedemorgen
Fussie, natuurlijk wil een live bevalling . Dan wordt dit weer een forumbaby die ons aan het forum gekluisterd houdt. Ik hoop dat duidelijk wordt waar die blauwe plekken vandaan komen
Yonna, niet te hard rennen hoor. Ook een heel klein beetje aan jezelf denken
Happy, wat fijn dat je van die Jetlag af bent. Vervelend ding is dat toch. En wat zorg je toch goed voor je vrouw. Je bent een geweldige man
Coe, veel plezier vanavond met het feestje.
Mamz, wat knap van oudste. Ik ben ook trots op hem. Het is een lief ventje
en voor druifje
Vandaag lekker vrij en ik ga denk ik alleen maar leuke dingen doen. En oranje popcorn scoren als itsman het goed vind (ik schijn er wat druk van te worden )
Fussie, natuurlijk wil een live bevalling . Dan wordt dit weer een forumbaby die ons aan het forum gekluisterd houdt. Ik hoop dat duidelijk wordt waar die blauwe plekken vandaan komen
Yonna, niet te hard rennen hoor. Ook een heel klein beetje aan jezelf denken
Happy, wat fijn dat je van die Jetlag af bent. Vervelend ding is dat toch. En wat zorg je toch goed voor je vrouw. Je bent een geweldige man
Coe, veel plezier vanavond met het feestje.
Mamz, wat knap van oudste. Ik ben ook trots op hem. Het is een lief ventje
en voor druifje
Vandaag lekker vrij en ik ga denk ik alleen maar leuke dingen doen. En oranje popcorn scoren als itsman het goed vind (ik schijn er wat druk van te worden )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 2 juli 2010 om 11:00
Druifje gefeliciteerd
Itskie, druk van oranje popcorn, dat is echt grappig
Fussie, succes met de zwachtels.
Coebergh, heel veel plezier vanmiddag en vanavond. Hoop wel dat Oranje wint natuurlijk
Vandaag:
Gezinsbegeleidster
Weekendtas inpakken
Treinkortingskaart regelen
Kind overdragen aan pleegouder
Wedstrijd (als ik deze niet kijk kijk ik er geen een meer maar ben helemaal in mijn remi en dat is bij een wedstrijd dan ook weer niet grappig).
Itskie, druk van oranje popcorn, dat is echt grappig
Fussie, succes met de zwachtels.
Coebergh, heel veel plezier vanmiddag en vanavond. Hoop wel dat Oranje wint natuurlijk
Vandaag:
Gezinsbegeleidster
Weekendtas inpakken
Treinkortingskaart regelen
Kind overdragen aan pleegouder
Wedstrijd (als ik deze niet kijk kijk ik er geen een meer maar ben helemaal in mijn remi en dat is bij een wedstrijd dan ook weer niet grappig).
vrijdag 2 juli 2010 om 12:35
Een live bevalling is wel gaaf, maar ik vraag me af of je er dan aan denkt. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan Fus.
Getverderrie MissM. Moet je niet aan denken met dit weer.
Sterkte.
We vertrekken morgenvroeg om 7 uur.
Er komt een live verslag van de reis via sms en Phoehee die het dan op het forum zet. Op Robo's topic.
Logeerkamers in orde maken.
Badkamer poetsen.
Boven alles stofzuigen, stoffen en dweilen.
Beneden ook alles stofzuigen, dweilen enz.
Keuken opruimen en dweilen.
't Is eigenlijk veel te warm, maar ik moet verder.
Toedeloe.
Getverderrie MissM. Moet je niet aan denken met dit weer.
Sterkte.
We vertrekken morgenvroeg om 7 uur.
Er komt een live verslag van de reis via sms en Phoehee die het dan op het forum zet. Op Robo's topic.
Logeerkamers in orde maken.
Badkamer poetsen.
Boven alles stofzuigen, stoffen en dweilen.
Beneden ook alles stofzuigen, dweilen enz.
Keuken opruimen en dweilen.
't Is eigenlijk veel te warm, maar ik moet verder.
Toedeloe.
vrijdag 2 juli 2010 om 15:00
Ach, MissM, dat is geen beste combi. Ik zou Heel Hard Gillen als er een doelpunt valt vanmiddag. Onee, dat kan ook al niet in verband met babyM.
Sterkte
Ben nog even gaan zwemmen maar dat is achteraf gezien stom want je krijgt echt geen een been meer voor het andere als je tijdens siestatijd de stad door bent geweest.
De weekendtas nog dus.
Sterkte
Ben nog even gaan zwemmen maar dat is achteraf gezien stom want je krijgt echt geen een been meer voor het andere als je tijdens siestatijd de stad door bent geweest.
De weekendtas nog dus.
vrijdag 2 juli 2010 om 15:30
vrijdag 2 juli 2010 om 17:43