Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit?

26-06-2010 20:41 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier de meest onzekere trut ter wereld

Ik ga dadelijk op stap (date) en is niemand die me even kan keuren

Ik ben zoveel afgevallen dat ik niet goed weet wat ik wel en niet kan heb ben, vandaar de vraag.. Kan dit?

Of moet ik er een legging onderaan doen?

quote:Waldorf114 schreef op 01 juli 2010 @ 16:51:

Ik wist niet dat daar ook een grens voor bestond Jaaah maar ik ben dan ook al 23
Spannend, spannend!!

Plaats je een foto van allebei de rode schoenen? Dan kunnen we kiezen en daar de outfit omheen bouwen..
Ik dacht al: je kan nooit oud zijn hahaha.

Ik ben 22.. dus ik begrijp dat ik nog even moet genieten van m'n laatste jaartje?
quote:Waldorf114 schreef op 01 juli 2010 @ 16:57:

Same here. Ook gewoon naar school. Zitten daar heel veel conservatievelingen (Zeeland ) dus die zijn meteen zwaar geshockeerd

Geen feestjurk dan hè, maar gewoon basic kleren/kleuren met opvallende schoen.Op stiletto's naar de Albert Heijn! Ik wel hoor!
Zeker! Dus giet je nog maar even goed vol!

Ik wordt niet gezelliger van alcohol, alleen maar heel moe. En dat wil ik nou juist niet bereiken als ik op stap ga, of op het terras ga zitten.

Daarnaast spoor ik nuchter ook al niet
Overigens moet ik wel met pijn in m'n hart afscheid nemen, want ik moet haasten haasten haasten. Zit hier alweer veel te lang

Nici, heel veel plezier, succes enzoo en ik check de foto's later wel. (dan hoop ik voor je dat het een goede outfit was )

Ciaooooo
Zo, waar blijven die foto's ??
Jaaa ik zit ook met smart te wachten.. Moet er ook zo vandoor, nog een prachtige legergroene jurk bij de h&m scoren en dan ook van het terrasweer genieten
Nici,mooie fotos,mooie benen en mooi figuur!En fijn dat je date

gezellig was!Je mag er best zijn,niet zo onzeker zijn!

Ik vind het knap van je dat je 25 kilo afgevallen bent.Zo,en nog meer fotos graag!
Heej Nici, ik ben al erg nieuwsgierig!

Je hebt in ieder geval een goed figuur, dus ik denk dat veel je staat.

Normaal zit ik altijd op mijn laptopje op het forum, en ik had het totaalplaatje van Kim van Kooten nog niet gezien.

Ook superleuke schoenen!
Neeeeee!! Ik kom met mijn laptop niet op het internet, het lukt me niet. Ik snap er helemaal niets van!

Met mijn telefoon kan ik geen foto's plaatsen
Oooh nee he...wat jammer hahah

Heb je nou al wel wat klaar liggen om uit te proberen?
Nou het gaat helemaal goedkomen!! Draag iets waar je je lekker en sexy in voelt. En als je het is gelukt om 25 kilo af te vallen ben zeker weten een kanjer en moet hij wel erg zijn best doen!

Laat je wel weten hoe de date is geweest?
Mijn eigen ervaring (ben eind twintig) is overigens dat hoe oude je wordt, hoe meer je je jeugd en je lijf gaat waarderen en hoe minder schroom je hebt om je sexy te kleden
ik post eigenlijk niet veel/nooit, maar ik wou toch even zeggen dat ik dit een heel leuk topic vind!

Ik ben benieuwd wat je aan gaat doen
quote:Poeszie schreef op 01 juli 2010 @ 16:27:

[...]

Hahah En hoe vaak is het je al overkomen zonder er van te leren? Haha... jaaah te vaak. Maar iedere keer is weer een nieuwe keer.. en dan ben ik ineens zó onzeker dat ik iets héééél veiligs & saais eenvoudigs aantrek. Zodat ik me in ieder geval daar niet druk om hoef te maken. Maargoed.

Het gaat nu om Nici007 en haar outfit

Ik zou kiezen voor open pumps met dit weer, mocht je ze nog niet aan hebben.. maar volgensmij ga je al bijna weg, of ben je al weg..

veel plezierrrrr!
Sorry dames! Voor het ontbreken van de foto's.

Het was wel zoals besproken een skinny, grijs shirt/tuniek en rode pumps geworden. Ik luister wel naar jullie

Het was erg gezellig, heel veel gepraat. Vooral ik praatte heel veel . Hij was super geinteresseerd, veel vragen over mijn werk e.d.. En als ik zie dat iemand daar echt in geinteresseerd is kan ik echt mega gepassioneerd over mijn baan vertellen (die vind ik namelijk erg leuk).

We hebben voor komende week weer een nieuwe date gepland, deze keer bij mij thuis. Ik kreeg net ook al een sms omdat hij nog wou zeggen dat hij het erg gezellig vond.

Zet me maar weer even terug op aarde want ik zweef nu een beetje in de wolken
wat leuk Nic!!! dat je date je leuk vindt is iniedergeval duidelijk
quote:Nici007 schreef op 02 juli 2010 @ 00:40:

Sorry dames! Voor het ontbreken van de foto's.

Het was wel zoals besproken een skinny, grijs shirt/tuniek en rode pumps geworden. Ik luister wel naar jullie

Het was erg gezellig, heel veel gepraat. Vooral ik praatte heel veel . Hij was super geinteresseerd, veel vragen over mijn werk e.d.. En als ik zie dat iemand daar echt in geinteresseerd is kan ik echt mega gepassioneerd over mijn baan vertellen (die vind ik namelijk erg leuk).

We hebben voor komende week weer een nieuwe date gepland, deze keer bij mij thuis. Ik kreeg net ook al een sms omdat hij nog wou zeggen dat hij het erg gezellig vond.

Zet me maar weer even terug op aarde want ik zweef nu een beetje in de wolken

Geen dank, geen dank

Grapje hoor, maar hartstikke leuk dat het zo is gegaan! We houden de foto's nog wel te goed hè?
quote:Waldorf114 schreef op 02 juli 2010 @ 09:58:

[...]

Geen dank, geen dank

Grapje hoor, maar hartstikke leuk dat het zo is gegaan! We houden de foto's nog wel te goed hè?Jullie moeten maar gewoon een keer mee gaan winkelen
Ooh leuk! Moeten we weer klaar zitten? Wanneer, wanneer??
Hai Nic, ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vind die schoenen van jou in de OP zo leuk. Die wil ik nu ook.
Cum non tum age
Gave spiegel!
Blijf maar lekken zweven hoor! Dat hoort bij dit hele date proces

En heb je al een outfit in je hoofd voor komende week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven