Kan dit?
zaterdag 26 juni 2010 om 20:41
zaterdag 26 juni 2010 om 21:31
quote:Nici007 schreef op 26 juni 2010 @ 21:29:
[...]
Ik was 25 kilo zwaarder echt nog niet half zo onzeker als ik nu ben Ik snap niet eens waar die onzekerheid vandaag komt.
Kapsones is niet te koop meid, dat meet je jezelf aan en dat zou ik maar doen voordat je date er is.
Zet spetterend muziek op en dans in de spiegel, zing keihard mee en lach naar jezelf, heb kapsones, maar blijf tegelijkertijd jezelf.
Je mag er zijn.
[...]
Ik was 25 kilo zwaarder echt nog niet half zo onzeker als ik nu ben Ik snap niet eens waar die onzekerheid vandaag komt.
Kapsones is niet te koop meid, dat meet je jezelf aan en dat zou ik maar doen voordat je date er is.
Zet spetterend muziek op en dans in de spiegel, zing keihard mee en lach naar jezelf, heb kapsones, maar blijf tegelijkertijd jezelf.
Je mag er zijn.
zaterdag 26 juni 2010 om 21:31
zaterdag 26 juni 2010 om 21:32
Riem vind ik echt niet mooi, dan zou ik of een heel smal riempje omdoen of het vest los laten hangen. Ik vind het ook jammer dat het wit nergens terug komt. Heb je geen wit riempje of een mooie zwart/witte dunne sjaal die je nonchalant kan omslaan hierbij?
Nou ja, eigenlijk houd ik helemaal niet van zwart/wit. In kleding dan. Qua mening dan weer wel
Nou ja, eigenlijk houd ik helemaal niet van zwart/wit. In kleding dan. Qua mening dan weer wel
zaterdag 26 juni 2010 om 21:33
zaterdag 26 juni 2010 om 22:14