Bestellen via bol.com

02-07-2010 19:26 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat dat eigenlijk?

Ik weet het, het klinkt misschien dom, maar ik doe zoiets voor het eerst.
Hier vind je onder het kopje bestellen alles wat je wil weten:

http://www.bol.com/nl/klantenservice/in ... CCB81.ps32

Deze link is makkelijker:

http://www.bol.com/nl/m/k ... x.html#een-artikel-zoeken
Maar aan wie betaal je dan? Aan Bol, of aan de verkoper? En wat als je betaald hebt en het boek wordt niet opgestuurd?
Je bedoelt het bestellen van een tweedehands boek, blijkbaar? Had je er niet bij gezegd in je OP namelijk. Je betaalt aan bol.com, en die staan er garant voor dat jij je boek krijgt. Jij loopt geen risico.
quote:delphicat schreef op 02 juli 2010 @ 19:33:

Je bedoelt het bestellen van een tweedehands boek, blijkbaar? Had je er niet bij gezegd in je OP namelijk. Je betaalt aan bol.com, en die staan er garant voor dat jij je boek krijgt. Jij loopt geen risico.Oh, oke. Dan ga ik vanavond maar bestellen. Betalen gaat met creditcard neem ik aan.
quote:delphicat schreef op 02 juli 2010 @ 19:33:

Je bedoelt het bestellen van een tweedehands boek, blijkbaar? Had je er niet bij gezegd in je OP namelijk. Je betaalt aan bol.com, en die staan er garant voor dat jij je boek krijgt. Jij loopt geen risico.Oh, oke. Dan ga ik vanavond maar bestellen. Betalen gaat met creditcard neem ik aan.
Maar dat staat ook allemaal keurig op de site van bol hoor.
quote:Celeone schreef op 02 juli 2010 @ 19:36:

Maar dat staat ook allemaal keurig op de site van bol hoor.Ik kon het niet vinden. Waarschijnlijk door de warmte.
quote:Christiane04 schreef op 02 juli 2010 @ 19:37:

[...]

Ik kon het niet vinden. Waarschijnlijk door de warmte.Ook de link niet naar die informatie die ik voor je heb opgezocht?
Hoeft niet per creditcard, kan ook met accept giro en ook met Ideal volgens mij.
Bol.com: geweldige site. Gewoon bestellen enndan kan je voor een acceptgiri kiezen. Krijg je bij je bestelling meegezonden.
quote:liesse schreef op 02 juli 2010 @ 19:48:

Bol.com: geweldige site. Gewoon bestellen enndan kan je voor een acceptgiri kiezen. Krijg je bij je bestelling meegezonden.Dus niet als je een tweedehands artikel bestelt. En daar gaat het hier om.
Bol stuurt de acceptgiro, verkoper stuurt het boek. Jij betaald aan Bol, Bol betaald (-/- hun provisie) aan verkoper.
Ah, dank voor de info, Gravinnetje. Ik heb ervaring als verkoper, en weet daarom heel zeker dat ik geen acceptgiro's verzend. Maar die stuurt Bol dus apart kennelijk.
I bol. com. Heel makkelijk bestellen en idd, gewoon een acceptgiro erbij.
Oh ik kon bij het bestellen van een 2e hands boek niet kiezen voor de acceptgiro hoor..
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 02 juli 2010 @ 20:09:

Oh ik kon bij het bestellen van een 2e hands boek niet kiezen voor de acceptgiro hoor..Ik heb wel een 2de hands boek besteld met accept giro. Heel makkelijk en je betaalt als je hebt ontvangen en tevreden bent.
quote:Igoneh schreef op 02 juli 2010 @ 20:47:

[...]

Ik heb wel een 2de hands boek besteld met accept giro. Heel makkelijk en je betaalt als je hebt ontvangen en tevreden bent.En zo niet, dan stuur je het boek terug?
Sorry hoor maar bol.com is een van de makkelijkste en duidelijkste site. Waarom kijk je niet gewoon op hun site, het is per stap uitgelegd hoe het werkt.
Het is mij 1 keer overkomen dat het boek niet kwam. Waar de fout lag weet ik niet. Maar ik mocht het boek opnieuw bestellen en kreeg een kortingscode, zodat ik niet nog een keer de verzendkosten hoefde te betalen. Heel netjes opgelost allemaal, want had kan net zo goed een fout van de TNT geweest zijn.
Google even op gratis verzenden Bol.

Meestal vind je wel een code (nu sowieso, van de week nog gebruikt).

Mooi gratis verzenden!
Oh, of gratis verzenden ook voor tweedehands geldt weet ik niet. Geloof het niet.
quote:satsuma schreef op 02 juli 2010 @ 21:09:

Sorry hoor maar bol.com is een van de makkelijkste en duidelijkste site. Waarom kijk je niet gewoon op hun site, het is per stap uitgelegd hoe het werkt.

Ik ben gewoon wat onzeker met dat soort dingen en ik vond de site in eerste instantie (nu wel) even niet zo duidelijk.

Maar het is gelukt geloof ik.
Oh gelukkig is het nu wat duidelijker voor je. Ik vind bol.com erg makkelijk en heb alleen goede ervaringen ermee, ook met het bestellen van tweedehandsboeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven