* 186 * Bar Too Much * 186 *

03-06-2010 00:29 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bloe, kus en kus en kus en de rest ook!

Ghana!
Je weet toch!
Much, dikke kus terug!

Hela, dikke kus èn knuffel
anoniem_41557 wijzigde dit bericht op 02-07-2010 21:46
Reden: overbodig....
% gewijzigd
Zo, ga eens een poging wagen om te slapen...

Vrees dat het niet veel wordt met deze hitte, maar goed. Is toch niet helemaal normaal he? Is potdorie 28 graden in huis! Zo heet heb ik het in huis nog nooit gehad!

Truste lieverds!
Pffffff, kan me niet ertoe zetten om daadwerkelijk te gaan slapen..... Veuls te warm nog!

He Wiesje! Jonari! Zitten jullie gezellig met elkaar te beppen of zo? Gelijk hebben jullie!

Yette, mis je nu al!

Caylinn, hoe is het met u?

Pun, ook aan de rose bausen zeker?
Goedemorgen Barrers

Blues, thanx voor je berichtje. Ik ga je morgen mailen.

Ik ga de hele dag naar buiten, hoop maar dat er een beetje schaduw is.

Fijne dag
Goede morgen al te saam!

Koffie, niet lekker geslapen, dreef m'n bed uit, veel zon en warmte dus.....

Ga eens onder de douche doorwandelen, kijken of dat enige verkoeling biedt ( voor zolang als dat duurt.... ).

Hela, wens je een fijne dag en hopelijk met schaduw!
Morguh Barrers,

Bakkie wrong...
Je weet toch!
Hoi

Ben vandaag weer ieieieiediooooot vroeg opgestaan. En zo zie ik er ook uit. Heb de keukenkastjes uitgemest en ga meteen weer verder met het verzetten van bergen. Maar eerst Fwatuur gedag zoenen Vanmiddag maar een siësta houden zodat ik er vanavond wat beter uitzie tijdens ons afscheidsfeestje.
Djeez Yette, wat heb jij het druk!
Je weet toch!
Het is verschrikkkelijk Much. Ik heb het zo druk dat ik geeneens tijd heb om alles dat ik heb gedaan en nog moet doen op te schrijven
Yette, !!

Veel succes, met deze hitte en dan zo druk.....
quote:yette schreef op 03 juli 2010 @ 09:28:

Het is verschrikkkelijk Much. Ik heb het zo druk dat ik geeneens tijd heb om alles dat ik heb gedaan en nog moet doen op te schrijven Dat snap ik !
Je weet toch!
quote:Bloesie schreef op 03 juli 2010 @ 09:31:

Yette, !!

Veel succes, met deze hitte en dan zo druk.....En dat snap ik ook
Je weet toch!
Wat snap jij niet dan, lekker ding?
Ik ga spoelen, drijf weg.....
quote:Bloesie schreef op 03 juli 2010 @ 09:35:

Wat snap jij niet dan, lekker ding? Ik snap alles omdat ik zo'n lekkah ding ben
Je weet toch!
Tssss, helemaaaaaal niet arrogant ofsow.....
Ikke, doe niet zo arro!
Je weet toch!
Wie, ikke? zou ik nooooooooit doen!
Pfff Yette, ik benijd je nu niet hoor....wat zul jij zweten! Ruimt wel lekker op zeker

Hier is t alweer bloody hot, ga zo met fluffy een rondje doen...kleintje maar hoor, en alleen waar ie het water in kan.

En dan moet ik ook nog wassen en boodschappen doen. Bromsnor heb dienst. Zijn van die dagen... dan voel ik me wel eens een grüne Witwe. Maar ook dat gaat weer over. Eerder klaagde ik over te weinig tijd voor mezelf. Heb ik nu wel maarja, dan heb ik ook weer zoveel op t things-to-do-lijstje staan dat daar weinig van overblijft. Heb dan wel weer tijd om t op te schrijven en door te strepen :-)

Nou Blues, dat roseetje (of 3)had ik bij het voetbal al gehad. Gevolg was dat ik na t eten een enorme dip kreeg, nog met fluffy heb gelopen en op bed lag vóór het tijdstip van jouw post.

Vanavond lekker naar de bios, ToyStory III in 3D! Kijk ik al een half jaar naar uit dus die temperatuur gaat mij niet tegenhouden.

Hoest nu met zoon Blues? Mag ie al weer naar huis binnenkort?

Succes Hela vandaag en met je mailen/schrijven!
En voor Much omdat ze zo lekker bezig is. Gamma.
Pun, zoontje is weer thuis, en net door vader bij mij afgeleverd en is lekker aan het stoeien met z'n zus! Alsof er niks gebeurd is dus!

Wens je veel plezier vanaaf!

* Wordt tijd dat we weer gaan mieteren, ben best wel nieuwsgierig naar jou! Na de zomervakantie lijkt me een goed plan, geldt voor alle dames van de Bar! *
Nah, ik heb ook hyves hoor, kan je al heeeel veel over mij vinden maar neemt niet weg dat we een keer kennuh mieteruh.
Much, heb trouwens over jou gedroomd vannacht, weet alleen niet meer waar het over ging....

Ga de laptop overdragen aan de kinders....

Laterssssssss!
quote:Pun schreef op 03 juli 2010 @ 10:09:

Nah, ik heb ook hyves hoor, kan je al heeeel veel over mij vinden maar neemt niet weg dat we een keer kennuh mieteruh.Ben niet zo van de hyves, Pun....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven