Gezondheid alle pijlers

Ik ben me rot geschrokken...

03-07-2010 21:03 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdagavond ging het verkeerd.

Ik was nog op mijn werk en merkte rond 19.30 uur, dat ik helemaal op was. Moe en ik begon me beroerd te voelen...

Om 20.00 uur had ik een half uur pauze en kreeg nog geen hap eten naar binnen. Was maar half aanwezig.

Rond kwart over negen ben ik naar de wc gegaan (einde werktijd) en heb tegen mijn baas gezegd, dat ik daar nog even zou blijven.

Voelde me met de minuut beroerder worden en had het gevoel dat ik moest flauwvallen.

Ben op de grond gaan zitten omdat ik ook nog ontzettend misselijk werd. Tegen 22.00 uur heb ik mijn baas gebeld of dat hij even kwam. Het werd maar niet beter...

Hij is even gebleven en we spraken af dat ik hem weer zou bellen, als het iets beter ging.

Totdat ik plots een waas over mijn ogen kreeg ben half boven de grond gaan hangen en ik voelde mezelf op de grond vallen.

Dit was zo raar. Kon mezelf er niet uitkrijgen. Had moeite om mijn ogen open te krijgen en het leek wel of mijn armen van lood waren.

Twee uur later heeft mijn baas me op de grond gevonden en heeft echt een tijdje mijn naam moeten roepen om me weer bij te krijgen.

Ben al een hele tijd regelmatig duizelig, oververmoeid en eet/drink ontzettend slecht. Ben sinds drie weken weer volledig aan het werken en het ging net een week heel erg goed met me.

Heb een hele periode i.v.m. psychische klachten op therapeutische basis gewerkt.

Gisteren was ik bij de therapeut en vertelde dit verhaal. Werd weer ontzettend duizelig en had moeite om te kijken...

Weet wel wat de oorzaak hiervan is. Maar heb dit nog nooit zo meegemaakt. Schrik hier echt van! Ben zo bang dat dit nog een keer gebeurt.
Laat je bloed testen.

En probeer 3 maaltijden te eten en veel te drinken. Zeker met dit warme weer.
Ben je bij de dokter geweest?
Jeetje dat is wel schrikken. In het begin van je verhaal dacht ik even dat het door de warmte was gekomen maar blijkbaar heb je er al langer last van.

In je verhaal is onduidelijk waar het door komt of is het door de psychische problemen?

Kan de huisarts geen hulp bieden? Of tips geven wat je 'n volgende keer kunt doen?
Leuke baas dat ie na 2 uur nog even komt kijken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 03 juli 2010 @ 21:12:

Leuke baas dat ie na 2 uur nog even komt kijken Dit dus...
Ja, dat vind ik echt.
dubbel
Ja, dat vind ik echt.
Ja, als je niet genoeg eet en drinkt met dit weer dan is het niet zo gek dat dit is gebeurd natuurlijk.
Hyperventilatie ???

Maar nu kunnen wij wel gaan raden maar ik denkt toch dat de HA de enige is die hier wat zinnigs over kan zeggen.

Sterkte!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
En ga naar je huisarts!
Ja, dat vind ik echt.
Ik vind het een beetje raar..

Je was om kwart over 9 klaar met werken en om 12 uur was je nog steeds in de wc?
quote:zonnestraaltje1 schreef op 03 juli 2010 @ 21:03:

Afgelopen donderdagavond ging het verkeerd.

Ik was nog op mijn werk en merkte rond 19.30 uur, dat ik helemaal op was. Moe en ik begon me beroerd te voelen...

Om 20.00 uur had ik een half uur pauze en kreeg nog geen hap eten naar binnen. Was maar half aanwezig.

Rond kwart over negen ben ik naar de wc gegaan (einde werktijd) en heb tegen mijn baas gezegd, dat ik daar nog even zou blijven.

Voelde me met de minuut beroerder worden en had het gevoel dat ik moest flauwvallen.

Ben op de grond gaan zitten omdat ik ook nog ontzettend misselijk werd. Tegen 22.00 uur heb ik mijn baas gebeld of dat hij even kwam. Het werd maar niet beter...

Hij is even gebleven en we spraken af dat ik hem weer zou bellen, als het iets beter ging.

Totdat ik plots een waas over mijn ogen kreeg ben half boven de grond gaan hangen en ik voelde mezelf op de grond vallen.

Dit was zo raar. Kon mezelf er niet uitkrijgen. Had moeite om mijn ogen open te krijgen en het leek wel of mijn armen van lood waren.

Twee uur later heeft mijn baas me op de grond gevonden en heeft echt een tijdje mijn naam moeten roepen om me weer bij te krijgen.

Ben al een hele tijd regelmatig duizelig, oververmoeid en eet/drink ontzettend slecht. Ben sinds drie weken weer volledig aan het werken en het ging net een week heel erg goed met me.

Heb een hele periode i.v.m. psychische klachten op therapeutische basis gewerkt.

Gisteren was ik bij de therapeut en vertelde dit verhaal. Werd weer ontzettend duizelig en had moeite om te kijken...

Weet wel wat de oorzaak hiervan is. Maar heb dit nog nooit zo meegemaakt. Schrik hier echt van! Ben zo bang dat dit nog een keer gebeurt.Je weet wat de oorzaak is? Wat is je vraag aan de forummers hier dan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben inderdaad nog niet naar de huisarts geweest.

Heb een paar weken geleden bloed laten prikken vanwege de oververmoeidheid en duizeligheid. Maar ze konden toen verder niks vinden.
Zoiets kan ook te maken hebben met lage bloeddruk / zoutgebrek. Bij flauwte wil zoute drop vaak goed helpen. De link met psychische problemen kan ik dan weer niet plaatsen...
Ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt.... misschien dat iemand hier ook wel eens zoiets raars heeft meegemaakt.

Het is soms gewoon fijn om je verhaal neer te zetten en zo weer een steuntje in de rug te krijgen.
Vind 't raar dat je baas je niet naar een huisartsenpost heeft gebracht! En ik vind 't ook raar dat je zelf de volgende dag niet naar de huisarts bent geweest.
Je was om kwart voor negen klaar met werken, tegen tien uur belde je je baas of ie even wilde komen, hij kwam en bleef even en ging weer weg en liet je achter op de wc?????? Sorry?? En twee uur later ( drie uur na einde werktijd) kwam ie weer even langs? Wat een raar verhaal
waarom heeft hij je niet naar huis gebracht?
We hebben hier geen kristallen bollen, niemand kan daardoor zeggen wat je mankeert. De enige die dat goed zou kunnen, is *tromgeroffel* je huisarts.

En ja, je verhaal kwijt kunnen is fijn, maar echte hulp in de vorm van echte bestaande, kundige personen zoeken is nog beter.

Sterkte!
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Drukke stressvolle dag gehad?
Bij ons in het bedrijf wordt dan een BHV'er (bedrijfshulpverlener) geroepen. Hij heeft o.a. EHBO en blijft dan bij je tot evt. ambulance komt of behandelt je zelf.

Wel heel raar van je baas trouwens wat er gebeurd is.
De reden dat ik nog niet naar de huisarts ben gegaan is omdat ik pas verhuisd ben naar een hele andere gemeente.

En hier verder nog geen huisarts heb.

Voelde me gisteren nog steeds zo beroerd, dat ik ook niet in de auto durfde te stappen om naar de oude huisarts te gaan.

Ben uiteraard die nacht wel thuis gebracht.

Ik ben in het recente verleden al een paar keer eerder op de wc blijven zitten (niet letterlijk op wc! maar de wc/kleedruimte) om zo weer even bij te tanken als het weer slecht met me ging.

Dat is de reden, dat mijn baas pas zo laat weer is komen kijken!
Hoe is je thuissituatie? Geen familie of vrienden die je in zo een geval op kunnen komen halen?
Waarom heeft jouw baas je niet naar huis gebracht?
Wat een bizar verhaal zeg, waarom heb je in hemelsnaam je baas weg laten gaan, als je je zo beroerd voelt, waarom heb je niet een arts gebeld oid? Waarom is ie pas na 2 uur komen kijken. Als je niet alleen thuis kunt komen of je beroerd voelt dan laat ie je zo aan je lot over?

Je weet wel wat het is, is dat een vermoeden of door een arts bevestigd?

Ik zou er niet rond blijven lopen als ik jou was. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven