Ik wil ook eens...
zondag 4 juli 2010 om 11:29
quote:misschicken schreef op 04 juli 2010 @ 11:12:
...neuken met een negert
Viel me goed tegen.....vast de verkeerde te pakken gehad!
Ik zou wel eens een keer een boel geld willen. Ik mag niet klagen hoor, maar het is elke maand toch goed kijken hoe ik het uitgeef. Zomaar eens bijv. 1000 euro extra om zomaar uit te geven, dát zou ik wel eens willen!
...neuken met een negert
Viel me goed tegen.....vast de verkeerde te pakken gehad!
Ik zou wel eens een keer een boel geld willen. Ik mag niet klagen hoor, maar het is elke maand toch goed kijken hoe ik het uitgeef. Zomaar eens bijv. 1000 euro extra om zomaar uit te geven, dát zou ik wel eens willen!
zondag 4 juli 2010 om 11:32
zondag 4 juli 2010 om 11:45
quote:Iwannalive schreef op 04 juli 2010 @ 11:24:
[...]
Klopt en dan ook gewoon in eens niets meer laten horen
Hoho..... wel de juiste volgorde aanhouden hè. Eerst zeggen dat we allemaal trutten zijn, dan 'het groepje' de schuld geven, klikken bij de Angels en pas dan laat je niks meer van je horen!
*Zucht, moet ook alles uitleggen*
[...]
Klopt en dan ook gewoon in eens niets meer laten horen
Hoho..... wel de juiste volgorde aanhouden hè. Eerst zeggen dat we allemaal trutten zijn, dan 'het groepje' de schuld geven, klikken bij de Angels en pas dan laat je niks meer van je horen!
*Zucht, moet ook alles uitleggen*
zondag 4 juli 2010 om 11:51
quote:floor72 schreef op 04 juli 2010 @ 11:45:
[...]
*Zucht, moet ook alles uitleggen*Hahah idd ... even opnieuw. Nog best een klus zo een topic houden.
[...]
*Zucht, moet ook alles uitleggen*Hahah idd ... even opnieuw. Nog best een klus zo een topic houden.