dresscode smart casual
zondag 4 juli 2010 om 22:08
zondag 4 juli 2010 om 23:00
quote:wolkje75 schreef op 04 juli 2010 @ 22:52:
hmm ok geen bolerootje:)
Wat dan wel , als het een wat koudere avond wordt?
Een herencolbert om je schouders regelen. En de desbetreffende meneer erbij. Die heeft het dan een beetje koud, en dan warm jij hem weer op door lekker dichtbij elkaar te lopen/dansen/etc.
Geen vestjes op feestelijke jurkjes! Dat is zo zonde!
hmm ok geen bolerootje:)
Wat dan wel , als het een wat koudere avond wordt?
Een herencolbert om je schouders regelen. En de desbetreffende meneer erbij. Die heeft het dan een beetje koud, en dan warm jij hem weer op door lekker dichtbij elkaar te lopen/dansen/etc.
Geen vestjes op feestelijke jurkjes! Dat is zo zonde!
maandag 5 juli 2010 om 07:36
maandag 5 juli 2010 om 07:39
Banba
Ben ik net om voor wat betreft die dingen want ze blijken soms -ja, bij jurkjes dus- best handig te zijn, moeten ze er weer uit
TO: als het katoen of te lang is, zou ik het niet doen. Maar als jij schrijft zijde en hij valt mooi: gewoon doen. Misschien matchen met een leuke kleur ipv zwarte pumps/tas?
Ben ik net om voor wat betreft die dingen want ze blijken soms -ja, bij jurkjes dus- best handig te zijn, moeten ze er weer uit
TO: als het katoen of te lang is, zou ik het niet doen. Maar als jij schrijft zijde en hij valt mooi: gewoon doen. Misschien matchen met een leuke kleur ipv zwarte pumps/tas?
Dat zeg ik....
maandag 5 juli 2010 om 08:38
Ik vind het een leuk jurkje! Misschien iets te casual, maar als het jouw mooi staat en het van zijde is (waardoor het iets chiquer oogt) zou ik 'm gewoon aandoen.
En dan met mooie hoge zwarte pumps óf juist kiezen voor een kleur en dit teruglaten komen in tas of sjaal.
Haren mooi opsteken, strakke make-up en gaan!
En dan met mooie hoge zwarte pumps óf juist kiezen voor een kleur en dit teruglaten komen in tas of sjaal.
Haren mooi opsteken, strakke make-up en gaan!
maandag 5 juli 2010 om 10:21
Wat voor soort symposium is het? Als het voornamelijk voor wetenschappers bedoeld is, ben je hartstikke smart... die kleden zich over het algemeen namelijk belabberd.
Is het in een iets beter gekleed werkgebied, dan zou je misschien net iets underdressed kunnen zijn. Maar ook dan nog: ik denk dat je het best aankan met die dresscode. Zeker met de juiste accessoires.
Is het in een iets beter gekleed werkgebied, dan zou je misschien net iets underdressed kunnen zijn. Maar ook dan nog: ik denk dat je het best aankan met die dresscode. Zeker met de juiste accessoires.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 5 juli 2010 om 11:57
maandag 5 juli 2010 om 14:01
maandag 5 juli 2010 om 16:22