dresscode smart casual
zondag 4 juli 2010 om 22:08
maandag 5 juli 2010 om 21:42
Beetje klein fotootje, dus moeilijk te zien. Het ziet eruit als een zomerjurkje, dus meer voor overdag. Als je hiertussen moet kiezen, zou ik toch voor de zwarte gaan.
Volgens mij hoef je je trouwens geen zorgen te maken dat je overdressed bent, daar zijn dresscodes toch juist voor?!
Volgens mij hoef je je trouwens geen zorgen te maken dat je overdressed bent, daar zijn dresscodes toch juist voor?!
The time is now
maandag 5 juli 2010 om 21:44
Voor een wetenschappelijk symposium is je zwarte jurkje heel erg geschikt. Met lichtblauw vestje helemaal goed. Bijzondere pumps eronder en je bent vast een van de beter gekleden. Andere jurkje vind ik persoonlijk te blij. Leuk voor een avondje op een terras of in het park maar niet voor een galadiner.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
dinsdag 17 augustus 2010 om 21:37
Helpp.. volgende week is dus dat symposium.
Kennelijk is kleding style casual / smart ipv smart casual:)
Ik ga dat zwarte jurkje aandoen, maar aangezien het weer niet echt meewerkt lijkt het me beetje koud met korte mouwen.. Weet echt niet wat ik op dit jurkje kan dragen?
Iemand ideeen voor een vestje, ofzo?
Kennelijk is kleding style casual / smart ipv smart casual:)
Ik ga dat zwarte jurkje aandoen, maar aangezien het weer niet echt meewerkt lijkt het me beetje koud met korte mouwen.. Weet echt niet wat ik op dit jurkje kan dragen?
Iemand ideeen voor een vestje, ofzo?