Laat Momo maar barsten!

05-07-2010 11:19 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze eigen Dj Momo is reeds 40 weken en 2 dagen in blijde verwachting van S.S.T.T.

De temperaturen rijzen de pan uit, haar buik wordt groter (maar volgens mij nog steeds striae-loos..)

Momo wil dat we het guinnes book of records gaan bellen. Want zij is in verwachting van een kind dat nooit geboren wil/gaat worden.

Uiteraard vinden wij dit allemaal aanstellerij, maar maak dat maar een aan een ongeduldige, hoogzwangere wijs...

Dit topic is om haar de komende uren/dagen door te helpen. Want ondanks dat ze er zelf niet in gelooft... Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat S.S.T.T. ter wereld plopt!

Niet letterlijk laten barsten dus, maar wel de vliezen!

Wanneer komt SSTT?

Totaal aantal stemmen: 46

Binnen nu en 24 uur (9%)
Binnen 24 tot 36 uur (30%)
Met een week of twee (57%)
Anders namelijk: (4%)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 juli 2010 @ 11:39:

[...]

Dat lijkt me geen goede graadmeter. Beter is huilen wanneer:

- je naar je planten kijkt en één arm zielig verdord blaadje ziet

- je vriend thuiskomt en je ineens moet huilen

- een reclame voor hamburgers ziet en moet huilen om die arme koeien

Dat soort dingen Dan beval ik ook bijna! Vooral als je vriend thuiskomt. Om te janken vind ik dat!
Allis het komt goed meisje! Janken om niks en het heel erg zat zijn, dat zijn allemaal voortekenen, echt waar
houd die foto maar voor je, marr.

fuk, achterkant plinten nog niet gestoft
wil je brit al doodmaken? Alleen al om hoe hij ademt? Goed teken
quote:Marielle1410 schreef op 05 juli 2010 @ 11:42:

[...]

Het is dus echt gebeurd! En ik heb nog wel een mooie foto waar de vk de placenta ook echt omhoog en open houdt. Kun je pas echt mooi zien hoe je poezelige baby in zo'n horrorachtig, doorbloed ding heeft gezeten. Ik vond het overigens echt bere-interressant!Hier ook. Ze hield 'm omhoog (ook om te checken volgens mij). Een grote bloederige zooi, maar eigenlijk ook wel interessant om te zien hoe Doperwtje de afgelopen 9 maanden gewoond had . Wat ik nog leuker vond was even aan de navelstreng voelen toen hij er nog was. En dan gewoon nog míjn hartslag voelen in die navelstreng
Peas on earth!
Kijk daar ga je al Momo, de plinten zijn hartstikke goor aan de achterkant. Als dat niet schoon is komt er geen beeb.

Ik heb destijds alle babykleertjes 36 keer gewassen en gestreken en opnieuw opgevouwen om een dag later weer te strijken ( hoe bedoel je OCD)
huilen om niks, bij mij was het: in je broek piesen voor de tweede keer omdat je naar buiten wilt, een blokje om, niet verder komen dan de oprijlaan omdat je moet lachen, lachen zeer doet, en je ook je blaas niet meer onder controle hebt. Vervolgens Brit die wél gewoon kan lachen zonder voor de tweede keer een schone onderbroek nodig te hebben, en je dus verontwaardigd en jankend naar boven gaat om te douchen, waarna je rondloopt in je badjas omdat je vertikt nog een onderbroek op te zoeken. Ik ben dus serieus twee maal niet verder gekomen dan de hoek van de straat, en eenmaal stond ik nog op t pad.
ooooh, een medestander in allis!! heb je al trap gelopen? die mist nog in het rijtje..

ik ga even richting albert heijn waggelen dames. wie weet wekt dat een huilbui op!
oh trap lopen! de martinitoren lijkt opeens stukken aanlokkelijker!
Ow Al dat kan echt niet lang meer duren! Ik beloof het

Nou, hup baby Momo, of T.T.S.S.!! Als je nou even in recordtijd op de wereld komt, fijn voor je mama, dan kan jij daarna zelf een recordtyijd neerzetten met je mooie momo stuurtje. Heeft je mama meteen weer tijd om te forummen terwijl jij gezellig naast haar een race spel speelt!

Voor MamaMomo; alvast een lekker fesstelijk hapje om de komende bevalling te vieren. Heel veel succes en puf ze!!
ik heb een nieuwe truuk bedacht. ik ga de stad in, lopend. Ik begeef mij dan naar de meest onbereikbare plek qua auto, en ga daar aan de bitterlemon en ananas op een schommel. Gekleed in een jurkje en sandalen. Zonder ziekenhuistas, zonder VK papieren, en zonder paspoort. Oh en geen telefoon natuurlijk. Dat is zó onhandig dat het dan wel moet gebeuren.

En niet zeiken over mijn plan, eerst zou ik ook nog seks hebben op de schommel maar dan komt de politie me redden en dat werkt contraproductief. Dus ik héb al consessies gedaan.

Zet m op Moom!
Stay with me, let\'s just breathe.
Wat ik nog leuker vond was even aan de navelstreng voelen toen hij er nog was. En dan gewoon nog míjn hartslag voelen in die navelstreng :)[/quote]

PodE,

Sorry, wil geen spelbreker zijn, maar hartslag in navelstreng is die van het kindje...
Kadootje van Stef:

Stay with me, let\'s just breathe.
Niet zeiken gewoon baren!!!

zo huil je al
Mooom,

Zet hem op liefferd, ben heeel erg benieuwd naar SSTT!!

anoniem_76687 wijzigde dit bericht op 05-07-2010 12:00
Reden: Oeps foutje!
% gewijzigd
Ik moet me zo inhouden om hier niet de meeste ranzige bevallingsplaatjes te plaatsen....

Wat heb je gehaald bij de Appie Moom?
quote:allis schreef op 05 juli 2010 @ 11:53:

ik heb een nieuwe truuk bedacht. ik ga de stad in, lopend. Ik begeef mij dan naar de meest onbereikbare plek qua auto, en ga daar aan de bitterlemon en ananas op een schommel. Gekleed in een jurkje en sandalen. Zonder ziekenhuistas, zonder VK papieren, en zonder paspoort. Oh en geen telefoon natuurlijk. Dat is zó onhandig dat het dan wel moet gebeuren.

En niet zeiken over mijn plan, eerst zou ik ook nog seks hebben op de schommel maar dan komt de politie me redden en dat werkt contraproductief. Dus ik héb al consessies gedaan.

Aaaah, lieverd
Veel succes Allis en Momo!

Nog even lekker aan de taart:

quote:Missphoebe schreef op 05 juli 2010 @ 11:23:

schop die huurder 't pand uit!! Pcies! Kraken is toch illegaal tegenwoordig?!
quote:Lariba schreef op 05 juli 2010 @ 11:55:

Wat ik nog leuker vond was even aan de navelstreng voelen toen hij er nog was. En dan gewoon nog míjn hartslag voelen in die navelstreng :)[/quote]

PodE,

Sorry, wil geen spelbreker zijn, maar hartslag in navelstreng is die van het kindje...Hoe kan dat dan als het kind al afgekoppeld is en de navelstreng uit de liefdestunnel ( ravage-calaistunnel) hangt? Dat is dan toch je eigen hartslag/...
Moom heeft een eigen topic wahahaha!

Succes meis met de laatste loodjes!
Ik wil ook bevallen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven