Laat Momo maar barsten!

05-07-2010 11:19 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze eigen Dj Momo is reeds 40 weken en 2 dagen in blijde verwachting van S.S.T.T.

De temperaturen rijzen de pan uit, haar buik wordt groter (maar volgens mij nog steeds striae-loos..)

Momo wil dat we het guinnes book of records gaan bellen. Want zij is in verwachting van een kind dat nooit geboren wil/gaat worden.

Uiteraard vinden wij dit allemaal aanstellerij, maar maak dat maar een aan een ongeduldige, hoogzwangere wijs...

Dit topic is om haar de komende uren/dagen door te helpen. Want ondanks dat ze er zelf niet in gelooft... Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat S.S.T.T. ter wereld plopt!

Niet letterlijk laten barsten dus, maar wel de vliezen!

Wanneer komt SSTT?

Totaal aantal stemmen: 46

Binnen nu en 24 uur (9%)
Binnen 24 tot 36 uur (30%)
Met een week of twee (57%)
Anders namelijk: (4%)
Allis: strak plan!

Marrielle, het is een stevige fruithap geworden. Kilo aardbeien (JAMMMMMM), bananen en nectarines. Nee, geen ananas, stom stom stom. Maar slachten van t kreng vorige week was zo'n groot succes dat ik daar maar niet weer op gok.

ohja, en nog maar meer tijdschriften, voor geval meneer vandaag nóg geen aanstalten maakt. Wat ik niet zou begrijpen, gezien dit aanmoedigtopic..

Heb overigens wel gesjoemeld, ben op de fiets gegaan ipv lopen.
quote:dangeensuus schreef op 05 juli 2010 @ 12:37:

[...]

Hoe kan dat dan als het kind al afgekoppeld is en de navelstreng uit de liefdestunnel ( ravage-calaistunnel) hangt? Dat is dan toch je eigen hartslag/...

*heeft vandaag de moed gehad om een en ander te inspecteren en kan hier nu om lachen
Peas on earth!
quote:Rainbow30 schreef op 05 juli 2010 @ 12:50:

Ik wil ook bevallen......

rain mag ook meedoen!
Momo, wil je in het ziekenhuis of thuis bevallen?
Peas on earth!
Ziekenhuis Pode. zeker na mijn avontuurtje 2 weken geleden (2 nachten opgenomen geweest ivm vermoeden zws vergiftiging, gelukkig niets aanthandje) wil ik niet hals over kop toch daar moeten eindigen.
quote:allis schreef op 05 juli 2010 @ 11:42:

nou hier klopt er niks van. Ik ben hat sinds zaterdag al Heel Erg Zat, sinds zondag huil ik om Niks, maar het is nu maandag, de werpdag nog wel, en er gebeurt mooi Niks. Misschien nog even aan Brit vragen of hij nog iets semi-lulligs over mijn omvang wil bedenken, nog even Whale tegen me wil praten of zeggen dat ik geen ijsje mag.

Ik ga vandaag aan de ananas, aan de bitter lemon, tonic en nog meer ananas, sex hebben, op een schommel zitten, op en neer springen... Ik heb het geloof ik veel te druk om te baren.heb jij al eenbevallingstopic???
Helpt het ook als ik ananas voor je eet, heb net een kwart op. Hihi
quote:Aruba schreef op 05 juli 2010 @ 11:27:

Momo, was jij toch ook bij wie ze dachten dat het een heel groot kind zou worden? Of vergis ik me nu met GW.

Ik dacht even op mooms topic loeren....

maar dat was ik, ik zou een dik en groot kind krijgen.... ik geloof niets meer van dat soort voorspellingen, mijn sprietje woog maar 2580 gram.

en on-topic, ik zeg moom man even verleiden vanavond!
Nou Momo, hierbij een aanmoedigingsdansje: Go baby, go baby!!

En een dikke voor Allis, hij komt vast snel!
Go Momo Go Momo Go Momo

hahaha, schuddebuikje!!!
Ow wat lekker jullie 'mogen' al (bijna). Ik moet nog 4 weken tot de uitgerekende datum.

Hier werkte het erg goed om manlief vakantie te laten nemn. Bij de eerste twee (en nu ook weer trouwens) zou manlief vakantie nemen vanaf het moment dat ik was bevallen. Bij nummer 1 was dat pas half september. Ik liep 10 dagen overtijd toen ik beviel (op een zondag) en had manlief vrijdag gezegd maar per maandag vakantie te nemen omdat hij er door zat en het toch niet heel lang meer kon duren voor de kleine zou komen. Bij de tweede was ik de wanhoop echt nabij (was 39weken4dagen op een woensdag). 's Middags mijn man jankend gebeld dat hij tot het weekend vrij moest nemen omdat ik het niet trok. Vervolgens de verloskundige jankend gebeld en gezegd dat ze de kleine er NU! uit moest halen. Hoe ze dat ging doen kon me geen reet schelen. Werd uiteindelijk afgescheept met een afspraak voor vrijdag om te strippen. 's Nachts begonnen de weeen... Kon manlief de volgende dag dus zijn werk bellen dat hij vakantie op zou nemen vanaf na het weekend. Heb dus ook nog nooit manlief hoeven bellen dat hij thuis moest komen van zijn werk. Ik had immers elke keer gezorgd dat hij al thuis was

Heel veel succes in ieder geval. Hoogzwanger zijn met dit weer is geen pretje...
Moom, misschien weet Sjaak niet hoe hij er uit moet..

Zo doe je dat Sjaak:

kijk, cake, daar hebben we wat aan!

enne, Nagy, ik zie bij jou toch eerder een veeg teken in dat erdoorheen zitten en janken om niets dan de afhankelijkheid van mans vakantie dagen hoor (pff, makes sense?)
Moom, jij gaat morgen gewoon bevallen rond de klok van half 9. Zo ongeveer als NL gaat spelen tegen Urudinges. !!!

(wel leuk zo'n eigen topic hihhihi)
Moom haar eigen topic!!!
Hoera, heb net hysterisch zitten janken!! Dit nadat vent een enorm stomme grap over de nieuwe weervrouw maakte... Tranen over mijn wangen van het lachen! Telt dat ook, denken jullie?????
DJ Momo ik geloof niet dat helpt. Je moet je in en in triest voelen anders komt je baby niet. Misschien is hij nu juist wel weer een beetje omhoog geschoten
voor t eerst heb ik Brit aan het koken gezet. UKje druikt op allerlei pezen en zenuwen in mijn liezen, en dat doet Vet Pijn. Dus. Ik hoop dat ie snel komt, en morgen ga is tegen mijn VK zeggen dat ze me moet strippen. of er een rits in zetten. ofzo.
Allis
Momo, Dat stripje werkte dus niet? Bij deze dan een filmpje:

Go Sjaak Go!
quote:DJ Momo schreef op 05 juli 2010 @ 18:27:

Hoera, heb net hysterisch zitten janken!! Dit nadat vent een enorm stomme grap over de nieuwe weervrouw maakte... Tranen over mijn wangen van het lachen! Telt dat ook, denken jullie?????Nou duurt het dus nog minstens 3 dagen he? Als je gaat láchen! Dan denkt dat kind dat het nog prima met je gaat en komt ie er echt niet uit hoor!
Peas on earth!
*kan wel janken...
Dat lijkt er meer op
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven