Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zoeb, anders noem je haar Tacha (naar tache = vlek op z'n frans)
*negeert Olijf...want roze bril niet aanwezig...gewoon heel hard gewerkt enzo*
Zoeb, wat een prachtige pluizenbol!! En geweldig joh, dat je er voor gaat. En het met Biebs eens hoor, je was zó verdrietig, dit heb je echt dubbel en dwars verdiend. Ben je al druk aan het fantaseren over opvoeden, speledingetjes kopen, knuffelen, knuffelen en nog eens knuffelen?

En hoe gaat dat eigenlijk met Sedi, neem je haar mee naar het nest om te kijken hoe zij reageert? Of gaat dat gewoon goed? Spannend joh, en superleuk voor je!!

TH, voor jou ook al zo spannend met Olivier! Jeetje, en dan gaat het om een ingreep van 5-10 minuten...... Daar al die stress en spanning voor. Je zou toch denken dat het niet mis kan gan?! Nou ja, daar moet je dan ook maar niet aan denken. Olivier is vast nog helemaal niet van plan om ergens anders heen te gaan. Ik ga mijn duimen in de turbostand zetten. Weet je hoe laat de operatie is?
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 05-07-2010 17:02
Reden: thanx Bieb!
% gewijzigd
Bieb, die had ik ook al bedacht Maar ik dacht: Zoeb is net in Frankrijk geweest en daardoor heeft ze nu een pup, dus ik geef er een franse zwieper aan.
Pssst Splinter... Tara is van Ratteke.

edit: moest ook ff zoeken...de hond van Zoeb heet Sedi
ik moest laatst heel hard lachen toen ik ergens was waar ook een chihuahua rondliep. Die heette namelijk Reus. Dat was echt gaaf

Ik vind tacha geen verkeerde naam overigens

O mijn kookwekker piept weer. Ik moet verder
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Olijfje_ schreef op 05 juli 2010 @ 16:55:

[...]

Ik ben er gewoon hoor!! Zet die roze bril 'ns ff joh, je ziet niet goed

Goh, had ik gewoon zomaar over de eend van Ploes heen gelezen! Die staat straks vast weer voor de deur voor d'r bammetje!Jij dan maar aan een brilletje, Olijf?

quote:biebelie schreef op 05 juli 2010 @ 16:58:

Pssst Splinter... Tara is van Ratteke.

edit: moest ook ff zoeken...de hond van Zoeb heet Sedi

Grinnik, we hebben tegelijk ge-edit. Suf zeg, ik wist het wel.

Ook hard gewerkt zeker....

En ik dacht nog: Tara en Tacha is best handig samen, met een beetje mazzel hoef je dan maar 1 keer te roepen en dan komen ze allebei.

Niet dus. Jamerrrr.
Tacha is leuk
quote:Talkinghead schreef op 05 juli 2010 @ 14:17:

Bieb, wat een gedoe met MO, maar het is wel helemaal goed gekomen met dat kersen voeren enzo . En misschien iets vaker met elkaar bellen ipv smssen? Die man van mij is ook een slechte smssert, houdt de berichten liefst zo kort mogelijk en dat heeft ook wel eens tot misverstanden geleid . Maar al met al gaan jullie wel een hele leuke kant op samen, volgende week ook letterlijk dus! Spannend, achterop de motor en inderdaad, in de bochten moet je meehangen .

Je hebt gelijk hoor Praathoofd.

We bellen ook wel eens (niet zo vaak,ook omdat R dan hier in huis in en smsen gaat zo lekker makkelijk )

Maar denk dat het voor een groot deel aan mijn onzekere achterlijke pubergedrag ligt (wat Olijf ook even noemde maar dan wat vriendelijker )

Ik moet dat zelf leren loslaten....

Hij is gek op me,ik weet het,ik zie het,hij laat het aan alle kanten merken maar dan ineens slaat dat rotgevoel weer toe.
Bieb, ik vergeet natuurlijk helemaal dat R ook nog rondloopt in hetzelfde huis, dan is bellen natuurlijk niet zo handig . En het is niet zo gek dat die rotgevoelens af en toe de kop op steken, al lijkt MO erg geschikt om je daar voor altijd vanaf te helpen

Tacha, leuke naam!
Ik weet nog niet hoe laat O aan de beurt is, we moeten hem tussen 8 en 10 brengen. Zijn rompertjes (op de "zondagse" die hij nu aanheeft) hangen lekker te drogen in het zonnetje (+ stevige wind trouwens), die kan hij na de operatie weer aan om de wond rustig te laten genezen.
Ik ben nu misselijk...

heb een topic aangeklikt over hoe herpes te herkennen.

ik dacht : dat google je toch gewoon even (en dus afbeeldingen gegoogled....)

Blegh.....
En die rust in mijn bovenkamer is er inderdaad weer wat meer, be prepared voor een lang verhaal elders. Is nog in de maak, ik laat wel weten wanneer het er staat.
quote:Splinter02 schreef op 05 juli 2010 @ 17:03:

[...]

Grinnik, we hebben tegelijk ge-edit. Suf zeg, ik wist het wel.

Ook hard gewerkt zeker....

*geeft roze brilletje door aan Splinter*
Yuk, dat soort topics klik ik dus echt nooit aan . En de variant van herpes die als koortslip bekend staat ken ik al: man heeft daar wel eens last van. En ja, ik heb bij hem ook de tandpastatip toegepast, ik vond dat het sneller weg was, hij vond het vooral heel stom om met tandpasta op zijn neus te gaan slapen
quote:Talkinghead schreef op 05 juli 2010 @ 17:12:

Ik weet nog niet hoe laat O aan de beurt is, we moeten hem tussen 8 en 10 brengen.

dan duimen we maar wat langer door

quote:Zijn rompertjes (op de "zondagse" die hij nu aanheeft) hangen lekker te drogen in het zonnetje (+ stevige wind trouwens), die kan hij na de operatie weer aan om de wond rustig te laten genezen.deze? :
quote:Olijfje_ schreef op 05 juli 2010 @ 17:15:

[...]

*geeft roze brilletje door aan Splinter*
Ik gooi mijn vingers morgen gewoon heel vaak in de knoop. Gaat goedkomen TH!! En ben benieuwd naar je verhaal ooit elders En om zondags rompertje!

Bieb, dat rotgevoel is echt niet gek hoor. Heb je dit wel aan MO verteld en waar het door komt zodat hij het ook weet en er wat rekening mee kan houden??
Neu...ik val MO daar maar niet lastig mee.

Wil het niet te zwaar maken en het moet niet zijn probleem worden.
Oh maar Zoebie mag haar best Tara noemen hoor. Wat een poppetje!

Zoebie, wat een mooi slaperig koppie op de foto. En dat vlekje... geweldig. En een mooie tekening op dr koppie.
quote:Talkinghead schreef op 05 juli 2010 @ 17:16:

Yuk, dat soort topics klik ik dus echt nooit aan . En de variant van herpes die als koortslip bekend staat ken ik al: man heeft daar wel eens last van. En ja, ik heb bij hem ook de tandpastatip toegepast, ik vond dat het sneller weg was, hij vond het vooral heel stom om met tandpasta op zijn neus te gaan slapen ??? Heeft ie een koortslip op z'n neus?
* bedankt Olijf voor het brilletje *

Dit is echt te erg: ik blijf gewoon op kantoor plakken om nog te forummen. Zal man leuk vinden.....

'sorry schat, ik moest overwerken'

Hup, pjoeter uit en naar huis!
Ik zal proberen een foto te maken van zijn zondagse romper, het is een cremekleurige met grijze opdruk: allemaal katjes en de tekst happy . Alleen maakt O die dingen in no time erg vies, door lekker in het gras en het zand te rollen. Dus erg zondags ziet ie er niet meer uit .

En ja, man had koortsuitslag (lip is niet zo handig gekozen) op zijn neus. Hij heeft het ook wel eens in zijn neus gehad, dat deed echt pijn. Toen hielp alleen deppen met pure alcohol
Ja.. herpes...

Ik weer thuis, vriend ook. Hij is nog een beetje koddig van de narcose en heel lief vooral

@Zoeb, wat een scheetje! Een echte Cindy (crawford)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven