***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jézus, ook dat nog...

Ergens hield ik er in mijn achterhoofd al rekening mee.

Ivm de schedeldruk? Vermoedelijke abces? Vocht?

Potverdorie.

Weet echt niet meer wat ik moet zeggen.

In Godsnaam, hang in there!
oh neen, een operatie X en C jullie moeten doodsbang zijn. Veel sterkte !!
Hallo allemaal,

Robbie is zojuist opgehaald voor de CT-scan. De artsen hopen in de buurt van zijn rechteroor iets van een ontsteking aan te treffen. Iedereen is het erover eens dat het veel te lang duurt en dus is actie geboden.

Op de MRI van vrijdagochtend was een lichte sluier te zien achter zijn oor, maar in eerste instantie werd niet gedacht dat het veel betekenis had. We hopen eigenlijk wel dat daar iets ontstoken is, want dan kunnen ze via die operatie (achter zijn oortje langs) die ontstoken plek door te spoelen schoonmaken.

Als dit echt zo blijkt te zijn, hebben we kans dat hij echt gaat herstellen, maar op dit moment zijn we al zo vaak teleurgesteld in onze hoop dat we er niets over durven voorspellen.

Als er meer nieuws is, zullen we het later melden.

Bedankt voor alle sms-jes.
Wow Compli en Xaloy, zit weer met tranen in mijn ogen te lezen. Ik zit heel hard te duimen voor jullie dat ze inderdaad met een operatie een gedeelte van de ontsteking weg kunnen spoelen. Dan krijgt Robbie het vast een stukje makkelijker.

Xaloy, hang in there. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal doorzit, maar hopenlijk wordt het een beetje makkelijker voor Robbie als de artsen echt concreet kunnen helpen. Ik vind dat jullie het beiden geweldig doen, Robbie mag trots zijn op zulke lieve en sterke ouders.

Go Robbie go, je kunt het!
Heb ondanks eerdere verontwaardiging over niet eerder ingrijpen alle vertrouwen in alle knappe koppen daar. Ik denk dat Robbie niet op een betere plek zou kunnen zijn nu.

Xaloy, Kanjer! Je mag er doorheen zitten hoor. Compli trouwens ook...

Goed stevig janken en alles eruit gooien, dat kan misschien een beetje 'opuchten' (ik kan het goede woord niet vinden) dan kunnen jullie er straks weer voor Robbie zijn als hij jullie nodig heeft. (niet dat ie dat ie jullie nu niet nodig heeft, maar hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel...)
Lieve Xaloy en compli

Wat een toestand. Na een paar dagen niet online had ik zo gehoopt dat het al veel beter zou gaan met Robbie. Wij denken heel veel aan hem en jullie en hopen dat er nu eindelijk een lichtpuntje aan de horizon komt.

Een operatie, slik. Zo'n klein mannetje. Heel veel sterkte. Zet hem op Robbie!!!!!

Liefs Esan en family
Och arme, een operatie? Ik ben me net helemaal wild geschrokken.

Compli en Xaloy, ik kan niets anders dan jullie heel veel sterkte wensen. Hopelijk heeft de operatie nut en kan Robbie snel herstellen. Ik kan geen woorden vinden om jullie duidelijk te maken hoe waanzinnig goed jullie het doen! Echt, diep respect.
Hoi

Mijn vriend en ik zijn net gearriveerd in het UMCG.

Net een peukje gerookt met Compli buiten en die is nu weer naar boven voor overleg na de scan.

Handig dat hier pc's staan.

We wachten hier totdat het overleg klaar is.

Liefs,

Yas en vriend.
Geen bijzonderheden
Ook vanuit hier heel veel sterkte. Ik hoop met heel mijn hart dat de operratie zinvol is en zorg voor een snel herstel van jullie grote/kleine dappere man!

Denk aan jullie en duim me suf!
Yas, zal ik vanavond even langskomen?

WIl je hier eten, slapen?

Zeg het maar hoor, het is echt GEEN probleem, echt NUL!

Ik doe GRAAG wat! Heel graag zelfs, voel me extreem verloren en machteloos.

Schroom ajb NIET, en mail, of bel ( nummer zal ik Xaloy doorgeven zo)

Heel veel sterkte, en ik hoop dat die operatie wat goeds op gaat leveren en deze spanning etc niet voor jan met de korte achternaam is. ( alhoewel hopen bij zoiets als een operatie die in het vooruitzicht ligt een beetje een rare zinspeling lijkt ineens)

Keep up!

Zoy
Machteloos, ik denk dat we ons allemaal zo voelen..

Yas, Fijn dat jullie er zijn voor steun aan X en C.
Gatverdamme... Ik kwam hoopvol op het topic kijken en nu dit weer!

Heel veel sterkte en er word hier hard aan jullie drieën gedacht!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Een operatie?? Ach, arm lief klein ventje toch! Arme Xaloy en Compli, wat wordt jullie doorzettingsvermogen en kracht op de proef gezet. Ik wilde dat ik iets voor jullie kon doen naast heel hard meeleven en aan jullie denken...
Och, lieve lieve Robbie, wat heb je het zwaar te verduren zeg.... en nu misschien nog een operatie. We blijven hopen dat NU dan echt de oplossing gevonden wordt en dat hiermee je herstel in zicht komt.

Lieve Xaloy en Compli, tuurlijk zitten jullie er door heen. Jullie zitten in een nachtmerrie waar je maar niet uit lijkt te komen. Fijn dat er vrienden zijn om jullie zoveel mogelijk te steunen. En hou je taai!
Zoy, heel lief, maar wij gaan straks terug naar Enschede.

Robbie wordt straks geopereerd. We zijn even bij hem geweest. Even over zijn bolletje geaaid em gezegd dat ie moet vechten.

Gelukkig gebeurt er nu iets.

Kaarsjes en duimen mensen!
Geen bijzonderheden
Lieve Compli en Xaloy,

Ik hoorde dit weekend van een forumvriendin in wat voor hel jullie leven. Ik heb Compli gemaild maar bedacht me dat ik beter mijn Ravinick kon oppoetsen ( en verdomd, hij doet het ook nog) om hier te proberen jullie een hart onder de riem te steken. Alhoewel ik geen idee heb hoe dat moet of wat dat inhoudt.

Als jullie iets nodig hebben laat het maar even weten. Ik woon in het hoge noorden en kan zó iets langsbrengen.

Kleine Robs, hang in there. Je kan het.
Kaarsje brandt en ik duim mijn duimen blauw.... Ik hoop dat de operatie succesvol is en dat Robbie daarna snel opknapt. Lief dat jullie naar Groningen zijn gegaan Yas...
De operatie, dan moet het nu goed gaan komen... Al mijn kracht voor jullie, en speciaal voor Robbie, kom op lieve jongen!
Yas, is het idd een ontsteking achter zijn oor?

Als ik zo uit mijn werk kom (lekker werken zo idd) gaan alle kaarsjes aan, arm moppie.....

Geef je Xaloy en Compli ook nog een van ons?!
Weet iemand hoe lang de operatie duurt en wanneer duidelijk is of het gelukt is? Weten ze dat al tijdens de operatie, of moet er eerst gekeken worden hoe Robbie zich ontwikkelt? En wanneer staat hij ingepland?
Hij is voor vandaag ingepland. De anestesist kom zo al, heb ik begrepem.

Het kan zijn dat er een 'sluiertje' achter het oor zit.

Hoe lang het duurt, geen idee, wanneer duidelijk wordt of het gelukt is, ook geen idee. Ik denk dat dat pas na dagen duidelijk zal worden.

X en C zijn nu boven, en wij hier beneden.
Geen bijzonderheden
Ach, arm ventje....

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. * steekt dan maar een kaarsje aan*
Dankjewel Yasmijn. Fijn om te horen dat ze daar niet alleen zijn trouwens.

*duimt maar weer verder naast de kaarsjes*
och nee he, nu ook nog een operatie! Arme Robbie, je bent nog zo klein. Laten we maar hopen dat die operatie dan idd de beste oplossing is en dat de kans op herstel na de operatie groot is!

Xaloy en Compli, ik kan me helemaal voorstellen dat jullie er helemaal doorheen zitten! Jullie worden heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop en allerlei andere gevoelens. Hou vol!

Ik steek ook weer wat kaarsjes aan en duim verder...
Fijn idd dat X en C daar niet alleen zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven