Goedkope, lekkere, lichtzoete rose??
dinsdag 6 juli 2010 om 09:12
Waarom niet? Maak er gewoon een rosé-proeverij van !
Kan je verder helaas niet van dienst zijn, blijft een kwestie van smaak en ik vertrouw op die van mijn ouders, die stellen af en toe een pakketje voor me samen... (nu effe niet trouwens, ben zwanger...) Er bestaan trouwens wel 'supermarktwijngidsen' en dergelijke, waar ook wel het eea in staat.
Kan je verder helaas niet van dienst zijn, blijft een kwestie van smaak en ik vertrouw op die van mijn ouders, die stellen af en toe een pakketje voor me samen... (nu effe niet trouwens, ben zwanger...) Er bestaan trouwens wel 'supermarktwijngidsen' en dergelijke, waar ook wel het eea in staat.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 6 juli 2010 om 09:14
dinsdag 6 juli 2010 om 09:15
dinsdag 6 juli 2010 om 09:31
dinsdag 6 juli 2010 om 09:35
dinsdag 6 juli 2010 om 09:37
dinsdag 6 juli 2010 om 09:39
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:25:
Danjou is alleen in een 0,75 liter fles!
Mijn voorkeur gaat uit naar de huiswijn van de C1000, literfles, en dan die met de paarse dop. 2,99 per fles. Maarrrrrr deze week is de tweede fles voor de halve prijs! Sla je slag!Oooooh ik ga na mn werk meteen langs!
Danjou is alleen in een 0,75 liter fles!
Mijn voorkeur gaat uit naar de huiswijn van de C1000, literfles, en dan die met de paarse dop. 2,99 per fles. Maarrrrrr deze week is de tweede fles voor de halve prijs! Sla je slag!Oooooh ik ga na mn werk meteen langs!
Perfectionisme is niet perfect...
dinsdag 6 juli 2010 om 09:40
dinsdag 6 juli 2010 om 09:42
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 09:35:
Biebelie sinds wanneer is dat dan..
Je hebt ook nog hele ranzige bocht, dat heet rose de fruits. Mierzoet en niet te bammen. Maar wel goedkoop!
Nee, doe mij die literflessen van de C1000 maar ik verslond ze per fles. Nu even een aantal maandjes afkicken.Die met die spaanse dame op de fles toch? JAKKES, echt bocht ja!
Biebelie sinds wanneer is dat dan..
Je hebt ook nog hele ranzige bocht, dat heet rose de fruits. Mierzoet en niet te bammen. Maar wel goedkoop!
Nee, doe mij die literflessen van de C1000 maar ik verslond ze per fles. Nu even een aantal maandjes afkicken.Die met die spaanse dame op de fles toch? JAKKES, echt bocht ja!
Perfectionisme is niet perfect...
dinsdag 6 juli 2010 om 09:50
En als je het echt niet weet, kijk je even op de kaartjes die op het schap hangen. Bij de meeste supers staan daar dingen op als bij welke gerechten ze passen, of het een droge of zoete wijn betreft etc. Zoek gewoon een wijntje dat past bij borrelhapjes of lichte salades en dan heb je meestal een prima terraswijntje.